Три нови мола в София - повече кина и леден ринг

Така ще изглежда един от бъдещите софийски молове, в който е планирана и ледена пързалка.

Забавлението - на това вече залагат новите и съществуващите молове в София и в страната, след като потреблението на дрехи, обувки и стоки за дома спадна в кризата.

Новият център, който се изгражда в Лозенец, например е обявен като лайф-стайл мол. Освен магазини с известни марки, ресторанти, кафенета, боулинг, билярд, видеоигри, фитнес, кино, вече ще има и ледени пързалки и атракциони за силни усещания и активна почивка.

Амбицията на инвеститорите е да направят проекта "зелен" - енергоефективен и в унисон с природата. Ще има вътрешни фонтани и водни каскади, озеленяване и естествена светлина. Отдаваемата търговска площ е 80 000 кв. м, което го прави най-големия у нас.

Новият мол, който се строи на околовръстното, също ще залага на развлеченията. В него са планирани кина, хипермаркет, магазин от типа направи си сам. Едно от основните му предимства е близостта до ИКЕА. Молът ще е с близо 72 000 кв. м отдаваема площ.

Бъдещият център на бул. "България" ще разполага с около 33 000 кв. м. Той ще има офисна част. Залага се на концепцията в търговската да се настанят средни и висок клас марки. Ще има също кина и хипермаркет.

И съществуващите молове се обърнаха към забавлението. В единия софийски например освен кината заработи и 3D симулатор на Формула 1 или на рали.

Друг търговски център също в София редом с традиционните киносалони има и зала с 4D кино, както и различни атракции - боулинг, билярд. Неотдавна там се откри и нов детски кът. Има и басейн, в който малчуганите ходят по вода в прозрачни топки.

Забавления предлагат и моловете в Стара Загора. В един от тях има още арени за лазерни битки, стена за катерене, писта за картинг в подземния паркинг. Такава е планирана и в един от огромните магазини във Варна. Там също залагат на "ходене по вода", но и на пейтбол, казино, зали за танци и др.

За привличане на клиенти търговските центрове правят и сезонни кампании обикновено с игри и награди.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 2

Сортирай по:

0
Ами как живеяг хората на село - бедно, гледат кравички и пият домашно вино.

0
V sofia smo novi molove i metra,a za ostanalata chast na stranata koga shte pomislite.Znaete li kak jiveiat xorata na selo?

Добави коментар

Добави коментар

аватар

Паркингът за втора кола в центъра на София по-евтин със 150 лв.

Със 150 лв. намалява годишната такса за паркинг за втора кола за живеещите в центъра на София. Досега софиянци, които живеят в район на синя зона, плащаха по 600 лв.

Слаб сезон за корабчета, заради високи цени

Туристическите корабчета отчитат спад на клиенти и по-слаб сезон, пише в. "Стандарт". Тази година в "Морска администрация" във Варна са били регистрирани 47 плавателни съдове за сезонен превоз,

НСИ завиши до 0,5% ръста на икономиката от април до юни

Българската икономика е нараснала от април до юни с повече от първоначалните оценки. Ръстът на БВП през второто тримесечие спрямо първото е 0,5%, съобщи в петък Националният статистически институт.

Как ще се развиват българските градове в следващите 7 години?

Как ще се развиват българските градове и региони в следващите седем години? Какви ефекти ще се търсят от инвестирането на европейските средства и изграждането на нова инфраструктура – екологична,

КЗК разреши покупката на “Канал 3”

Комисията за защита на конкуренцията разреши покупката на телевизионния “Канал 3” от “Нова българска медийна група холдинг” на депутата от ДПС Делян Пеевски и майка му Ирена Кръстева.

БНБ отказа на "Доверие" да вземе Токуда банк

На „Индустриален холдинг - Доверие“ АД беше връчена заповед № БНБ- 81049/03.09.2015 г. на подуправителя, ръководещ управление „Банков надзор“, издадена на основание чл. 28а, ал. 4, във връзка с ал.

Международните награди за интерактивен маркетинг IAB MIXX Awards ще се проведат за първи път в България

IAB MIXX Awards са награди за интерактивен маркетинг и са се превърнали в еталон за постижение в дигиталния свят. Победителитe вдъхновят интернет общността и посочват бъдещите тенденции в бранша.