Над половин милион лева са раздадени от началото на новия, шести сезон на една от най-успешните телевизионни игри в родния ефир „Сделка или не", излъчвано по Нова телевизия.
180 000 лв. ще бъдат спечелени от щастливи участници в предаването до края на декември. От началото на 2011-та година вече шест пъти са печелени суми над и около 50 000 лв., а в цялата история на предаването - 18 късметлии са си тръгвали с тази сума.
За шесте години в ефира на Нова телевизия в „Сделка или не" 4 пъти е печелена голямата награда от 100 000 лв. Над 7 млн. лв. са спечелени от участниците от самия старт на предаването. Така играта се нарежда на едно от водещите места по раздадени награди и гледаемост.
Какво стои зад този успех и как можеш да познаеш в коя кутия се крие голямата печалба, разказват продуценския екип Румен Луканов и Атанас Маринов от Блу Бокс ентъртейнмънт, който реализира "Сделка или не".
- Вече шести сезон сте в ефира на Нова тв със „Сделка или не". Какво ви държи на гребена на вълната - големите награди или други фактори?
А.М.: Никога не сме могли да намерим функция, която да ни даде ясен отговор на въпроса за връзката между рейтинга на предаването и размера на спечелената награда. Но сме убедени, че правилният анализ на аудиторията и съдържанието, което се излъчва към зрителя, и задоволяване на неговите очаквания е ключовият момент, чрез който постигаме успех.
-Каква е равносметката ви за тази година? Какво да очакваме в предаването по празниците?
Р.Л.: Както показва статистиката - 2011-та година се оказва една от най-печелившите за участниците в предаването. Само от началото на този сезон сме раздали малко над половин милион лева. Точно преди Коледа ще бъдат спечелени две големи награди, а във всички коледни серии зрителите ще станат свидетели на редица драматични обрати, емоции и много радост. Без да го искаме, точно с тези епизоди на „Сделка или не" доказваме, че по Коледа стават чудеса. Ден преди празника пък 100те хиляди лева ще се окажат сериозно застрашени, но дали ще ги спечели участничката, зрителите ще разберат на Бъдни вечер.
- Какви са хората, които печелят големите суми в „Сделка или не"?
Р.Л.: Различни, няма еднозначни критерии за тип играч или определени белези, по които да се разделят. Всеки има шанса да спечели - някои поради алчност го пропиляват, други - от страх го пропускат. Този месец двете печеливши жени спечелиха, защото играеха смело.
- Извън „Сделка или не", работите ли по нови проекти?
А.М.: Следвайки анализа за това какво предпочита и харесва зрителя, разработихме вечерна игра и ток-шоу. В процес сме на разработка на риалити формат и дневно шоу. Разбира се, на този етап това са само идейни проекти, които сме предложили на нашия партньор Нова телевизия. Безспорно идеята за едно предаване е най-важна. Но със сигурност и екипа, който го реализира, е от значение. И тъй като сме сработили един успешен екип, вярваме, че добрите резултати ще бъдат факт и в бъдещите ни проекти.