Твърденията, че чалгата е заляла музикалните канали у нас почти изцяло може да се успори. Това показват класации на най-гледаните клипове в интернет.
Двата най-предпочитани у нас сайта за видеосподеляне VBOX7 и YouTube имат своя класация за това какво предпочитат да гледат българите. Резултатите са съвсем безпристрастни, тъй като се основават на база гледания и споделяния на потребителите.
От класациите на двата сайта става ясно, че парчето на Графа „Дим да ме няма" има много по-голям успех от този на Азис, пише "168 часа".
Песента на фолк певеца „Мразиш" е най-гледаното му видео за последните 15 месеца с внушителните 7,6 млн. в YouTube от март миналата година досега.
След едно бързо пресмятане обаче се оказва, че парчето на Графа „Дим да ме няма" е пускано от 1,8 млн. души, но само от май тази година досега, което е доказателство за рекордния брой гледания в толкова кратък срок.
Песента на Азис събира година и половина своите седем милиона и половина, а „Дим да ме няма" набра една седма от тях за месец и половина. Това означава, че с тази скорост на Графа, Бобо и Печенката им трябват по-малко от десетина месеца, за да надминат Азис, което е по-бърз успех от неговите 60 месеца в мрежата.
Голямата изненада в класацията се оказа присъствието в първата десетка на една детска песничка. Детската формация „Бонбон" изпява песничката „Хей ръчички", която се превърна в истински хит със своите 1,8 млн. гледания.
Всъщност на милиони гледания се радват почти всички детски песнички в мрежата. Усмихнатите малчугани, които весело припяват, се гледат и слушат много и са истинска конкуренция на чалга звездите.