Учени: Извънземни кацат на Земята през март

Снимка: Wiki

Три огромни космически кораба идват към Земята. Учените ги очакват през Март 2013 година, съобщи за Weekly World News Франк Лейк експерт от SETI (Search for Extra-Terrestrial Intelligence - проект за търсене на извънземен разум).

Срещите с НЛО зачестяват и специалистите от SETI направиха своето изявление по въпроса. „Три гигантски кораба са се насочили право към Земята, най-големият, от които е широк 200 мили. Заедно с два по-малки. За момента се движат около Юпитер и според скоростта им ще са на Земята през пролетта на 2013 г.", информира Джон Малей, главен експерт от SETI.

Подобни случаи с космически кораби са засечени в Китай и Индонезийско море през 2011 година. Според запознати това са извънземни от планетата Гутан. Същите три гигантски кораба се очаква да кацнат на Земята и след два месеца.

Новите Гутански кораби са били засечени в базираната в Аляска свръхсекретна американска система HAARP. Тя е била проектирана да изследва северното сияние и неговите специфики.
Според учените от SETI забелязаните летящите обекти, са именно тези чакани извънземни кораби. Те ще станат видими за оптичния телескоп, едва след като достигнат орбитата на Марс. Информацията е предадена веднага на Американското правителство.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 8

Сортирай по:

15
Едно е сигурно! Няма да посмеят да кацнат в землището на с.Коиловци!! Там бият здраво! Освен това не са член на НАТО, та по тази причина може и въобще да не ги пуснат да си ходят!

3
"...Три огромни космически кораба идват към Земята..." Информацията е невярна - всъщност корабите са четири... :)

1
Te (izvanzemnite) da imat kasmet da kacnat v njakoj ciganski kwartal che njama da ostane paper ot kosmicheskite im korabi. Goljam majtap shte padne - vtori pat da dojdat pak na Zemjata.

1
sky-map.org – интерактивна звездна карта на небето.

8
От SETI отричат! Института SETI е частен изследователски център, чиято цел е да изследва, разкрие и обясни произхода на живота във Вселената. Техни уреди наблюдават космоса вече 50 години. SETI опроверга информацията, че към Земята пътуват три извъземни кораба. Старши астрономът Сет Шостак обясни, че това са само слухове, които се въртят в интернет пространството. Според него, ако институтът SETI наистина открие три такива обекта, които се движат към Земята, веднага ще уведомят първо властите. “На очакваното пристигане на кораби от други светове може да се вярва точно толкова, колкото и на твърденията, че според календара на маите краят на света ще настъпи през 2012 г.”, обяснява още той. http://dartsnews.bg/News/9816

36
СЕМ трябва да глобява медиите когато публикуват такива глупости според мен. Не знам защо спят.

29
Точната дата на кацането е 1-ви Април. Смех!

19

Добави коментар

аватар

Оланд във Филипините с 2 актриси

Френският президент Франсоа Оланд се бори с климатичното затопляне във Филипините в компанията на две актриси - Мелани Лоран и Марион Котияр, съобщиха френски медии.

Сърбия обяви четирима със сметки в Швейцария

Първите 4 имена на сърби със сметки в швейцарския клон на банка HSBC се появиха в местни медии. Това са футболната легенда Драган Стойкович-Пикси и бизнесмените Вук Хамович,

Показаха лицето на палача на Ислямска държава

Британската телевизия „Скай Нюз” показа за първи път снимка на палача на „Ислямска държава” Джихади Джон като зрял мъж. Преди дни друга британска медия – „Дейли мейл” публикува фотография на

Ислямисти разбиват антични статуи с чукове, Бокова в шок

Хванали чукове и бормашини, джихадисти рушат за секунди ценности, опазени в продължение на хилядолетия. Ново видео показа как хора на “Ислямска държава” се отдават на истинска вакханалия от

Почина актьорът, изиграл доктор Спок в Стар Трек (Видео)

На 83-годишна възраст почина американският актьор Ленърд Нимой. Той е известен със знаковата си роля на извънземния доктор Спок в емблематичния научно-фантастичен сериал „Стар Трек“,

Бундестагът гласува помощ за Гърция с рекордно мнозинство (Обзор)

Германският Бундестаг гласува вчера с голямо мнозинство удължаването на помощта за Гърция с четири месеца. След разгорещени дебати 542-ма депутати се обявиха за удължаването на програмата до края на

Русия ще изпрати хора на Луната през 2030 г.

След месеци на несигурност по отношение на дългосрочната съдба на Международната космическа станция (МКС), руската федерална космическа агенция “Роскосмос” обяви намерението си да остане в програмата,