Учени: Извънземни кацат на Земята през март

Снимка: Wiki

Три огромни космически кораба идват към Земята. Учените ги очакват през Март 2013 година, съобщи за Weekly World News Франк Лейк експерт от SETI (Search for Extra-Terrestrial Intelligence - проект за търсене на извънземен разум).

Срещите с НЛО зачестяват и специалистите от SETI направиха своето изявление по въпроса. „Три гигантски кораба са се насочили право към Земята, най-големият, от които е широк 200 мили. Заедно с два по-малки. За момента се движат около Юпитер и според скоростта им ще са на Земята през пролетта на 2013 г.", информира Джон Малей, главен експерт от SETI.

Подобни случаи с космически кораби са засечени в Китай и Индонезийско море през 2011 година. Според запознати това са извънземни от планетата Гутан. Същите три гигантски кораба се очаква да кацнат на Земята и след два месеца.

Новите Гутански кораби са били засечени в базираната в Аляска свръхсекретна американска система HAARP. Тя е била проектирана да изследва северното сияние и неговите специфики.
Според учените от SETI забелязаните летящите обекти, са именно тези чакани извънземни кораби. Те ще станат видими за оптичния телескоп, едва след като достигнат орбитата на Марс. Информацията е предадена веднага на Американското правителство.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 8

Сортирай по:

15
Едно е сигурно! Няма да посмеят да кацнат в землището на с.Коиловци!! Там бият здраво! Освен това не са член на НАТО, та по тази причина може и въобще да не ги пуснат да си ходят!

3
"...Три огромни космически кораба идват към Земята..." Информацията е невярна - всъщност корабите са четири... :)

1
Te (izvanzemnite) da imat kasmet da kacnat v njakoj ciganski kwartal che njama da ostane paper ot kosmicheskite im korabi. Goljam majtap shte padne - vtori pat da dojdat pak na Zemjata.

1
sky-map.org – интерактивна звездна карта на небето.

8
От SETI отричат! Института SETI е частен изследователски център, чиято цел е да изследва, разкрие и обясни произхода на живота във Вселената. Техни уреди наблюдават космоса вече 50 години. SETI опроверга информацията, че към Земята пътуват три извъземни кораба. Старши астрономът Сет Шостак обясни, че това са само слухове, които се въртят в интернет пространството. Според него, ако институтът SETI наистина открие три такива обекта, които се движат към Земята, веднага ще уведомят първо властите. “На очакваното пристигане на кораби от други светове може да се вярва точно толкова, колкото и на твърденията, че според календара на маите краят на света ще настъпи през 2012 г.”, обяснява още той. http://dartsnews.bg/News/9816

36
СЕМ трябва да глобява медиите когато публикуват такива глупости според мен. Не знам защо спят.

29
Точната дата на кацането е 1-ви Април. Смех!

19

Добави коментар

В Украйна започнаха предсрочните парламентарни избори

В Украйна започнаха предсрочните избори за депутати във Върховната Рада, предаде УНН. Избирателните участъци отвориха в 8 часа сутринта (украинско и българско време).

2 трупа и 4-ма ранени в училище в САЩ заради любовна мъка

Двама ученици са мъртви, а други 4-ма ранени при стрелба в столовата на гимназията “Пилчук” в Мерисвил, намиращ се близо до Сиатъл, съобщиха световните агенции.

Порои и бури в Атина, улиците станаха реки

Улиците на Атина се превърнаха в реки след поройни дъждове, които се изляха над гръцката столица. Партерните етажи на десетки къщи и блокове са наводнени.

Заразените с ебола минаха 10 000

Броят на заразените с вируса ебола вече е над 10 хил., а 4922 са починалите, съобщи Световната здравна организация. Само 27 от случаите на заразени са извън най-тежко засегнати страни - Сиера Леоне,

Шеф в “Гугъл” скочи от 41 км височина

Топмениджър в “Гугъл” подобри без много шум световния рекорд на австриеца Феликс Баумгартнер по скокове с парашут от стратосферата. 57-годишният Алън Юстас направи постижението си над Розуел в щата

Намериха обесен главния адвокат на Дойче банк

Главният адвокат на Дойче банк бе намерен обесен в Ню Йорк, съобщава "Уолстрийт джърнъл". Още на 20 октомври съпругата на 41-годишния Калоджеро Гамбино е открила тялото му.

Екзекутираха иранка, убила насилника си

Жена, която убила насилника си, бе екзекутирана в Иран, съобщи BBC. 26-годишната Рейхани Джабари бе обесена в затвор в Техеран въпреки международната кампания с призив за отменяне на присъдата.