Учени: Извънземни кацат на Земята през март

Снимка: Wiki

Три огромни космически кораба идват към Земята. Учените ги очакват през Март 2013 година, съобщи за Weekly World News Франк Лейк експерт от SETI (Search for Extra-Terrestrial Intelligence - проект за търсене на извънземен разум).

Срещите с НЛО зачестяват и специалистите от SETI направиха своето изявление по въпроса. „Три гигантски кораба са се насочили право към Земята, най-големият, от които е широк 200 мили. Заедно с два по-малки. За момента се движат около Юпитер и според скоростта им ще са на Земята през пролетта на 2013 г.", информира Джон Малей, главен експерт от SETI.

Подобни случаи с космически кораби са засечени в Китай и Индонезийско море през 2011 година. Според запознати това са извънземни от планетата Гутан. Същите три гигантски кораба се очаква да кацнат на Земята и след два месеца.

Новите Гутански кораби са били засечени в базираната в Аляска свръхсекретна американска система HAARP. Тя е била проектирана да изследва северното сияние и неговите специфики.
Според учените от SETI забелязаните летящите обекти, са именно тези чакани извънземни кораби. Те ще станат видими за оптичния телескоп, едва след като достигнат орбитата на Марс. Информацията е предадена веднага на Американското правителство.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 8

Сортирай по:

15
Едно е сигурно! Няма да посмеят да кацнат в землището на с.Коиловци!! Там бият здраво! Освен това не са член на НАТО, та по тази причина може и въобще да не ги пуснат да си ходят!

3
"...Три огромни космически кораба идват към Земята..." Информацията е невярна - всъщност корабите са четири... :)

1
Te (izvanzemnite) da imat kasmet da kacnat v njakoj ciganski kwartal che njama da ostane paper ot kosmicheskite im korabi. Goljam majtap shte padne - vtori pat da dojdat pak na Zemjata.

1
sky-map.org – интерактивна звездна карта на небето.

8
От SETI отричат! Института SETI е частен изследователски център, чиято цел е да изследва, разкрие и обясни произхода на живота във Вселената. Техни уреди наблюдават космоса вече 50 години. SETI опроверга информацията, че към Земята пътуват три извъземни кораба. Старши астрономът Сет Шостак обясни, че това са само слухове, които се въртят в интернет пространството. Според него, ако институтът SETI наистина открие три такива обекта, които се движат към Земята, веднага ще уведомят първо властите. “На очакваното пристигане на кораби от други светове може да се вярва точно толкова, колкото и на твърденията, че според календара на маите краят на света ще настъпи през 2012 г.”, обяснява още той. http://dartsnews.bg/News/9816

36
СЕМ трябва да глобява медиите когато публикуват такива глупости според мен. Не знам защо спят.

29
Точната дата на кацането е 1-ви Април. Смех!

19

Добави коментар

Бунтовниците закарали българите в Южен Судан

Бунтовниците, които задържаха миналия понеделник шестимата българи, сами са ги закарали от другата страна на границата, в Южен Судан, за да ги качат на хеликоптер към столицата Джуба.

Дъщерята на Уитни била намерена бездиханна, държат я в кома

Дъщерята на Уитни Хюстън е била открита в безсъзнание във вана, с лицето надолу, съобщи Ройтерс. Боби Кристина Браун е откарана в болница завчера, където е в поставена изкуствена кома.

Митинг иска оставка на Порошенко

Оставката на президента на Украйна Петро Порошенко поискаха вчера войници доброволци, които се събраха на пл. “Независимост” в центъра на Киев. На митинга имало около 500 души, съобщи агенция ТАСС.

Обезглавеният от джихадисти японец бил сигурен, че ще оцелее

Групировката “Ислямска държава” обезглави и втория японски заложник Кенджи Гото, съобщи Ройтерс. Във видео, разпространено от терористите, се вижда екзекуторът в черно с нож в ръка,

Водката поевтиня в Русия, пенсиите - по-високи

От днес в Русия е понижена минималната цена на дребно за бутилка водка. Занапред тя ще се продава за 185 рубли вместо за 220, както досега, съобщи Интерфакс.

Меркел отива да се кара на Орбан

Германската канцлерка Ангела Меркел ще натисне унгарския премиер Виктор Орбан при предстоящата си визита в Будапеща, за да го привлече на страната на Запада по украинския въпрос.

Плашат, че ще колят чужденците в Египет

Групировката “Мюсюлмански братя” призовава всички чужденци да напуснат Египет до 11 февруари, защото в противен случай ги очаква вълна на терор, предаде ТАСС.