Учени: Извънземни кацат на Земята през март

Снимка: Wiki

Три огромни космически кораба идват към Земята. Учените ги очакват през Март 2013 година, съобщи за Weekly World News Франк Лейк експерт от SETI (Search for Extra-Terrestrial Intelligence - проект за търсене на извънземен разум).

Срещите с НЛО зачестяват и специалистите от SETI направиха своето изявление по въпроса. „Три гигантски кораба са се насочили право към Земята, най-големият, от които е широк 200 мили. Заедно с два по-малки. За момента се движат около Юпитер и според скоростта им ще са на Земята през пролетта на 2013 г.", информира Джон Малей, главен експерт от SETI.

Подобни случаи с космически кораби са засечени в Китай и Индонезийско море през 2011 година. Според запознати това са извънземни от планетата Гутан. Същите три гигантски кораба се очаква да кацнат на Земята и след два месеца.

Новите Гутански кораби са били засечени в базираната в Аляска свръхсекретна американска система HAARP. Тя е била проектирана да изследва северното сияние и неговите специфики.
Според учените от SETI забелязаните летящите обекти, са именно тези чакани извънземни кораби. Те ще станат видими за оптичния телескоп, едва след като достигнат орбитата на Марс. Информацията е предадена веднага на Американското правителство.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 8

Сортирай по:

15
Едно е сигурно! Няма да посмеят да кацнат в землището на с.Коиловци!! Там бият здраво! Освен това не са член на НАТО, та по тази причина може и въобще да не ги пуснат да си ходят!

3
"...Три огромни космически кораба идват към Земята..." Информацията е невярна - всъщност корабите са четири... :)

1
Te (izvanzemnite) da imat kasmet da kacnat v njakoj ciganski kwartal che njama da ostane paper ot kosmicheskite im korabi. Goljam majtap shte padne - vtori pat da dojdat pak na Zemjata.

1
sky-map.org – интерактивна звездна карта на небето.

8
От SETI отричат! Института SETI е частен изследователски център, чиято цел е да изследва, разкрие и обясни произхода на живота във Вселената. Техни уреди наблюдават космоса вече 50 години. SETI опроверга информацията, че към Земята пътуват три извъземни кораба. Старши астрономът Сет Шостак обясни, че това са само слухове, които се въртят в интернет пространството. Според него, ако институтът SETI наистина открие три такива обекта, които се движат към Земята, веднага ще уведомят първо властите. “На очакваното пристигане на кораби от други светове може да се вярва точно толкова, колкото и на твърденията, че според календара на маите краят на света ще настъпи през 2012 г.”, обяснява още той. http://dartsnews.bg/News/9816

36
СЕМ трябва да глобява медиите когато публикуват такива глупости според мен. Не знам защо спят.

29
Точната дата на кацането е 1-ви Април. Смех!

19

Добави коментар

Гледайте на живо изслушването на Кристалина Георгиева

В 14:38 официално започна изслушването на Кристалина Георгиева в Европейския парламент в Брюксел. Заседанието бе открито с кратко обяснение за начина, по който ще премине изслушването.

18 души под наблюдение в САЩ, били в контакт със заразения с ебола мъж

Здравни експерти в Тексас наблюдават около 18 души, сред които и деца, които са били в контакт с първия човек в Съединените щати, диагностициран със смъртоносния вирус ебола, предаде БНР.

Москва ще съди украинския военен министър за убийства