Учени: Извънземни кацат на Земята през март

Снимка: Wiki

Три огромни космически кораба идват към Земята. Учените ги очакват през Март 2013 година, съобщи за Weekly World News Франк Лейк експерт от SETI (Search for Extra-Terrestrial Intelligence - проект за търсене на извънземен разум).

Срещите с НЛО зачестяват и специалистите от SETI направиха своето изявление по въпроса. „Три гигантски кораба са се насочили право към Земята, най-големият, от които е широк 200 мили. Заедно с два по-малки. За момента се движат около Юпитер и според скоростта им ще са на Земята през пролетта на 2013 г.", информира Джон Малей, главен експерт от SETI.

Подобни случаи с космически кораби са засечени в Китай и Индонезийско море през 2011 година. Според запознати това са извънземни от планетата Гутан. Същите три гигантски кораба се очаква да кацнат на Земята и след два месеца.

Новите Гутански кораби са били засечени в базираната в Аляска свръхсекретна американска система HAARP. Тя е била проектирана да изследва северното сияние и неговите специфики.
Според учените от SETI забелязаните летящите обекти, са именно тези чакани извънземни кораби. Те ще станат видими за оптичния телескоп, едва след като достигнат орбитата на Марс. Информацията е предадена веднага на Американското правителство.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 8

Сортирай по:

15
Едно е сигурно! Няма да посмеят да кацнат в землището на с.Коиловци!! Там бият здраво! Освен това не са член на НАТО, та по тази причина може и въобще да не ги пуснат да си ходят!

3
"...Три огромни космически кораба идват към Земята..." Информацията е невярна - всъщност корабите са четири... :)

1
Te (izvanzemnite) da imat kasmet da kacnat v njakoj ciganski kwartal che njama da ostane paper ot kosmicheskite im korabi. Goljam majtap shte padne - vtori pat da dojdat pak na Zemjata.

1
sky-map.org – интерактивна звездна карта на небето.

8
От SETI отричат! Института SETI е частен изследователски център, чиято цел е да изследва, разкрие и обясни произхода на живота във Вселената. Техни уреди наблюдават космоса вече 50 години. SETI опроверга информацията, че към Земята пътуват три извъземни кораба. Старши астрономът Сет Шостак обясни, че това са само слухове, които се въртят в интернет пространството. Според него, ако институтът SETI наистина открие три такива обекта, които се движат към Земята, веднага ще уведомят първо властите. “На очакваното пристигане на кораби от други светове може да се вярва точно толкова, колкото и на твърденията, че според календара на маите краят на света ще настъпи през 2012 г.”, обяснява още той. http://dartsnews.bg/News/9816

36
СЕМ трябва да глобява медиите когато публикуват такива глупости според мен. Не знам защо спят.

29
Точната дата на кацането е 1-ви Април. Смех!

19

Добави коментар

аватар

Какво да правиш, ако си сред нудисти

Повечето хора се чувстват конфузно без дрехи на обществено място, на за някои това е ничин на живот. Американският писател Марк Хаскел Смит обаче преодолял стеснителността си и прекарал цяла една

Шампан и Бургундия станаха част от световното наследство на ЮНЕСКО

Френските исторически области Шампан и Бургундия бяха вписани днес в регистъра на световното наследство на ЮНЕСКО, съобщи ТАСС, цитирана от БГНЕС. Решението бе взето на сесия в Бон на Комитета за

Гърция разцепена на две за референдума (обзор)

Варуфакис: Кредиторите са терористи Гърция се разцепи на две преди референдума за дълга в неделя, предадоха световните агенции. Според данни на агeнция Ipsos 44% от гърците смятат да гласуват с “да”

Българин откри антитела срещу смъртоносния вирус MERS

Американски учени под ръководството на българин вече имат антитела срещу близкоизточния респираторен синдром, т.нар. камилски грип, който взима все повече жертви в Южна Корея.

Фидел Кастро се появи публично за пръв път от 3 месеца насам

Бившият лидер на Куба Фидел Кастро, рядко появяващ се публично, днес е посетил местни производители на сирена и кашкавал и се е срещнал с 19 от тях, съобщи агенция Ройтерс.

Драстични мерки за сигурност в САЩ за 4 юли

Драстични мерки за сигурност предприеха в САЩ за честванията на националния празник - Деня на независимостта, съобщи Ройтерс. В Ню Йорк около 7000 полицаи и почти всички служители на отдела за борба

Свършиха банкнотите от 10 и 20 евро в Гърция

Банкнотите от 10 и 20 евро свършиха в гръцките банкомати, съобщи БНТ. Хората са недоволни, че вече почти не могат да изтеглят полагащите им се 60 евро лимит на ден.