A+ | A-

Данък върху пенсията, ако си и на заплата

Публикувана: Четвъртък, 11-ти Март 2010, автор(и): Лиляна Филипова; прочитания: 12301; коментари: 62
Данък върху пенсията, ако си и на заплата

СНИМКА: ПАРСЕХ ШУБАРАЛЯН

Ако един пенсионер работи, парите му за старост ще бъдат най-вероятно обложени с данък, съобщи управителят на НОИ Христина Митрева. Сега върху пенсията не се начислява налог. Никъде по света никой не получава пълна заплата и пенсия едновременно, ще се опитаме и ние да прецизираме режима, каза тя. Това било справедливо, защото, когато един пенсионер взема допълнително възнаграждение, все пак трябвало да има някакъв ограничител. Подобна практика у нас е съществувала и преди. На 1 лев от пенсията удържали 35 ст. Конституционният съд обаче я отменил през 1997 г. Според Митрева причината за това било известно неразбиране - мотивът не бил съгласуван с НОИ и със социалното министерство. Тепърва обаче ще се търси най-добрият вариант, ще съгласуваме и с НАП, и със синдикатите, и с бизнеса, уточни управителят на НОИ. Има шанс пенсиите да бъдат увеличени в средата на годината, стана ясно вчера. Според Митрева белег за съживяване на икономиката били по-малкото заявки от фирми за масови съкращения. 

- Г-жо Митрева, заявихте, че ще опитате да направите НОИ финансово независим. Как ще стане това сега, когато държавата дава повечето от парите за пенсии?

- Действително 40% от парите за пенсии се плащат от вноски, 60% - от данъци. Това деформира системата, защото плащането на пенсии за сметка на данъците натоварва държавата и това ощетява образованието, екологията, инфраструктурата, здравеопазването, отбраната. Затова тенденцията трябва да се обърне и постепенно да се върнем към модела, въведен през 2000 г. - пенсиите и обезщетенията за болест, майчинство, безработица и трудова злополука да се финансират почти изцяло от вноски.

Дисбалансът се получи в резултат на системното намаляване на осигуровките за пенсия от 32 през 2001 г. до 18% през 2009-а. През 2009 г. държавата влезе като осигурител с 12%, но дефицитът вече беше явен. Всяка стъпка за по-нататъшно намаляване на осигуровките е изключително рискована, защото държавата ще участва още повече във финансирането на пенсиите, което значи, че самите пенсионери ще плащат част от пенсиите си.

По-добре е да се намаляват косвените данъци, а не преките. Добре е, че се намали данък общ доход, но аз винаги съм била противник на плоския данък, който удари най-бедните.

И Световната банка, и МВФ са категорични, че трябва да спре намаляването на осигуровките, защото тепърва застаряването на населението ще оказва много силен натиск върху пенсионната и върху здравната система. Към 2025-2027 г. положението ще стане доста драматично.

- Има ли вече данни за ефекта от последното намаление на осигуровките с 2%?

- За януари в бюджета на ДОО приходите са със 17 млн. лв. по-малко от планираното, но първите месеци на годината винаги са по-слаби. Но още нямаме информация от декларациите, а само по тях можем да преценим броя на осигурените и реалните приходи. Към края на март очаквам по-конкретни данни. От тях ще стане ясно и поведението доколко бизнесът е запазил работните места и заплатите в резултат на жеста. Това е много важно за решенията, които започваме да вземаме през май за бюджет 2011.

- Ако се окаже, че очакванията не са оправдани, ще вдигнете ли осигуровките догодина?

- Възможно е, има всякакви варианти. Въпрос на политическо решение, зависи от бизнеса и синдикатите. За мен добрите решения са взетите с консенсус. Защото недоволството на бизнеса ще удари събираемостта, винаги се намират вратички. Но България е сред страните с най-ниски вноски за пенсия. В същото време е 5-а в ЕС по средна възраст на населението - 43 г.

Наистина правителството обеща намаляване на осигуровките за пенсии с 5% в рамките на мандата, но го направи в една друга ситуация, когато още не знаеше в какво положение ще завари държавата и колко тежка ще е кризата. А се оказа, че има финансово неопезпечени договори, нарушения в много министерства и агенции. Факт е, че държавата има 7 млрд. лв. по-малко приходи за м.г., което значи, че вероятно бюджетът не е бил разчетен както трябва.

- Как ще коментирате скандала с двойното осигуряване на управителите на фирми от последните дни?

- При указанието си НАП не е формулирала достатъчно ясно тълкуване на Търговския закон и на текст от Кодекса за социално осигуряване. Но още в първия ден от назначението ми направихме работна група, която прецизира нещата. Така че се избегна опасността хората да се пререгистрират от управители на фирми в работници на трудови договори. Защото никой няма интерес да се извиват ръцете на хората и да ги принуждава да търсят вратички. В крайна сметка трябва да се знае, че управителите могат да работят и на втори трудов договор по няколко часа, но иначе ще внасят за пенсия само като самоосигуряващи се.

- Има ли надежда за увеличение на пенсиите?

- Зависи от ръста на доходите. В последните години повишението на пенсиите изпревари ръста на доходите. През 2009 г. заплатите се задържаха, а пенсиите се увеличиха с 20%. Не че това е много. Хубаво е да растат пенсиите, но е нужен баланс, защото трябва да мислим и за младите хора. Държавата е за всички.

Много се надявам, че при първото съживяване на икономиката правителството ще вземе решение за увеличение и на заплатите, и на пенсиите. Има оптимистични сигнали - намаляват заявките за масови съкращения.

Ако тръгнат оптимално програмите по еврофондовете и се раздвижат нещата в селските региони, в инфраструктурата, ще се повиши заетостта.

- Не съжалявате ли, че спря пенсионната реформа, при положение че дебатът беше доста напреднал? Няма ли риск за системата в бъдеще?

- Съжалявам. Аз съм много тясно свързана с тази система и 17 г. съм работила като експерт в нея, но политическите решения също си имат своите основания и хоризонти. Риск няма, тъй като не смятам, че дебатът за пенсиите ще бъде тотално отложен. Сега горещата тема е здравната реформа и в комбинация с проблемите, които хората имат покрай кризата, обсъждането на пенсионната реформа би било твърде тежко. Няма интерес от натрупване на социално напрежение. Но продължаваме работа и много неща ще бъдат изчистени.

- Ще премахнете ли възможността да се взема едновременно пенсия плюс заплата, за което няколко пъти вече става дума?

- Не става дума за пълна забрана на пенсионера да работи. Това е практика по цял свят и е абсурдно ние да я забраняваме. Но никъде не се получава пълна пенсия и пълна заплата едновременно и ние ще се опитаме да прецизираме режима. Или се събира доходът от пенсия и заплата и се облага с данъци, или както бе до 1997 г., преди да го отмени Конституционният съд, на всеки един лев от пенсията се удържаха по 35 ст. КС отмени тази норма с известно неразбиране - мотивът, с който стана това, не беше съгласуван с НОИ и със социалното министерство. Ще се опитаме пак да въведем такъв механизъм - доходът на работещите пенсионери да бъде облаган, но точно по какъв начин, ще съгласуване и с НАП, и със социалните партньори. Това е справедливо, защото сега по принцип пенсията не се облага с данък и когато един пенсионер взема допълнително възнаграждение, все пак трябва да има някакъв ограничител.

- Много организации повдигат въпроса при смърт на пенсионер близките да получават еднократна помощ така, както вземат близките на работещите. Това може ли да стане?

- Работещият носи доход от труд, създава национален продукт, той има наследници, които разчитат на заплатата му. Помощта, която даваме на близките му, ако почине, е точно за да се подпомогнат съпругата или децата, защото те губят средства за издръжка. Докато пенсионерите получават вдовишки добавки при смърт на съпруг. И за за разлика от помощите при работещите не са еднократни, а пожизнени. Вярно е, че има пенсионери в тежко положение, но много от тях имат близки с прилични, даже с високи доходи.

Може би трябва да се дадат такива помощи, но само на някои пенсионери. Защото все пак става дума за помощи, а не за права, произтичащи от осигурителния принос.

- Има ли други наболели въпроси, които не търпят отлагане?

- Един от тях за ранното пенсиониране. На 31 декември 2010 г. изтича възможността за ранно пенсиониране на работещите от първа и втора категория от общественото осигуряване. Идеята бе това да се прехвърли към втория стълб, но там няма достатъчно средства.

Много важен е въпросът с контрола по цялата верига - приходи, разходи, медицинска експертиза. Крайно време е ТЕЛК да стане структура към здравното министерство. Вече имаме обща визия за промени.

Ще се опитаме да върнем доверието на хората и чрез по-качествени, по-евтини и по-бързи услуги, като оптимизираме електронния обмен на информацията.

Разбира се, най-важното, което трябва са направим с помощта и на синдикати, и на бизнеса, и на медиите, е да усъвършенстваме пенсионния модел и специално да решим въпроса с новия ред за пенсиониране. Въпреки че сега спряхме дебата, след 1-2 г. той ще се поднови. За мен по-добър е вариантът да увеличим трудовия стаж, а не пенсионната възраст. Защото в България голяма част от хората са със стаж, близък до този, който предложихме, има гъвкави схеми, с възможности ако човек няма достатъчно години да се пенсионира по-рано, но с по-малка пенсия, или да си купи стаж.

ВИЗИТКА

Родена на 15 август 1949 г. в София

Завършила е статистиса в ВИИ "Карл Маркс"

19 г. е била научен сътрудник в центъра по статистика

От 1998 до 2009 г. е главен актюер и шеф на Главна дирекция "Анализ, планиране и прогнози" в Националния осигурителен институт

Специализирала е в Интитута по актюерство в Оксфорд, в Единбург. Има множество квалификации в администрацията по социално осигуряване в САЩ и в Съвета на Европа

През август 2010 г. стана зам.-министър по труда, а преди дни бе избрана от НС за управител на НОИ

Некоректен коментар Четвъртък, 27-ми Май 2010

Ивайло Христов: Не мисля че трябва да се облагат пенсиите на пенсионерите, защото те се изплащат на базата на това, което пенсионера си е внасял през десетките години осигурителен стаж. С други думи, пенсионера си е платил за да получава тази пенсия. Ако пресметнем вноските за 40 години, с кумулативна лихва, ще се окаже, че средната пенсия при брутна заплата 700 лева, трябва да бъде 500 лева, за период от поне 15 години. Оказва, се обаче че някой е изял и изпил тези пари, и сега трябва отново да се събират пари от същите тези хора. Не търсете пари от най-беззащитните членове на обществото, просто защото те са най-слаи и най-лесни за достигане. Не за това Ви избраха хората г-н Борисов. Не Ви избраха за това.

Некоректен коментар Четвъртък, 18-ти Март 2010

venelin: Наистина изпълнениетона бюджета за 2010 г. е застрашено. Отделен е въпроса колко добре е направен.Рестрикцийте безпорно са необходими. Правителството трябва обаче да се съобразява със съществуващото законодателство и конституцията. Емоциите са излишни. Конкретно за данъка върху пенсиите - и да бъде наложен, Коституционния съд ще обяви текстовете за противоконституционни. Вече има прецедент. Стрелбата на посоки трудно дава резултат. Съветниците давайки глупави предложения за всевъзможни данъци и налози правят ли сметка че подронват авторитета на правителството сред народа. Явно те се интересуват само от собствените си хонорари. Те може и да са добри математици, но зад цифрите те не са способни да видят хората.

Некоректен коментар Сряда, 17-ми Март 2010

steliqn stan`ev lazarov: пенсионер съм и работя защото не ми давате реалната пенсия,а аз искам да доизживея последните си години като европеец, но въпреки че работя едва свързвам двата края за лекарства и храна.аискате да ми облагате добавката която си правя към пенсията. ЗАСРАМЕТЕ СЕ

Некоректен коментар Сряда, 17-ми Март 2010

nadji60: Почна се обработката и на поредния лош материал в България-пенсионерите.Но питам,ако на този пенсионер,пенсията не му е 150-200 лв,която не му стига за нищо,дали ще работи.И дали тези млади хора който са безработни,биха утишли да работят на тази работа на която работят пенсионерите.Най -вероятно малка част биха приели,но като цяло повечето с визше образование няма да идат да работят като нощни пазачи,или като миячи в ресторанти.И какво се получава и местата празни,и безработицата пак увеличена.А и да не казвам че някъде където младите са безработни,разчитат имено на помоща на тези мижави пенсий.Как пък в другите държави за всичко има пари,само за нас в БЪлгария няма.Аз съм на 50 г. винаги съм си плащал всичко,къде са мойте пари.Имам познати турци,мой набори който се изселиха през 89 г.в Турция и знаете ли че вече са пенсионери.Работиш 25 г.и те пенсионират,ако ще да си на 45.

Некоректен коментар Вторник, 16-ти Март 2010

Т.Бойчев: Някои млади бъркат понятието пенсия с понятието заплата. Поставянето на данък върху пенсията е дискриминация. Който може нека да работи. Защо държавата не стимулира разкриването на рабитни места, защо не регулира трудовата плътност из цялата страна, а като страничен наблюдател нехае за икономиката. Ако се стимулира създаването на работни места, няма да се стигне до искането на данък върху пенсията. И пак за младите. Нека започнат от А за да стигнат до Я. Пенсинерите в трудоспособна възраст са с повече умения отколкото младите висшисти, например. Знания се придобиват, но уменията не се дават даром, те се доказват.

Некоректен коментар Вторник, 16-ти Март 2010

Трайков: Няма подобно безобразие никъде по света.Пенсионерите взимат пенсия въз основа на внесени пенсионни осигуровки.Те са внесли тези пари.Според мен никой няма право да им ги пипа.Все едно да почнат и от личните ни влогове да започнат да теглят пари,за да си пълнят хазната.Невиждано безобразие.

Некоректен коментар Понеделник, 15-ти Март 2010

джон арт: като чета "разсъжденията" и гледам правописа на младежите, които подкрепят безумието на вдебилясаната баба се моля да са живи и здрави пенсионерите! по какво се различавате от циганите, които викат: "дайте ни работа, за да не крадем!"??? - а какво можете да работите? - всичко!(т.е. - нищо!). като изградите манталитет на истински работници, тогава искайте работа! иначе си стойте в гаражчето и пийте маркови питиета(произведени в гаража на марко).

Некоректен коментар Събота, 13-ти Март 2010

rosi158: Нека пенсионерите с високи пенсии, които вземат тавана да си останат в къщи. мисля, че им се полага нужната почивка. Има пенсионери, които едвам изкарват месеца, ако са годни за работа те да работят. трябва да има промяна в закона за работещите пенсионери. Нека да се облагат с данък и пенсиите.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

веселин: 50 години трудов стаж=мизерна пенсия.Върнете ми парите и не ви искам пенсията,.дали пък няма да ми е по добре.Принуден съм и сега да работя.Плащам пак осигуровки, данъци но не би, ламята пак е недоволна.Господа другари, аман не усещате ли че ножа опира до кокала.Вие не можете да управлявате държавата трябва ли ние вечно да плащаме.Оправете си сивата икономика и ще имате приходи но не желаете да закачате думбазите защото са от вашите.Жал ми е за младите,които ги осигуряват на минимална заплата и утре други ден ,като се пенсионират и те ще мизерствуват като нас.Жална и майка на тая държава ,която граби най безпомощните.Нищо добро не я очаква.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

stravniski: Обръщам се към всички млади хора.Не пишете глупости, защото просто да сте в играта.Убеден съм че никой млад човек няма да отиде на работата на 80% от песионерите, защото е ниско платена и несвойствена за младите хора. Пък ако мислите че ще отидете на мястото на пенсионера като пазачи ище накарате работодателя да ви плаща както на вас ви се иска дълбоко се лъжите.А срещу тези 270 / 280 лв държавата си пребира и здравни и социални осигоровки.А тази г-жа или акъла и малко или "кофичката" и е голяма за да говори глупости По този начин, нито ще създаде работни места нито ще напълни хазната. напротив ще ги изкара на протести на улицата. А да не забравяме че зад всеки пенсионер стоят близки млади хора.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Ангел Тодоров: Защо другарката Митрева не каже как се рекетират 42 000 пенсионери с тавана на пенсията. Не стига , че им се удържа от пенсията, не стига че са се осигурявали върху максималния осигурителен доход и са хранили други , които не са и чували за осигурителен доход, не стига, че при всяко увеличение на пенсиите те не получават и стотинка , и ако са си намерили работа, за да компенсират рекета от държавата, отново си плащат наравно с другите две осигуровки - социални и здравни. Другарката Митрева е прочела нещо за другите страни , но си го е изтълкувала типично по български - да се вземе от пенсионера, но не и да му се даде това, което му се полага. Тази "чудна идеа" на другарката може да се приложи единствено, ако пенсионера си е намерил ДЪРЖАВНА РАБОТА, т.е държавата да му плаща осигуровките. СТИГА РЕКЕТ, СТИГА ЦИНИЗЪМ, СТИГА ПОСРЕДСТВЕНОСТ И НЕПРОФЕСИОНАЛИЗЪМ ПРИ ВЗЕМАНЕ НА РЕШЕНИЯ.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

pensioner: Може временно да се наложи ограничителна граница на доходите на работещите пенсионери например 700 лв ! Пенсионерите с малки пенсии да могат да си доработват до общ доход 700 лв., а тези с големите пенсии да си гледат здравето !

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Lucifer: Най-после да се сетите за това , за което безработните от давна крещим! В такава криза и безработица, пенсионерите да работят и да са на пълна пенсия и заплата, а непенсионерите да са на борсата на социални помощи защото пенсионерите им изяждат работните места и са предпочитани от работодателите естствено, защото са готови да работят на много по-ниски заплати и така обезценяват още по-вече труда на непенсионерите, ...такова безумие наистина го няма никъде по света. Направо е ОТВРЪТИТЕЛНО да гледа човек как 70 годишни, пенсионирани още по на 52г с категория, работят с максималната пенсия от 700лв. и я вдигат още с допълнителен тр. стаж а младите са на борсата и вече ровят в кофите с боклук???..Кого издържат те ..деца или стари родители или само собственият си алчен ГЪЗ! И как да се женят младите , да създават семейство, деца, да теглят кредит ли.. Младите в чужбина на гурбет а дъртаците даже чакат да им пращат от там Евро! Като капак на всичко , Масларова дори ги пращаше и на море до миналата година.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

емил : Г - жо Митрева,време е според мен, да излезете в пенсия ! Не давайте предложения след като ясно се разбира че, давате фира. По - добре помислете да си смените памперса! Внимателно прочетете коментарите на възрастните хора,които работят допълнително само за да могат да си купят лекарства и да си платят сметките. Бихте ли казала, колко пари ви е заплатата в момента . Отговорете "Някога пили ли сте студена вода изморена."

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Мария: Крайно време е пенсионерите , които работят да си плащат данъците върху целия доход(пенсия+заплата).Да не говорим за "работещите"пенсионери в бюджетната сфера - работим да им осигурим пенсията+ заплатата+осигорителните вноски + всички останали екстри като държавни чиновници.В отговор - те отбелязват само едно "присъствие " на работните си места - докога? Крайно време е в бюджетната сфера да си само работещ,а не работещ (дремещ и "незаменим")пенсионер.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Попов: Моля ви се премерете температурата на тази жена?Не може на всяка откачалка да се дава правото да решава такива жизнено важни проблеми.С пенсия от 136лв съм принуден да работя и едвам изкарвм пари за лекарствата си.А в швейцарските банки има милиони на бълагари неплатили данъци и такси.Защо трябва да се смъква и последната риза на човека бе Андрешко????Като си помисля какви обещания ръсеше щедро Борисов и как всички гласувахме за него с толкова надежда!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Katia: Според госпожата никъде по света на се получават пълна пенсия и заплата едновременно - НИКЪДЕ ПО СВЕТА НЕ ВЗИМАТ ПЕНСИЯ 136лв. или 66 евро!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Как се почва работа след 55 години?Как се работи на пълен работен ден на 60 години????Никъде по света няма толкова тежки условия за работа както в България.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

krum1: Да се коментира безумното предложение на тази болна жена е безмислено. Аз искам да се обърна към нейните подръжници.Мили хора имате ли идея на какви заплати работят въпросните пенсионери,а на какви позиции?Мога да ви уверя, че не заемат потенциалните работни места на младите хора,защото не виждам кой млад човек/бакалавър или магистър/ ще работи за 350-400 лв.Не виждам коя току що завършила медицинска сестра ще работи за тези пари в някоя провинциална болница.Мили хора не разбирате ли че на политиците ни това им е идеята.20 години ни противопоставят едни на други.Пенсионери на млади,селяни на граждани,образовани на неуки и какви ли още не.А истината е една ако правителствата не преяждат и пенсията е 1000 EURO, А МИНИМАЛНАТА ЗАПЛАТА - 1500 то тогава няма да се ядем едни други, ще сме единни и ще си гледаме интересите на всички нас,или както казват гърците сега:НИЕ НЕ СМЕ ПРЕДИЗВИКАЛИ КРИЗАТА, да плаща този който я е предизвикал.Това е истината.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Румен: Марио,изпии си хапченцето.Доктора не ти ли беше забранил да се доближаваш до компютъра?:)))

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

mario: В тази държава за да си на висша позиция явно трябва да си луд.Тази дама в пенсионна възраст дава поредното безумно и мародерско предложение.Да се вземе от някой нещо за което е работил цял живот!!!???На какво основание????Ако въпросния пенсионер работи то той си плаща данъците за това,а да се огледаш в пенсийката на някой трябва наистина да си мародер.На такива блюдолизци като въпросната дама давам следните "върховни" идеи.1.Бременните да плащата по три билета за градски транспорт/Не се знае може да носят близнаци и държавата да се мине/. 2.Държавата да не се харчи за социални кухни, а да се взима храна от гробищата/По задушница ще преизпълнят плана/. 3.Да се намалят заплатите в държавния сектор с 35% каквото е преложението на госпожата./Така и последните ценни кадри ще напуснат страната и ще останат само пенсионерите и малоумните политици и тогава ще има основание да се премахнат напълно пенсиите. Може и друго да се направи - Всички пенсионери на сапун.Да ти се връща стократно всичко мила ми госпожо.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

МИТОВА: ТОВА МОЖЕ ДА ГО ИЗМИСЛИ САМО ИДИОТ КАКЪВТО Е НА СНИМКАТА ТЪПАЧКАТА МИТРЕВА

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

СВОБОДЕН: ....???????????????? ...НИКЪДЕ ПО СВЕТА ПЕНСИОНЕРИТЕ НЕ РАБОТЯТ .. ..ИЛИ РАБОТИ ИЛИ Е ...ПЕНСИОНЕР.... ...КОМУНИСТИТЕ УРЕЖДАХА СВОИТЕ НА ПЕНСИЯ И РАБОТА.. ......РАБОТЕЩИТЕ ПЕНСИОНЕРИ СА ЧУМАТА НА БЪЛГАРСКАТА ИКОНОМИКА.. .....НЕП ГОВОРЯ ЗА ПЕНСИИТЕ 200-300 лв......... .......а тия чиновници С МАКСИМАЛНА ПЕНСИЯ И "РАБОТЕЩИ" ЗА НАД 1000лв. ............те са СПИРАЧКА НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.. ...ЗАРАДИ ТЯХ НЯМА НОРМАЛНИ ....ПЕНСИИ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

fireman: Не стига, че не ми дават цялата полагаща ми се пенсия /не съм имал точките по точковата система - а защо ми дадоха да се пенсионирам?/ ами и сега след като работя от зор и си внасям пак всички осигуровки да ми вземат и от пенсията??? НЯМАМ ДУМИ !!!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

ИВАНОВА: bgpetition.com/protest-upravlenie/index.html

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

пенсонер: Икономическа "политика" издиша отвсякаде. Дупките в бюджета са повече отколкото по пътищата. Целта на подобни публикации е дасе противопоставят едни групи от населението на други. На младежите писли по-доло ще кажа, че следващия данък който ще въведат е върху джобните които ви дават родителите защото и те са доход.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

ГНЕВНА: УВАЖАЕМИ ПРИЯТЕЛИ ,АМИ ТАЗИ ДЪРТОФЕЛНИЦА,КОЯТО ПРЕДЛАГА ДА СЕ ОБЛАГАТ РАБОТЕЩИТЕПЕНСИОНЕРИ ,ТЯ КЪДЕ СЕ ВМСТВА КАТО ВЕЧЕ Е СЪЩО ПЕНСИОНЕРКА ,НЕКА ТЯ ДА СТОИ В КЪЩИ С 150ЛВ ПЕНСИЯ И ТОГАВА ДА Я ВИЯ КАКВО ЩЕ ГОВОРИ ,ТЕЗИ ПЕНСИОНЕРИ ЗАЩО РАБОТЯТ ........АКО ИМ СА ДОБРИ ПЕНСИИТЕ ЩЕ СИ СТОЯТ В КЪЩИ, А ТЕ МИЗЕРСТВАТ ОТ ХУБАВО НЕ НАПУСКАТ И СТРАНАТА СИ...........МАЛОУМНИЦИ ДО КОГА ЩЕ НИ ТОРМОЗИТЕ ВЪН ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО ,ДОЛУ.......ТОВА ГОДНО ПРАВИТЕЛСТВО...........

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

peteto: И аз се присъединявам към тъй болезнената тема. Некка работните места са за хората в активна възраст, пенсионерите да си вземат пенсийките и да кротуват. Ако им се работи има длъжности като гледане на деца, болни ипрочие,миене на чинии...Не може един пенсионер на 70 години да работи и да взема два пъти по-високо възнаграждение за 5 часов работен ден от другия който е на 8 часов ден, внася осигуровки и всички данъци... Нека престане най-сетне тази порочна практика.Или ще внася данъци, или ще си седи в къщи и ще си харчи пенсията....

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

stoian aleksandrov: BRAVO,BRAVO, BRAVO G-n Rumen. Hora,Upravliava6ti i vsi4ki ostanali to4no taka e kakto kazva tozi gospodin...taka e. Nie mladite sme zadu6avani taka da se kaje ot bezpari4ie, a pensionerite ,niakoj ot tiah ne sa taka razbira se ,no pove4eto tanat v luks za na6a smetka. SPRETE TOVA BEZOBRAZIE...BRAVO,BRAVO G-n Rumene...

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

azaleq: http://www.bgpetition.com/protest-upravlenie/index.html Нека сложим край!!! Гласувай!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Пламен Маринов: Много умни предложения дава тая госпожа,май с Деянков са си лика прилика.От няма на къде уж умните им глави.раждат подобни прости мисли.Значи хората цял живот им отдържат от заплатата за данъци и пенсионно осигуряване за да се яви тази работеща пенсионерка и да им сложи данък в/у пенсията.Да вярно ще напълните хазхата но ще оставите хората без пари,че те за какво са им?Ще се хранят с новините и ще им се замазват очите как хванали тоя и ония но това няма да ги нахрани.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Rumen: БРАВО! Първото разумно предложение на правителството.Аман от дъртаци дето заемат работните места,подбиват заплатите и получават пенсии.Заради тези мумии младите хора стоят безработни.Щото мумията работи и без осигуровки и като има пенсия е съгласна и на 180 лв. да стои.Вижте охранителните фирми-80 процента изкукали пенсии военни и полицаи дрто не може да върви у пътя,ама взема 700 лв. пенсия и виси за още 200.Дори ще е най-добре който работи пенсията му да се спира.Пък и какви са тия пенсии по 700 лв.?Откъде накъде пенсиите ще са по-високи от заплатите?Значи аз ще бачкам за да може дъртака да получава пенсия от моите данъци,а той ще ми подбива заплатата?Мумията получава пенсия защото държавата е преценила че вече е нетрудоспособен.Като мумията иска да бачка да ходи да копа на село!Браво Бойко!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Rumen: БРАВО! Първото разумно предложение на правителството.Аман от дъртаци дето заемат работните места,подбиват заплатите и получават пенсии.Заради тези мумии младите хора стоят безработни.Щото мумията работи и без осигуровки и като има пенсия е съгласна и на 180 лв. да стои.Вижте охранителните фирми-80 процента изкукали пенсии военни и полицаи дрто не може да върви у пътя,ама взема 700 лв. пенсия и виси за още 200.Дори ще е най-добре който работи пенсията му да се спира.Пък и какви са тия пенсии по 700 лв.?Откъде накъде пенсиите ще са по-високи от заплатите?Значи аз ще бачкам за да може дъртака да получава пенсия от моите данъци,а той ще ми подбива заплатата?Мумията получава пенсия защото държавата е преценила че вече е нетрудоспособен.Като мумията иска да бачка да ходи да копа на село!Браво Бойко!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

stoian aleksandrov: Kak e vazmojno da se tarpi vsi4ko tova...Pensioneri- voeni, policai, jelezni4ari, pojarnikari i o6te, i o6te vzima6ti po nad 500-600 lv. pensia zaemat mesta za rabotnici i polu4avat sa6tite zaplati kato tiah. Ta te li 6te rajdat deca, ta te li 6te kopuvat apartamenti, ta te dori i po- malko danaci pla6tat ot nas TEHNITE 4iraci ot koito im pla6tame i pensiite. Sprete tova nedoruzomenie PENSIONERI DA ZAEMAT RABOTNITE NI MESTA o6te pove4e, 4e zaradi tiah i na nas ni namaliat zaplatite za6toto te rabotiat na po-nisko zapla6tane. V mnogo firmi osobeno 4asnite sakra6tavat mladite i vzimat samo pensioneri, a poznajte za6to.Sramno e v moment na finansova kriza nie mladite da sedim bez rabota, a pensionerite da ni se nadsmivat ot na6ite rabotni mesta samo i samo zaradi bezobraziata na niakakvi glupavi politici koito praviat kakvo li ne za da spe4eliat niakoj i drug glas na izborite.Tazi goliama bezrabotica e prodiktuvana to4no ot tova :PENSIONERITE NE TRIABVA DA RABOTIAT...

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

реалист: Браво точно така,не може един пенсионер военен офицер да взима тавана на пенсиата а след пенсионирането си да работи на държавна службичка и да взима по още една шапка пари както обичат да се изразяват.И да няма данаци !!!!!!!Извинете ме но е пълно с такива ,,клатикраци'' по държавните институции. Мисля че има достатъчно млади специалисти които мога да заемат длъжностите им защото да не забравяме че и на младите им трябва стаж за пенсиониране.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

АСЕН АЛЕКОВ: ТЪЖНА КОНСТАТАЦИЯ: ОТ КОМУНА МИНАХМЕ В КАТУНА.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Предложение: Браво! Само така! Давайте госпожа то на нас пари не ни трябват ,че за какво са ни само да ги мислим.Предлагам така и така всичко, което ни дават като заплатка или пенсийка да спре да се дава от 01.04лВсички сметки и данъци осигорителните вноски такси да се поемат от НАП, НОИ и правителството. Едновременно с това министерствата да подсигорят на всеки български гражданин купончета за някоя дрешка от време на време щот да не ходим голи и за някои цървул АКО НЕ БЕШЕ ТОЛКОВА ТЪЖНО ЩЕШЕ ДА Е СМЕШИНО!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Dragancho: Ама Вие чухти ли я как говори, аз неможах да я изслушам, получих разстройство с извиниение. Ало Ми Трева си каква да си проста пенсионерка, бабишкел тръгнал да изпълнява на Хер Флик командите.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Димитър Стефанов: Поредния дебил във властта , нека госпожата когато говори да мисли и да проверява фактите , на пенсионерите им дават възмоност да работят и да получават доходи до определено ниво , което не се облага с нищо и над това ниво се започва облагане или спиране на пенсията , а тъй като е била 17 години енсперт (експерти в ГЕРБ много , справка Желева)да и кажа, ако незнае , че парите под форма на пенсия която вземат са си техни , те чрез осигуровката са си ги спестили , аман от комунизъм в тая държава , всеки иска да преразпределя пари

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

кирева: Тавана не пада, вземат ти парите които ти се полагат когато си почнал някаква нелицеприятна работа ще те облагат с данък включително и пенсията, като пенсионер си здравно осигурен, но щом работиш отново ти одържат здравна осигоровка, или ти си брашнен чувал за изтупване. ПО ТОЗИ НАЧИН 1.7 милиона пенсионери ще спрат да работят повечето от тях за 200-300лв и ще видим ,кой ще заеме тези длъжности. Митрева далече си от истината когато говориш за справедливост ще дадеш пенсията която си е заслужил пенсионера без таван и тогава ще считаме ,че има някаква справедливост, иначе имам чувството, че нещо не си в ред.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

кирева: Тавана не пада, вземат ти парите които ти се полагат когато си почнал някаква нелицеприятна работа ще те облагат с данък включително и пенсията, като пенсионер си здравно осигурен, но щом работиш отново ти одържат здравна осигоровка, или ти си брашнен чувал за изтупване. ПО ТОЗИ НАЧИН 1.7 милиона пенсионери ще спрат да работят повечето от тях за 200-300лв и ще видим ,кой ще заеме тези длъжности. Митрева далече си от истината когато говориш за справедливост ще дадеш пенсията която си е заслужил пенсионера без таван и тогава ще считаме ,че има някаква справедливост, иначе имам чувството, че нещо не си в ред.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Венет Стойчев: Работещият пенсионер плаща наравно с другите осигуровки - социални и здравни(по закон държавата е длъжна да осигурява здравно пенсионерите). Оттук следва, че от него се взема два пъти - един път като пенсионер, втори път като работещ. Направете изчисления колко удръжки - осигуровки и данъци, плаща този пенсионер и колко пари му дава държавата за година прослужено време! Явно започнаха да не им стигат тези пари, че взеха да измислят и данък върху пенсията! Е, стига вече геноцид! Какво искат? Работещите пенсионери да минат отново в черната част на икономиката!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

veselin: Пожелавам, да бъде веднага пенсионирана г-жа Митрева (навършени 60г) със 115 лв. пенсия без никакви други добавки за да видим колко време ще ОЖИВЕЕ В София.

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

ИВАНОВА: www.bgpetition.com/protest-upravlenie/index.html

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

така е: Крайно време беше....Щом може да работи ще ПЛАЩА данъци!!! Като не искат, имат доход да си стоят в къщи !!! Не да заемат работно място за което има кандидат в трудоспособна възраст/това може да са техните деца или внуци/ и после да се оплакват , че те ни издържат !!! Роптаят , че се повишава пенсионната възраст , а като я навършат се вкопчват в работното си място и не искат да си гледат старините...ще плащат !!!

Некоректен коментар Петък, 12-ти Март 2010

Киро Савчев: Това е безобразие! Тази жена какво си въобразява. Знае ли, че над 80 % от лекарите в малките населени места са пенсионери и ако се откажат да работят няма кой да отиде в тези населени места.

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

полковник ИВАНОВ: ОЧАКВАМ ДАНЪК ВЪЗДУХ...СЪС СПЕЦИАЛНИ МАНОМЕТРИ...И ОТ УЛИЦАТА ПО РАДИОВЪЛНИ ДА НИ СЛОЖАТ ТАКСА ВЪЗДУХ..ДЕЕБА ТИЯ ЧЕРВЕНОСИВИ МУТРИ МАЙМУНСКИ.... НЕ ПИСНА ЛИ ИМ НА ТИЯ ПЕДАЛИ ОТ ЧЕРВЕНОМИЛИЦИОНЕРСКАТА МАФИЯ..... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

ФИЛИП ПАНАЙОТОВ: МАМКА ВИ И ГАДОВЕ МРЪСНИ...ОЧАКВАМ ДАНЪК ВЪЗДУХ...СЪС СПЕЦИАЛНИ МАНОМЕТРИ...И ОТ УЛИЦАТА ПО РАДИОВЪЛНИ ДА НИ СЛОЖАТ ТАКСА ВЪЗДУХ..ДЕЕБА ТИЯ ЧЕРВЕНОСИВИ МУТРИ МАЙМУНСКИ.... НЕ ПИСНА ЛИ ИМ НА ТИЯ ПЕДАЛИ ОТ ЧЕРВЕНОМИЛИЦИОНЕРСКАТА МАФИЯ..... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

СВЕТЛОМИР СТОИМИРОВ: ОЧАКВАМ ДАНЪК ВЪЗДУХ...СЪС СПЕЦИАЛНИ МАНОМЕТРИ...И ОТ УЛИЦАТА ПО РАДИОВЪЛНИ ДА НИ СЛОЖАТ ТАКСА ВЪЗДУХ..ДЕЕБА ТИЯ ЧЕРВЕНОСИВИ МУТРИ МАЙМУНСКИ.... НЕ ПИСНА ЛИ ИМ НА ТИЯ ПЕДАЛИ ОТ ЧЕРВЕНОМИЛИЦИОНЕРСКАТА МАФИЯ..... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

САША БЕЗУХАНОВА: ОЧАКВАМ ДАНЪК ВЪЗДУХ...СЪС СПЕЦИАЛНИ МАНОМЕТРИ...И ОТ УЛИЦАТА ПО РАДИОВЪЛНИ ДА НИ СЛОЖАТ ТАКСА ВЪЗДУХ..ДЕЕБА ТИЯ ЧЕРВЕНОСИВИ МУТРИ МАЙМУНСКИ.... НЕ ПИСНА ЛИ ИМ НА ТИЯ ПЕДАЛИ ОТ ЧЕРВЕНОМИЛИЦИОНЕРСКАТА МАФИЯ..... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

СТЕФАН СТАНЧЕВСКИ: МИТРЕВА,МИТРЕВА...КОЙ НЕНОРМАЛНИК ТЕ ИЗКЛЕСА ТЕБЕ,А.... НЕ ПИСНА ЛИ ИМ НА ТИЯ ПЕДАЛИ ОТ ЧЕРВЕНОМИЛИЦИОНЕРСКАТА МАФИЯ..... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

СПИРИДОН ЦЕКОВ: НЕ ПИСНА ЛИ ИМ НА ТИЯ ПЕДАЛИ ОТ ЧЕРВЕНОМИЛИЦИОНЕРСКАТА МАФИЯ..... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

панко ПАНКОВ: ТОЛКОВА ЛИ НЯМАШЕ ЕДНА ПО-УГЛЕДНА НЕВЕСТА..... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

KADROVIK: ТОЛКОВА ЛИ НЕ МОГАТ ДА НАМЕРЯТ МЛАДИ И ПРЕДСТАВИТЕЛНИ ЧИНОВНИЦИ.... ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП......ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ.... А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА ...КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

ivo petrovitc: ТАЯ МИ Е ЛЮБИМИЯТ АНИМАЦИОНЕН ГЕРОЙ ОТ ТИПАЖИТЕ НА БКП...ВТОРА УПОТРЕБА ГЕРБ А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...ТАЯ МУЦКА Е КАТО РАПАТНЬИЧЕВА ОВЦА... И ДА НЕ ФЪФЛЯ ПАК Е ГРОЗНА...МАЙКА Й СИГУРНО Я Е ХРАНИЛА С ПРАШКА...ОТДАЛЕЧЕ...ДА НЕ Я ГНУС...СРАМНА РАБОТА КВИ ХОРА НИ СКУБЯТ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

Луцифер: Най-после да се сетите за това , за което безработните от давна крещим! В такава криза и безработица, пенсионерите да работят и да са на пълна пенсия и заплата, а непенсионерите да са на борсата на социални помощи защото пенсионерите им изяждат работните места и са предпочитани от работодателите естствено, защото са готови да работят на много по-ниски заплати и така обезценяват още по-вече труда на непенсионерите, ...такова безумие наистина го няма никъде по света. Направо е ОТВРЪТИТЕЛНО да гледа човек как 70 годишни, пенсионирани още по на 52г с категория, работят с максималната пенсия от 700лв. и я вдигат още с допълнителен тр. стаж а младите са на борсата и вече ровят в кофите с боклук???..Кого издържат те ..деца или стари родители или само собственият си алчен ГЪЗ! И как да се женят младите , да създават семейство, деца, да теглят кредит ли.. Младите в чужбина на гурбет а дъртаците даже чакат да им пращат от там Евро! Като капак на всичко , Масларова дори ги пращаше и на море до миналата година.

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

МАЕСТРОТО: А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

МАЕСТРОТО: А ДАНЪК ВЪРХУ НЕДЕКЛАРИРАНИТЕ ЧИКИИ ЩЕ ИМА ЛИ...ДА ПОЧВАМ ДА ИМ ВОДЯ ДНЕВНИК ОТ ДНЕСКА ЙОЩ...А.....НЕ ЧУЕМ...

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

petar: a we taq kvi mi gi govori ne stiga 4e traboti i my zimat danaci na pensionera ami i 6e mu oblagat pensiqta,omrazna mi ot takiva tapi ovce det samo tap4at naroda.otivai v pensiq i si zavri ideite nali znae6 kade

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

Jitan: Всички пенсионери,които са били чавдарчета,пионери,комсомолци и членове на БКП,както и тези на хемодиализа,по болест,инвалиди или с артрит...да бъдат обработени в крематориум,като преди това им се извадят златните пломби от зъбите,брачните халки и евентуално изкуствените клапи на сърцето!!!! Това е решение,донякъде некомфортно,но определено ще бъде решителна крачка към утвърждаването на всеобщо благоденствие в България ,независимо от кое да е правителство,сегашно или бъдещо! Никакъв сантимент към дъртаците не трябва да има,независимо ,че те прокараха пътищата и проходите ,язовирите и почивните станций за работници и началници,жилищните квартали в които и до сега живеят милиони българи!!!! Но когато утрешния ден и ГМО сливата смаже колата ви,падайки от дървото,едва ли ще можете да се сетите , че зрънцата в тяхната естествена и чиста порода пшеница,може да ги намерите в мравуняка!!!! С

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

Предложение: Започнете да облагате и помощите на безработните, а когато приключите с изплащането им и те останат без никкакви доходи, предлагам да пристъпите към облагане на здравните им осигуровки. А НАП да им прави ревизия от къде имат пари да плащат всеки месец по 10% здравна вноска като едновременно с това се въведе и такса "Извършване на ревизия". Мога да дам още много подобни и "смислени" предложения, но се опасявам, че малко им трябва да някои да ги внесат за одобрение в МС и после в НС. За съжаление, няма никакви признаци България да се превърне в държава :(

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

ИВАНОВА: Работещият пенсионер плаща наравно с другите осигуровки - социални и здравни. Оттук следва, че от него се цуца два пъти - един път като пенсионер, втори път като работещ. Направете изчисления колко удръжки - осигуровки и данъци, плаща този пенсионер и колко пари му дава държавата за година прослужено време! Явно започнаха да не им стигат тези пари, че взеха да измислят и данък върху пенсията! Е, стига вече геноцид! www.bgpetition.com/protest-upravlenie/index.html

Некоректен коментар Четвъртък, 11-ти Март 2010

Вихра Карапетрова: ЗАЩО УВАЖАЕМАТА ГОСПОЖА ХРИСТИНА МИТРЕВА НЕ СЕ Е ПЕНСИОНИРАЛА, КАТО ОЩЕ ЛЯТОТО НА МИНАЛАТА ГОДИНА Е НАВЪРШИЛА ИЗИСКУЕМАТА ЗА СЕГА ВЪЗРАСТ ЗА ПЕНСИЯ, ИЛИ ПРОСТО НЯМА НЕОБХОДИМИЯ ТРУДОВ СТАЖ???? ТРЯБВА ЛИ НАЧЕЛО НА НОИ ДА СЕДИ ТАКЪВ ЧОВЕК, КОЙТО ЯВНО Е ИЗКУКАЛ?

Роми: Момите ходеха при австрийци. Сега децата са бели 02.09.2010

Роми: Момите ходеха при австрийци. Сега децата са бели

» прочети повече
Бойко на “ти” с БСП: Масларова, дъвчеш! 02.09.2010

Бойко на “ти” с БСП: Масларова, дъвчеш!

» прочети повече
Жената на Краси Радков водеща в "Пирин Фолк" 02.09.2010

Жената на Краси Радков водеща в "Пирин Фолк"

» прочети повече
Оставят малките градове без рейс до София 02.09.2010

Оставят малките градове без рейс до София

» прочети повече
Божидар Димитров: Искам прошка от Бойко, стига вече 02.09.2010

Божидар Димитров: Искам прошка от Бойко, стига вече

» прочети повече
Нека мъжът да ви гони, докато го хванете 02.09.2010

Нека мъжът да ви гони, докато го хванете

» прочети повече
Травеститът Пеньо влезе в световния печат 02.09.2010

Травеститът Пеньо влезе в световния печат

» прочети повече
Болен от рак купил 17 фирми с дългове 02.09.2010

Болен от рак купил 17 фирми с дългове

» прочети повече
Медицинска сестра отряза палеца на дете 02.09.2010

Медицинска сестра отряза палеца на дете

» прочети повече
Спаска ще съди лидер на ГЕРБ за уволнение 02.09.2010

Спаска ще съди лидер на ГЕРБ за уволнение

» прочети повече
Кой ще повтори гола на Гунди (видео) 02.09.2010

Кой ще повтори гола на Гунди (видео)

» прочети повече
Наш кадър разпитва Младенов на английски (видео) 02.09.2010

Наш кадър разпитва Младенов на английски (видео)

» прочети повече
1 2 3