“Кока-кола” и туитър организираха съвместна рекламна кампания в Румъния, която донесе полза и на двете компании, а в същото време накара хиляди румънци да излязат с приятели на вечеря.
Преди старта ѝ изследване показва, че 62% от румънците се хранят сами пред телевизора вечер. Рекламата на безалкохолната напитка ги подтиква да пратят туит в реално време, който ще излезе веднага на тв екрана в следващата 1 минута или 30 секунди - колкото продължава клипът.
Зрителите, особено по-младите, масово се включват в кампанията. На малкия екран излизат такива туитнати изречения като “Направих най-страхотния омлет в живота си. Елате да го изядем заедно”. И други подобни, все свързани със споделянето на обяда или вечерята.
В крайна сметка успехът на туитър е безспорен - потребителите на социалната мрежа в Румъния се увеличават с 10 на сто.
Кампанията има и косвен, но особено важен ефект за безалкохолната напитка. Нейната употреба по време на хранене се увеличава с 15%.