Клипът е за цяла Европа и е направен
от “МакКан Ериксън”, Холандия
“Новото име на ING Животозастраховане и ING Пенсионно осигуряване е NN!” Това казва на изключително правилен български език кинозвездата Юън Макгрегър, нает от световната застрахователна компания да рекламира новото ѝ име. Въпреки че по време на снимките обяснява: “Не съм предполагал, че е толкова трудно да се произнесе “застраховане и пенсионно осигуряване”.
Кампанията, която трябва да наложи марката NN Group, се прави едновременно в няколко европейски страни. ING възлага рекламата на “МакКан Ериксън”, Холандия, която избира шотландския актьор и го кара във всеки клип да говори на различен език. Така освен на български Макгрегър заснема видеото на румънски, унгарски, чешки и гръцки.
Прави и още нещо за NN Group - самият той казва в клипа, че отсега нататък името му ще се изписва с двойно “н” - Юънн.
След рекламата с Макгрегър застрахователната група започва кампания, за да популяризира новото си име. В нея ще излъчва различни версии на 45-секунден клип, в който има кадри и от България.
Кампанията се нарича “За теб” и за да звучи достоверно, за нея са избрани не актьори, а реални хора от София, Будапеща и Атина.
Например Юън Макгрегър е избран не само заради европейския си произход - тъй като компанията сериозно присъства на Стария континент, а и заради това, че е семеен човек с 4 деца. Бащата и синът в кампанията са реално семейство, майката, разговаряща с дъщеря си по скайп, също. Анико - жената без коса в клипа, наистина е диагностицирана с рак на гърдата, а възрастният господин наистина е дядо на двете момичета и обича да ги води на Витоша и да им разказва за природата.