Спряхме тока за неплатени сметки

В "24 часа" от 11 февруари е публикуван текст "Е.он прави тук неща, които в Германия не си позволява" с автор Франк Абас - представител на неправителствени организации във Варна. "Г-н Абас отправя няколко тежки обвинения за начина на работа на Е.оН България. Това налага да запознаем читателите с фактите по случая.

Е.оН България поддържа от години много тесен контакт с г-н Абас, който се е свързал с компанията за съдействие по разрешаване на множество случаи. Винаги сме откликвали на неговите покани. Преди 6 месеца мениджъри от различни дирекции от групата на Е.оН България имаха срещи с него в желанието си да се запознаят и съдействат за проблемите, които той постави. Такива контакти в миналото е имало нееднократно", пишат ни от компанията. Становището й - по-долу.

На всички многобройни срещи с г-н Абас представителите на дружеството са изхождали от основното - че решението на представяните казуси трябва да е в съответствие с действащото българско законодателство и нормативната уредба в страната. Само така компанията би защитила интересите и правата на клиентите и не би третирала една малка част по по-различен начин. Затова сме изключително изненадани от обвиненията на г-н Абас:

Той твърди, че Е.оН работи в България по-различно от Германия. Ако има разлика, това се дължи единствено на различната регулаторна и законова рамка в държавите. По отношение на клиентското обслужване обаче именно благодарение на богатия опит на групата Е.оН ние успяхме още със стъпването на българския пазар да въведем модерни и удобни услуги за клиентите.

Не отговаря на истината и твърдението, че Е.оН България извършва проверка по издадена фактура едва след като клиентът е заплатил дължимата сума. В случая, цитиран от г-н Абас , става въпрос за 2 обекта, чието захранване е било прекъснато на 8.02. поради просрочени задължения по два електромера на стойности 322,94 и 309,60 лева. Срокът за плащане е бил 25.01. т.г. На 27.01. на клиентите е пратено предизвестие за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

На 28.01. в Е.ОН България е постъпило заявление за проверка на показанията на единия електромер, на базата на които е съставена последната фактура. Проверка на 2.02. установява, че отчетът на показанията е верен и изчислената сума по фактурата е дължима. Прекъсването е след проверка! Всеки клиент в която и да е европейска страна, ползващ каква да е услуга, е длъжен да я заплаща.

Никога компанията не е отричала, че г-н Абас е звънял в телефонния център на дружеството. Всеки входящ и изходящ разговор се записва. Абас се е обадил 6 пъти по конкретния случай и във всеки разговор по няколко пъти му е обяснена причината за прекъсване на захранването. Служителите на Е.оН България не си позволяват да затварят телефона на клиентите, както твърди г-н Абас в статията.

През 2010 г. г-н Абас е ползвал услугите на телефонния център на компанията над 40 пъти, като винаги е получавал изчерпателни отговори на всички поставени въпроси. Ако трябва да направим сравнение с ползването на услуги чрез телефонен център, то показателите на Е.оН България са над тези, регистрирани от други телефонни центрове в Западна и Източна Европа. Обслужените обаждания на единния телефон на компанията за 2010 г. са средно 92%!

ЕГЕМЕН ЛИПИНСКИ, старши вицепрезидент "Централни функции",

АЛЕКСАНДЪР ВЛАДКОВ, дирекция "Комуникации", Е.ОН България ЕАД

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 1

Сортирай по:

0
Смях в залата ( компанията да защити интересите на клиентите си) звучи добре ако не знаехме чий интереси защитава. Виж малко по нагоре с червени букви е записано с какво трябва да се справи въпросната компания кражби за 1.5 милиона а не да скубе хората като кокошки и винаги да излиза че клиента няма право !!!!

Добави коментар

Добави коментар

Как да се спасим на Великден

Понякога се чудя дали Спасителят не е искал да ни постави на изпитание, като е загивал и е възкръсвал за нас цял един дълъг уикенд. Щото то ден-два всеки може да си наляга парцалите и да е смирен и

"24 часа" - 23 години истина

Вчера станаха 23 години, откакто излезе първият брой на любимия ви вестник “24 часа”. През тези бурни и интересни години всеки ден читателите научаваха от “24 часа” истината - новините, каквито са.

"24 часа" - 23 години истина

Днес стават 23 години, откакто излезе първият брой на любимия ви вестник “24 часа”. През тези бурни и интересни години всеки ден читателите научаваха от “24 часа” истината - новините, каквито са.

Офшорки ще разпродават ниви, цените пак надолу

Две основни събития на пазара на земеделска земя след наскоро приетите промени в закона прогнозират представители на брокерски фирми в страната. Заради забраната офшорни фирми да купуват и да

  • Цената на мълчанието е животът на едно дете

    Можеше ли 7-годишната Пламена от Русе днес да бъде жива? Може би да, ако някой състрадателен съсед или достатъчно наблюдателен учител беше разбрал, че в семейството има насилие, че бащата бие децата си, че писъците от дома им не са глезотия някаква. Толкова много насилие, а нито един човек наоколо не е забелязал. Ако някой просто
  • Христос го втресе

    ПОКРАЙ настъпилата празнична олелия не мога да пропусна да отбележа разнородния спектър от поздравления, които изпълниха правописното интернет пространство. Най-разпространени са пожелателните формули на любителите на интервалите и главните букви. Сред тях се открояват изрази като “Во истина Во скресе!”, чиято разрушителна логика сигурно

МАЛКИЯТ ИВАНЧО