Спряхме тока за неплатени сметки

В "24 часа" от 11 февруари е публикуван текст "Е.он прави тук неща, които в Германия не си позволява" с автор Франк Абас - представител на неправителствени организации във Варна. "Г-н Абас отправя няколко тежки обвинения за начина на работа на Е.оН България. Това налага да запознаем читателите с фактите по случая.

Е.оН България поддържа от години много тесен контакт с г-н Абас, който се е свързал с компанията за съдействие по разрешаване на множество случаи. Винаги сме откликвали на неговите покани. Преди 6 месеца мениджъри от различни дирекции от групата на Е.оН България имаха срещи с него в желанието си да се запознаят и съдействат за проблемите, които той постави. Такива контакти в миналото е имало нееднократно", пишат ни от компанията. Становището й - по-долу.

На всички многобройни срещи с г-н Абас представителите на дружеството са изхождали от основното - че решението на представяните казуси трябва да е в съответствие с действащото българско законодателство и нормативната уредба в страната. Само така компанията би защитила интересите и правата на клиентите и не би третирала една малка част по по-различен начин. Затова сме изключително изненадани от обвиненията на г-н Абас:

Той твърди, че Е.оН работи в България по-различно от Германия. Ако има разлика, това се дължи единствено на различната регулаторна и законова рамка в държавите. По отношение на клиентското обслужване обаче именно благодарение на богатия опит на групата Е.оН ние успяхме още със стъпването на българския пазар да въведем модерни и удобни услуги за клиентите.

Не отговаря на истината и твърдението, че Е.оН България извършва проверка по издадена фактура едва след като клиентът е заплатил дължимата сума. В случая, цитиран от г-н Абас , става въпрос за 2 обекта, чието захранване е било прекъснато на 8.02. поради просрочени задължения по два електромера на стойности 322,94 и 309,60 лева. Срокът за плащане е бил 25.01. т.г. На 27.01. на клиентите е пратено предизвестие за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

На 28.01. в Е.ОН България е постъпило заявление за проверка на показанията на единия електромер, на базата на които е съставена последната фактура. Проверка на 2.02. установява, че отчетът на показанията е верен и изчислената сума по фактурата е дължима. Прекъсването е след проверка! Всеки клиент в която и да е европейска страна, ползващ каква да е услуга, е длъжен да я заплаща.

Никога компанията не е отричала, че г-н Абас е звънял в телефонния център на дружеството. Всеки входящ и изходящ разговор се записва. Абас се е обадил 6 пъти по конкретния случай и във всеки разговор по няколко пъти му е обяснена причината за прекъсване на захранването. Служителите на Е.оН България не си позволяват да затварят телефона на клиентите, както твърди г-н Абас в статията.

През 2010 г. г-н Абас е ползвал услугите на телефонния център на компанията над 40 пъти, като винаги е получавал изчерпателни отговори на всички поставени въпроси. Ако трябва да направим сравнение с ползването на услуги чрез телефонен център, то показателите на Е.оН България са над тези, регистрирани от други телефонни центрове в Западна и Източна Европа. Обслужените обаждания на единния телефон на компанията за 2010 г. са средно 92%!

ЕГЕМЕН ЛИПИНСКИ, старши вицепрезидент "Централни функции",

АЛЕКСАНДЪР ВЛАДКОВ, дирекция "Комуникации", Е.ОН България ЕАД

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 1

Сортирай по:

0
Смях в залата ( компанията да защити интересите на клиентите си) звучи добре ако не знаехме чий интереси защитава. Виж малко по нагоре с червени букви е записано с какво трябва да се справи въпросната компания кражби за 1.5 милиона а не да скубе хората като кокошки и винаги да излиза че клиента няма право !!!!

Добави коментар

Добави коментар

#кой провали протеста?

Текстът започва с линк към статия на Самуил Петканов, озаглавена “Властта на протеста не е това, което е.” Текста на Самуил Петканов вижте ТУК А и протестът не е това, което е.

Алчност и фекалии прогониха туриста от Черно море

Здрава греда се задава за хотелиерите и ресторантьорите - до няколко години единствените туристи по Българското Черноморие ще бъдат неизтребимите къмпингари от радиоактивния залив Вромос.

Задкулисни last minute* уволнения

Докато в първите дни на август стотици хиляди хронично болни българи и близките им в цялата страна се редяха унизително на опашки пред лекарските кабинети и здравните каси заради чиновническа глупост,

С 320% увеличих финансирането за спортна подготовка

Във връзка с публикация в уважавания от мен в. “24 часа” искам да уточня, че в периода юни 2013 - юли 2014 г. бяха извършени следните промени с цел подобряване финансирането и управлението на спорта

  • Асансьорът като дамоклев меч

    Днес хиляди българи, които ползват асансьори, може да се откажат да се качат в тях. От страх да не ги сполети това, което вчера сполетя 2 жени в София. Защото каква е гаранцията, че фирмата, която е ремонтирала или поддържа вашия асансьор, си е свършила качествено работата? През 2009 г. Министерството на регионалното развитие и благоустройството
  • Манчестър, няма да те пускат в заведения

    “Гадже, обичам те, но не колкото тези момчета, така че, моля те, не заставай пред телевизора.” С тези съвсем искрени думи по време на мач на любимия “Ювентус” за пръв път казах на приятелката си, че я обичам. Такава е магията на футбола и отбора на сърцето - кара ни да си признаваме любовта. Много пъти съм мислил и за татуировка с любимата