Спряхме тока за неплатени сметки

В "24 часа" от 11 февруари е публикуван текст "Е.он прави тук неща, които в Германия не си позволява" с автор Франк Абас - представител на неправителствени организации във Варна. "Г-н Абас отправя няколко тежки обвинения за начина на работа на Е.оН България. Това налага да запознаем читателите с фактите по случая.

Е.оН България поддържа от години много тесен контакт с г-н Абас, който се е свързал с компанията за съдействие по разрешаване на множество случаи. Винаги сме откликвали на неговите покани. Преди 6 месеца мениджъри от различни дирекции от групата на Е.оН България имаха срещи с него в желанието си да се запознаят и съдействат за проблемите, които той постави. Такива контакти в миналото е имало нееднократно", пишат ни от компанията. Становището й - по-долу.

На всички многобройни срещи с г-н Абас представителите на дружеството са изхождали от основното - че решението на представяните казуси трябва да е в съответствие с действащото българско законодателство и нормативната уредба в страната. Само така компанията би защитила интересите и правата на клиентите и не би третирала една малка част по по-различен начин. Затова сме изключително изненадани от обвиненията на г-н Абас:

Той твърди, че Е.оН работи в България по-различно от Германия. Ако има разлика, това се дължи единствено на различната регулаторна и законова рамка в държавите. По отношение на клиентското обслужване обаче именно благодарение на богатия опит на групата Е.оН ние успяхме още със стъпването на българския пазар да въведем модерни и удобни услуги за клиентите.

Не отговаря на истината и твърдението, че Е.оН България извършва проверка по издадена фактура едва след като клиентът е заплатил дължимата сума. В случая, цитиран от г-н Абас , става въпрос за 2 обекта, чието захранване е било прекъснато на 8.02. поради просрочени задължения по два електромера на стойности 322,94 и 309,60 лева. Срокът за плащане е бил 25.01. т.г. На 27.01. на клиентите е пратено предизвестие за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

На 28.01. в Е.ОН България е постъпило заявление за проверка на показанията на единия електромер, на базата на които е съставена последната фактура. Проверка на 2.02. установява, че отчетът на показанията е верен и изчислената сума по фактурата е дължима. Прекъсването е след проверка! Всеки клиент в която и да е европейска страна, ползващ каква да е услуга, е длъжен да я заплаща.

Никога компанията не е отричала, че г-н Абас е звънял в телефонния център на дружеството. Всеки входящ и изходящ разговор се записва. Абас се е обадил 6 пъти по конкретния случай и във всеки разговор по няколко пъти му е обяснена причината за прекъсване на захранването. Служителите на Е.оН България не си позволяват да затварят телефона на клиентите, както твърди г-н Абас в статията.

През 2010 г. г-н Абас е ползвал услугите на телефонния център на компанията над 40 пъти, като винаги е получавал изчерпателни отговори на всички поставени въпроси. Ако трябва да направим сравнение с ползването на услуги чрез телефонен център, то показателите на Е.оН България са над тези, регистрирани от други телефонни центрове в Западна и Източна Европа. Обслужените обаждания на единния телефон на компанията за 2010 г. са средно 92%!

ЕГЕМЕН ЛИПИНСКИ, старши вицепрезидент "Централни функции",

АЛЕКСАНДЪР ВЛАДКОВ, дирекция "Комуникации", Е.ОН България ЕАД

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 1

Сортирай по:

0
Смях в залата ( компанията да защити интересите на клиентите си) звучи добре ако не знаехме чий интереси защитава. Виж малко по нагоре с червени букви е записано с какво трябва да се справи въпросната компания кражби за 1.5 милиона а не да скубе хората като кокошки и винаги да излиза че клиента няма право !!!!

Добави коментар

Добави коментар

Лишават хората от парите им

Всяко действие в осигурителната система задължително трябва да бъде базирано на експертни разчети. Докато споразумението между правителството и синдикатите ни предлага класически пример на слон в

Камерите на МВР са слепи вече при 3-ти поред министър

Колко нелепо е да отмениш законността на видеонаблюдението на Пътна полиция и да те блъсне кола, докато пресичаш неправилно точно пред камера, която обаче се оказва бутафорна и не успява да заснеме

Министър Москов, по-добре ли е умрял циганин вместо пребит лекар?!

Загрижен да покаже съпричастност към тези, на които е най-големият началник - лекарите, в частност тези от Бърза помощ, здравният министър Петър Москов направи едно от най-расистките,

Късно е, Любе, за китка...

“- Късно е, либе, за китка, месечинка си залезе, а петли не са попели - време е сега потайно, грозна, невярна полунощ; звезди блещукат над нази, веди прелитат край нази - змееве,

„Прозрачни планини” е гражданска инициатива за събиране на позиции

Във връзка с публикуваната на 24 ноември 2014 г. в 17:04 ч. публикация на електронната страница на вестник „24 часа“ екипът на проект Прозрачни планини би искал да използва правото си на отговор.

Становище на НГК „Природата за хората и регионите” относно швейцарска програма „Прозрачни планини”

Три швейцарски програми блокират развитието на зимния туризъм в България чрез намеса във вътрешната ни политика. Те се изпълняват от Фондация "Биоразнообразие",

Реклама на Lafka в “Капитал” разсърди “Протестна мрежа”

В последния брой на в. “Капитал” се появи реклама на сокове във веригата Lafka, което предизвика бурна реакция в социалните мрежи. “Тъжен ден за българската демокрация - написа във фейсбук страницата

  • Ритуални танци

    Политиците подновиха ритуалните си танци около темата за циганския етнос. (Виж 4-а стр.) Вчера Валери Симеонов от Патриотичния фронт съобщи, че ромите в България живеят извън всякакви закони. Лидерът на ДПС Лютви Местан не закъсня с реакцията си, като заяви, че никой не може да обижда цял етнос – бил той турски, цигански, български или какъвто и д
  • Браво на Малък Тошко и неговия притежател за победата!

    КОЙ е Малък Тошко и защо той спечели “ВИП Брадър” - този въпрос обикаля напоследък публичното пространство. Не съм склонен обаче да разсъждавам по темата в посока на една обратна народопсихология. Нека вървим по логиката, че Тодор Славков макар и да беше в челната тройка, не беше сочен за победител във “ВИП Брадър”. И в този смисъл смятам, че побе