Спряхме тока за неплатени сметки

В "24 часа" от 11 февруари е публикуван текст "Е.он прави тук неща, които в Германия не си позволява" с автор Франк Абас - представител на неправителствени организации във Варна. "Г-н Абас отправя няколко тежки обвинения за начина на работа на Е.оН България. Това налага да запознаем читателите с фактите по случая.

Е.оН България поддържа от години много тесен контакт с г-н Абас, който се е свързал с компанията за съдействие по разрешаване на множество случаи. Винаги сме откликвали на неговите покани. Преди 6 месеца мениджъри от различни дирекции от групата на Е.оН България имаха срещи с него в желанието си да се запознаят и съдействат за проблемите, които той постави. Такива контакти в миналото е имало нееднократно", пишат ни от компанията. Становището й - по-долу.

На всички многобройни срещи с г-н Абас представителите на дружеството са изхождали от основното - че решението на представяните казуси трябва да е в съответствие с действащото българско законодателство и нормативната уредба в страната. Само така компанията би защитила интересите и правата на клиентите и не би третирала една малка част по по-различен начин. Затова сме изключително изненадани от обвиненията на г-н Абас:

Той твърди, че Е.оН работи в България по-различно от Германия. Ако има разлика, това се дължи единствено на различната регулаторна и законова рамка в държавите. По отношение на клиентското обслужване обаче именно благодарение на богатия опит на групата Е.оН ние успяхме още със стъпването на българския пазар да въведем модерни и удобни услуги за клиентите.

Не отговаря на истината и твърдението, че Е.оН България извършва проверка по издадена фактура едва след като клиентът е заплатил дължимата сума. В случая, цитиран от г-н Абас , става въпрос за 2 обекта, чието захранване е било прекъснато на 8.02. поради просрочени задължения по два електромера на стойности 322,94 и 309,60 лева. Срокът за плащане е бил 25.01. т.г. На 27.01. на клиентите е пратено предизвестие за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

На 28.01. в Е.ОН България е постъпило заявление за проверка на показанията на единия електромер, на базата на които е съставена последната фактура. Проверка на 2.02. установява, че отчетът на показанията е верен и изчислената сума по фактурата е дължима. Прекъсването е след проверка! Всеки клиент в която и да е европейска страна, ползващ каква да е услуга, е длъжен да я заплаща.

Никога компанията не е отричала, че г-н Абас е звънял в телефонния център на дружеството. Всеки входящ и изходящ разговор се записва. Абас се е обадил 6 пъти по конкретния случай и във всеки разговор по няколко пъти му е обяснена причината за прекъсване на захранването. Служителите на Е.оН България не си позволяват да затварят телефона на клиентите, както твърди г-н Абас в статията.

През 2010 г. г-н Абас е ползвал услугите на телефонния център на компанията над 40 пъти, като винаги е получавал изчерпателни отговори на всички поставени въпроси. Ако трябва да направим сравнение с ползването на услуги чрез телефонен център, то показателите на Е.оН България са над тези, регистрирани от други телефонни центрове в Западна и Източна Европа. Обслужените обаждания на единния телефон на компанията за 2010 г. са средно 92%!

ЕГЕМЕН ЛИПИНСКИ, старши вицепрезидент "Централни функции",

АЛЕКСАНДЪР ВЛАДКОВ, дирекция "Комуникации", Е.ОН България ЕАД

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 1

Сортирай по:

0
Смях в залата ( компанията да защити интересите на клиентите си) звучи добре ако не знаехме чий интереси защитава. Виж малко по нагоре с червени букви е записано с какво трябва да се справи въпросната компания кражби за 1.5 милиона а не да скубе хората като кокошки и винаги да излиза че клиента няма право !!!!

Добави коментар

Добави коментар

Управителят на БНБ отговори на отвореното писмо на Борисов

Управителят на БНБ Иван Искров изпрати до медиите отговор на писмото на Борисов от вчера. Прилагаме писмото: Уважаеми господин Борисов, Радвам се, че темата за банковата група КТБ и нейното

Улиците на Слънчев бряг след дъжд са като реки

Тази година почивах в Слънчев бряг със семейството си. Бях изумен, че при всеки дъжд улиците на курорта стават като пълноводни реки. Отначало помислих, че това се случва само на 1-2 улици,

Семейството на Валери Петров: Благодарим от сърце на всички за съчувствието

Скъпи приятели, Благодарим от сърце на всички вас, които изразихте съчувствието си по повод на смъртта на нашия баща, брат, дядо и прадядо Валери Петров. Топлите ви думи ни донесоха утехата,

"Сова-Харис": ГЕРБ е с 11,8% пред БСП

При избори сега, ГЕРБ печели 43,2% от действителните гласове, а БСП 31,4%, а двете са на дистанция от 11,8%, показва проучване на “Сова- Харис” от края на август, по поръчка на БГНЕС. ДПС е трето с

  • Рехава си, моя горо! Миришеш на брадва

    Да беше жив Любен Каравелов, щеше със сигурност да пренапише своята тъжна песен “Хубава си, моя горо, миришеш на младост!” Или поне щеше да напише нова, още по-тъжна, като прочете проуването на Института за гората към БАН, че само 2,9% от горите у нас са запазени в естественото си състояние. На Каравелов, разбира се,
  • Седмицата на конспирациите

    ОТМИНАВА традиционната седмица на конспирациите. В България тази седмица трае малко по-дълго от обикновената астрономическа – някъде към 300-320 дена е, но не ние сме виновни за това, а илюминатите. За тях обаче по-късно. Та в седмицата на конспирациите обикновено всички си говорим за това дали е възможно един саудитски овчар да ръководи световна