Спряхме тока за неплатени сметки

В "24 часа" от 11 февруари е публикуван текст "Е.он прави тук неща, които в Германия не си позволява" с автор Франк Абас - представител на неправителствени организации във Варна. "Г-н Абас отправя няколко тежки обвинения за начина на работа на Е.оН България. Това налага да запознаем читателите с фактите по случая.

Е.оН България поддържа от години много тесен контакт с г-н Абас, който се е свързал с компанията за съдействие по разрешаване на множество случаи. Винаги сме откликвали на неговите покани. Преди 6 месеца мениджъри от различни дирекции от групата на Е.оН България имаха срещи с него в желанието си да се запознаят и съдействат за проблемите, които той постави. Такива контакти в миналото е имало нееднократно", пишат ни от компанията. Становището й - по-долу.

На всички многобройни срещи с г-н Абас представителите на дружеството са изхождали от основното - че решението на представяните казуси трябва да е в съответствие с действащото българско законодателство и нормативната уредба в страната. Само така компанията би защитила интересите и правата на клиентите и не би третирала една малка част по по-различен начин. Затова сме изключително изненадани от обвиненията на г-н Абас:

Той твърди, че Е.оН работи в България по-различно от Германия. Ако има разлика, това се дължи единствено на различната регулаторна и законова рамка в държавите. По отношение на клиентското обслужване обаче именно благодарение на богатия опит на групата Е.оН ние успяхме още със стъпването на българския пазар да въведем модерни и удобни услуги за клиентите.

Не отговаря на истината и твърдението, че Е.оН България извършва проверка по издадена фактура едва след като клиентът е заплатил дължимата сума. В случая, цитиран от г-н Абас , става въпрос за 2 обекта, чието захранване е било прекъснато на 8.02. поради просрочени задължения по два електромера на стойности 322,94 и 309,60 лева. Срокът за плащане е бил 25.01. т.г. На 27.01. на клиентите е пратено предизвестие за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

На 28.01. в Е.ОН България е постъпило заявление за проверка на показанията на единия електромер, на базата на които е съставена последната фактура. Проверка на 2.02. установява, че отчетът на показанията е верен и изчислената сума по фактурата е дължима. Прекъсването е след проверка! Всеки клиент в която и да е европейска страна, ползващ каква да е услуга, е длъжен да я заплаща.

Никога компанията не е отричала, че г-н Абас е звънял в телефонния център на дружеството. Всеки входящ и изходящ разговор се записва. Абас се е обадил 6 пъти по конкретния случай и във всеки разговор по няколко пъти му е обяснена причината за прекъсване на захранването. Служителите на Е.оН България не си позволяват да затварят телефона на клиентите, както твърди г-н Абас в статията.

През 2010 г. г-н Абас е ползвал услугите на телефонния център на компанията над 40 пъти, като винаги е получавал изчерпателни отговори на всички поставени въпроси. Ако трябва да направим сравнение с ползването на услуги чрез телефонен център, то показателите на Е.оН България са над тези, регистрирани от други телефонни центрове в Западна и Източна Европа. Обслужените обаждания на единния телефон на компанията за 2010 г. са средно 92%!

ЕГЕМЕН ЛИПИНСКИ, старши вицепрезидент "Централни функции",

АЛЕКСАНДЪР ВЛАДКОВ, дирекция "Комуникации", Е.ОН България ЕАД

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 1

Сортирай по:

0
Смях в залата ( компанията да защити интересите на клиентите си) звучи добре ако не знаехме чий интереси защитава. Виж малко по нагоре с червени букви е записано с какво трябва да се справи въпросната компания кражби за 1.5 милиона а не да скубе хората като кокошки и винаги да излиза че клиента няма право !!!!

Добави коментар

Добави коментар

аватар

Защо отстояването на личното право неочаквано се превърна в национален проблем?

Чета електронното издание на вестник "24 часа" и като цяло ми допада. Но една скорошна статия с колоритното заглавие "Може ли гърдата на Деница да е национален проблем?

Буря в чаша кърма

Има начини да нахраниш детето си достатъчно дискретно, без никой да бъде ощетен Ще започна с това, че съм кърмила три години. Следователно, налагало ми се е да кърмя на какви ли не места.

Снимайте църквата във вашия град и село - нова или изоставена

 “24 часа” предлага да съставим карта на вярата на българските християни - кой и как поддържа храмовете и манастирите Идва Великден. За големия християнски празник нека видим какво става с

24 часа - зона свободна за кърмене

Във връзка с разразилите се напоследък дебати "24 часа" обявява, че е зона, свободна за кърмене. Кърменето в стаите и коридорите на редакцията се насърчава, кърмачките няма да бъдат преследвани.

Как да върнем българите на морето, щом сянката струва колкото хотела?

ЕС и Путин не са ни виновни - всеки в бранша трябва да разбере, че туристът не е на концесия 8 лв. за чадър, 16 лв. за два шезлонга, 2 лв. за масичка и по 4 лв. за две шалтета - 30 лв. за ден.

Как да довършим Вавилонската кула

Днешната българска политика е едно мъчително четвъртвековно оттласкване от онези 45 години, които наричаме "комунизъм". Отдавна да сме се оттласнали и да сме забравили,

Долче и Габана ще загубят клиенти

Скандалът между модните корифеи Долче и Габана и британската попзвезда Елтън Джон “за” и “против” бебетата инвитро и сурогатното майчинство ми звучи измислен.

  • Електронната лична карта трябва да е безплатна

    Държавата като че ли най-накрая реши сериозно да въведе електронното правителство. Което, ако функционира правилно, ще ни спести стотици часове, пропилени по опашки и милиони левове за глупави такси. Недоумение буди обаче записаното в проектозакона за електронни лични карти (виж 4-а стр.), че за издаването им ще има такса.
  • Търговия със смъртта

    “НЕ могат да съберат целите трупове от самолета”, “Приятелката на пилота май е била бременна”, “Пасажерите крещели, докато капитанът разбивал вратата”... Тези заглавия се появиха през последните дни в медии от цял свят, без разлика дали са таблоиди, жълти, сериозни или държавни. Начинът, по който все повече медии отразяват подробности от