Спряхме тока за неплатени сметки

В "24 часа" от 11 февруари е публикуван текст "Е.он прави тук неща, които в Германия не си позволява" с автор Франк Абас - представител на неправителствени организации във Варна. "Г-н Абас отправя няколко тежки обвинения за начина на работа на Е.оН България. Това налага да запознаем читателите с фактите по случая.

Е.оН България поддържа от години много тесен контакт с г-н Абас, който се е свързал с компанията за съдействие по разрешаване на множество случаи. Винаги сме откликвали на неговите покани. Преди 6 месеца мениджъри от различни дирекции от групата на Е.оН България имаха срещи с него в желанието си да се запознаят и съдействат за проблемите, които той постави. Такива контакти в миналото е имало нееднократно", пишат ни от компанията. Становището й - по-долу.

На всички многобройни срещи с г-н Абас представителите на дружеството са изхождали от основното - че решението на представяните казуси трябва да е в съответствие с действащото българско законодателство и нормативната уредба в страната. Само така компанията би защитила интересите и правата на клиентите и не би третирала една малка част по по-различен начин. Затова сме изключително изненадани от обвиненията на г-н Абас:

Той твърди, че Е.оН работи в България по-различно от Германия. Ако има разлика, това се дължи единствено на различната регулаторна и законова рамка в държавите. По отношение на клиентското обслужване обаче именно благодарение на богатия опит на групата Е.оН ние успяхме още със стъпването на българския пазар да въведем модерни и удобни услуги за клиентите.

Не отговаря на истината и твърдението, че Е.оН България извършва проверка по издадена фактура едва след като клиентът е заплатил дължимата сума. В случая, цитиран от г-н Абас , става въпрос за 2 обекта, чието захранване е било прекъснато на 8.02. поради просрочени задължения по два електромера на стойности 322,94 и 309,60 лева. Срокът за плащане е бил 25.01. т.г. На 27.01. на клиентите е пратено предизвестие за предстоящо прекъсване на електрозахранването.

На 28.01. в Е.ОН България е постъпило заявление за проверка на показанията на единия електромер, на базата на които е съставена последната фактура. Проверка на 2.02. установява, че отчетът на показанията е верен и изчислената сума по фактурата е дължима. Прекъсването е след проверка! Всеки клиент в която и да е европейска страна, ползващ каква да е услуга, е длъжен да я заплаща.

Никога компанията не е отричала, че г-н Абас е звънял в телефонния център на дружеството. Всеки входящ и изходящ разговор се записва. Абас се е обадил 6 пъти по конкретния случай и във всеки разговор по няколко пъти му е обяснена причината за прекъсване на захранването. Служителите на Е.оН България не си позволяват да затварят телефона на клиентите, както твърди г-н Абас в статията.

През 2010 г. г-н Абас е ползвал услугите на телефонния център на компанията над 40 пъти, като винаги е получавал изчерпателни отговори на всички поставени въпроси. Ако трябва да направим сравнение с ползването на услуги чрез телефонен център, то показателите на Е.оН България са над тези, регистрирани от други телефонни центрове в Западна и Източна Европа. Обслужените обаждания на единния телефон на компанията за 2010 г. са средно 92%!

ЕГЕМЕН ЛИПИНСКИ, старши вицепрезидент "Централни функции",

АЛЕКСАНДЪР ВЛАДКОВ, дирекция "Комуникации", Е.ОН България ЕАД

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 1

Сортирай по:

0
Смях в залата ( компанията да защити интересите на клиентите си) звучи добре ако не знаехме чий интереси защитава. Виж малко по нагоре с червени букви е записано с какво трябва да се справи въпросната компания кражби за 1.5 милиона а не да скубе хората като кокошки и винаги да излиза че клиента няма право !!!!

Добави коментар

Добави коментар

аватар

Българските банки са стабилни

Банковата криза и въвеждането на капиталов контрол в Гърция са тревожни. Факт е, че международните кредитни агенции не дават добри прогнози за банковия сектор там и понижават рейтингите за гръцките

Гръцката криза оголи двоен капан

ЕС не е достатъчно интегриран, за да решава кризи в държавите членки, а те не са достатъчно автономни да се справят сами Чета коментарите за и против Ципрас и СИРИЗА,

Комплексарско е да злобеем за Гърция

Елени Христидис е на 41 години, собственичка на таверна в Ситония. Работи по 15 часа на ден и кара “Фолксваген Пасат”, произведен през 2002 г. Елени не е забогатяла от потъналите във фалирала Гърция

Какво ще донесе референдумът на Алексис Ципрас за съседите на Гърция?

Бившият финансов министър анализира възможните последици от гръцката криза за Института по международна икономика “Питърсън” За вероятните вредни ефекти от изненадващото свикване на референдум за

Омраза на пилона

ПРЪСКИ ОТВЪД ОКЕАНА Политически интереси понякога превръщат исторически символи в удобни фетиши ЛОС АНДЖЕЛИС, СПЕЦИАЛНО ЗА “24 ЧАСА” ПРЕЗ лятото на 2001 г.

Играта на Ципрас: гърците да гласуват “за” споразумение

Затова насрочи референдум след седмицата на страдание Алексис Ципрас знае, че ако не сключи споразумение, подкрепата му от избирателите ще отиде на кино.

Експерти за Гърция: По-лесно е да затвориш банките, отколкото да ги отвориш пак

Контролът на капиталите в Гърция, въведен в нощта срещу понеделник, почти сигурно ще продължи месеци наред и банките ще се нуждаят от милиарди евро нови средства.

  • Пазете животните

    Когато в България заработи зоополицията, тя ще трябва да пази животните от насилие и нехуманно отношение.  И правилно - трябва да има такова звено, защото прекалено много насъбрана човешка агресия се изсипва над беззащитните животни. И защото подобно отношение е нехуманно, а и е лош пример. А и всеки студент по психология знае,
  • Gort sam 4e sam balgarin

    Как да не обичаш България - тази тъй ароматна страна НАПОСЛЕДЪК в социалните мрежи постоянно се водят дебати за националната гордост. Всеки ден във фейса се дискутира българщината и споровете са яростни - започва се с невинното kf0 mislite 3a filma Dqk0n Lefski? и се стига до гневното “Яште ми к... предатели на маика Балгария!!!