Гунди загинал с конфискувана кола

Легендата на българския автомобилен спорт Стоян Колев хвърлил око на алфата, с която загинаха Георги Аспарухов-Гунди и Никола Котков. Това разкрива друг от елитните ни пилоти Бончо Дунев, който по стечение на обстоятелствата прави и настройките на злополучния автомобил малко преди фаталната катастрофа на Витиня.

"Спомням си как Димитър Василев разказваше, че са намерили супербегачка за Стоян. Дори била закарана в клуба на МВР по автомобилен спорт. Може би там я е забелязал и Гунди", обяснява Дунев. "Колата е била конфискувана на Калотина от италианец. Беше чисто нова, на не повече от 20 000 километра. Истински звяр. Последната дума на технологиите по това време. Двигателят бе над 160 коня. Въобще суперавтомобил", обяснява Дунев, който е един от най-добрите ни състезатели по това време.

Аспарухов отишъл лично при вътрешния министър Ангел Солаков, за да му иска колата. Най-вероятно му е била подарена, защото нямало по друг начин да бъде взета по време на социализма. По това време всички футболисти на "Левски" са офицери от Държавна сигурност, като Аспарухов е бил с чин майор. Това станало след завръщането на националите от световното първенство в Мексико през 1970 г.

"По това време беше нормално да се състезаваме с такива коли. Причини за конфискация колкото искаш. Или оръжие, или някакви забранени книги. Дори градската легенда беше, че Стоян ходи по границите и като види хубава кола, подхвърля някой пистолет в багажника и след това сигнализира. Това, разбира се, не е вярно. Но в този клуб са карали дори и "Ферари", което за останалите бе направо мечта", обяснява Бончо Дунев.

Самият той взема от МВР един автобус "Пегасо" и го прави сервизен. Бил с ликвидиран двигател. "Шефът на тила тогава бе Басмаджиев, един прекрасен човек. И тези автобуси бяха внесени от "Балкантурист". Португалски, направени по проекта на някакъв германец след войната. Уникално здрава рама и невероятно слаб двигател.

Солаков разрешава вноса, ако единият отиде за футболния отбор на "Левски". Тогава те бяха с най-модерния, но на всеки баир започвал да се задъхва. Това ми е разправял Иван Вуцов.

Вероятно по същия път е минал и Гунди с алфата. Футболистите бяха на почит по това време. Спомням си, че бяха дали един ситроен на Иван Колев, бог да го прости. Такава кола нямаше в София", допълва асът на пистата.

Седмица преди катастрофата среща Гунди на бензиностанцията, която се намираше в коритото на Перловската, там, където днес е кръстовището зад НДК. Веднага усетил, че нещо прекъсва в двигателя.

И го поканил да му я закара в лабораторията.

По това време Дунев прави дипломната си работа във ВМГИ. Лабораторията е номер 105 и се намира около новия спортен комплекс на университета, който бе открит неотдавна. Дунев вече се познава с един куп футболисти и е свой в тези среди. Сред приятелите му е и Никола, първи братовчед и тотално копие на Котков, който обаче работи към пощите.

"На следващия ден закова точно в 2 часа. Нямаше и секунда закъснение. Беше ходил в сервиза на "Фолксваген", който бе до ЦУМ. За 20 минути свалих оборотите до 600 и двигателят замърка", допълва Дунев.

Ден по-късно минава покрай патрула на КАТ, който по това време виси постоянно на кръстовището на "Драган Цанков". "Познавахме се и спрях да поговорим. Тогава ми се похвалиха, че малко преди това са хванали Гунди по моста от парк-хотела със 160 км/ч. Разбира се, след като го познали го пуснали", допълва състезателят.

Дунев присъствал и на злополучния мач с ЦСКА, когато Аспарухов е изгонен. Заради това е наказан и решава да отиде на годишнината на "Ботев" (Враца) и взема Котков. "В края на кариерата си наистина бе доста изнервен. Показвал ми е краката си, целите в синини. Никога няма да забравя тази гледка.

Той на земята и рита във въздуха след поредния фаул. И го изгониха", спомня си Дунев.

В деня на катастрофата над София се извива страхотна буря. "Изведнъж притъмня от нищото. Затряскаха светкавици, спря токът. Аз бях в лабораторията. След като спря, около 15 часа по радиото съобщиха за трагедията", допълва Дунев.

След това в експеримента за катастрофата участва лично най-добрият български пилот Илия Чубриков. "Не знам какво е станало, но май си е типична ситуация на пътя. Единият тръгва, не вижда другия. След това има колебание и - бум!", завършва разказа си Дунев.

Очаквайте в четвъртък интервю със съпругата Величка Аспарухова.

Колата на Аспарухов неуправляема

Дори най-големият ас на българския автомобилен спорт Илия Чубриков не може да овладее колата, когато го карат да повтори катастрофата на Георги Аспарухов и Никола Котков. Това разказа най-добрият в България експерт по тежки катастрофи Николай Камбуров, бивш навигатор на Стоян Колев. Той се занимава с това от 1968 година насам, като продължават да го търсят, когато има заплетен казус.

"Наредиха ми да тръгвам веднага, но аз отказах. Първо, бяхме близки приятели с Кольо Котков, а, второ, съм привърженик на "Левски". Вътрешно знаех, че няма да мога да съм обективен и само помагах на колегите, но съм запознат напълно с всичко. Единствено ги
помолих да арестуват шофьора на камиона и да го държат няколко дни, защото не знаехме как ще реагират запалянковците. Тогава накараха Чубриков да направи експеримента, а на Димитър Альоков наредиха да закупи абсолютно същия автомобил, за да бъде всичко перфектно", спомня си Камбуров.

Според него всичко в шофьорлъка е рефлекс. "Заради това съм се старал да го изследвам. Например на терена Гунди имаше под 0,3 секунди. Зад волана обаче му е трябвала повече от секунда, за да реагира. Това се е оказало фатално", допълва експертът.

Аспарухов взема фаталния ляв завой на Витиня с около 100 км/ч, което е било близо до максимално допустимата за това място на пътя. Наклонът е около 15% и това прави завоя достатъчно бърз. Пред него обаче изниква 14,5-метрова преграда, която е запушила целия път. Това е камион (7,5 м), носач (2 м) и ремарке (5 м). Движи се с около 5 км/ч. Аспарухов малко забавя натискането на спирачката. И автомобилът полита.

"Спирачният път е близо 68 метра. След първото натискане на педала за спирачка, той не е владеел колата. Всъщност е имало минимален шанс да се спасят, ако я е бил насочил зад ремаркето. То е оставило малък просвет. Дори да отидат в канавката, са имали шанс. Вместо това летят директно към резервоара на камиона. От искрите след удара бензинът се запалва и трагедията става. Спомням си, че бяха закарали колата в районното в Ботевград направо с труповете вътре. Не бяха посмели да ги извадят", обяснява Камбуров.

Според него не е търсена помощ от съветски експерти, каквито слухове имаше след катастрофата. "Напротив. Ние свършихме цялата работа. Категорично бе доказано, че шофьорът на зила не е имало как да види или чуе, че идва друга кола. Човекът стоя 8 дни в ареста невинен, но това според мен го спаси. Почти за няколко часа вече се знаеше кой е той, къде живее. Щеше да стане страшно за него и за семейството му. А цялата му кабина беше облепена със снимки на Гунди и играчи на "Левски", обяснява Камбуров.

Според него Аспарухов и Котков станали приятели на терена. "Преди един мач на националния отбор между тях имаше нещо като съперничество. Тогава играхме срещу Израел на стадион "Славия". Гунди финтира няколко защитници, след което просто остави топката някъде около дузпата и продължи. Това увлече всички останали. Кольо само прати топката в мрежата. Беше нещо уникално", обяснява Камбуров.
Двамата с Котков били близки приятели още от студентските години. Любимите им заведения били "Феята" и Чешкия клуб.

"Любимото му питие беше кафе с коняк. Веднъж аз изпих 4, а той 14. Питах го как ще играе на следващия ден, той ми каза да не се притеснявам. Бях на мача. 80 минути го нямаше на терена. И след това заби победния гол. Това беше Кольо", допълва адашът му. Според него най-невероятният играч в България по това време бил нападателят на "Локо" (Сф) Весо Василев-Фюри. Неговият пулс бил 52 удара в минута независимо от натоварването. Перфектно за спортист.

Не си спомня алфата да е била в спортния клуб на МВР. "По-вероятно е да е била на паркинга в Захарна фабрика. Там Държавна сигурност държеше конфискуваните коли. От него взехме дори и прословутото порше на Стоян. Такава кола нямаше в целия Източен блок", допълва Камбуров.

Според него в момента движението в България е ад единствено заради липсата на достатъчно добра подготовка. "Когато ставаш пилот на самолет, тренираш на сухо с месеци. А сега след няколко излизания си готов за шофьор. Така просто не става. На ден средно само от рефлекс избягвам до две катастрофи. Особено има едни момиченца с мощни коли, които смятат, че няма никого около тях. Те са особено опасни", твърди ветеранът. "Самият факт, че през мен като подсъдими са минали около 50 инструктори говори", обяснява Камбуров.

Камбуров продължава да следи и мачовете. "Знаете ли, че реакцията на Меси на терена е под 0,2 секунди. Това го прави толкова специален и неуловим за останалите. В България просто няма такива играчи", категоричен е той.

Малко след срещата ни очакваше колеги от Пловдив, които да го запознаят с тежката катастрофа на автомагистрала "Тракия". Той е готов да се басира, че вината е на шофьора на автобуса. "Мантинелата е ударена преди прелеза. Нито спуканата гума, нито счупеният носач са виновни. Дупката е около 4 сантиметра, това е в световния стандарт.
Просто най-вероятно е заспал Той е направил предния курс. След това е имал часове за почивка, но кой знае колко неща е трябвало да свърши през това време.

И е тръгнал обратно. Сигурен съм, че така ще се получи", категоричен е Камбуров.

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари 29

Сортирай по:

-4
Потресен съм от прочетеното в статията. На някой нормално ли му се вижда това? Тея левскари агати мръсните агени на ДС са!

-1
скромните ми интелектуални възможности със сигурност превишават в пъти твоите и на целокупното чурбърство такива. само за сведение - още на първия менса тест тук бях сред избраните. IQ=154. разликата между нас, дебилчо, е един вагон книги, който ти не си прочел. и който е паркиран в библиотеката ми, защото ти такава мебел нямаш. и да имаш - пълниш я с книги според размера и цвета им за пред гостите. за твое сведение - познавах гунди лично и това, което пиша не си го измислям, а е плод на много коментари с интелигентни и ерудирани събеседници, както и с експерти в катастрофите. спирай се малко, преди да пишеш, помислИ първо, а ако успееш да го направиш - ще се откажеш от диаричните си "творчески" напъни. милиция си означава точно войска (наричана от вас с чуждото име армия), но не редовна, а доброволна - т.е. - народна. не спори с мен за неща, за които се "образоваш" от уикипедия, много имаш да четеш, докато научиш нещо.

8
Ало , главната редакторка малко да се замисли преди да пуска такива новини . КАК МОЖЕ ДА ПЛЮЕТЕ ПО ТАКИВА ХОРА КАТО ГУНДИ !! С ЦЯЛОТО МИ УВАЖЕНИЕ АМА ГОСПОЖО ВИЕ СТЕ МАЛОУМНА ДА УДОБРИТЕ ТАКАВА СТАТИЯ .... ПРОСТО БЪЛГАРСКАТА ПРОСТОТИЯ НЯМА КРАЙ !!! ИЗКЛЮЧИТЕЛНО САМ ИЗУМЕН ...

0
НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ ГУНДИ Е ХОДИЛ ПРИ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ АНГЕЛ СОЛАКОВ ДА ГО МОЛИ ДА ПОЛУЧИ АЛФА РОМЕОТО. ТОЗИ АВТОМОБИЛ НИКОГА НЕ Е БИЛ НЕГОВ. Л.А. Е СОБСТВЕНОСТ НА ВРАТАРЯ НА "ЛЕВСКИ" ПО ТОВА ВРЕМЕ КАМЕНСКИ, КОЙТО ЛИЧНО МИ Е РАЗКАЗВАЛ, ЧЕ АЛФА РОМЕОТО Е НЕГОВО. ТЕ ДВАМАТА С ГУНДИ СИ РАЗМЕНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ. ГУНДИ МУ ДАВА МЕРЦЕДЕСА СИ, А КАМЕНСКИ МУ ДАВА АЛФА РОМЕОТО. ДО ДЕНЯТ НА КАТАСТРОФАТА СОБСТВЕНОСТТА НА ДВАТА АВТОМОБИЛА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ. СЛЕДОВАТЕЛНО, ГУНДИ НИКОГА НЕ Е БИЛ СОСТВЕНИК НА АЛФА РОМЕОТО В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА, КАКТО ТВЪРДЯТ МИЛИОНИ ХОРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, МНОГО ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК, РАЗПОЛАГАТ С ОСКЪДНА ИНФОРМА-ЦИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА, КОЕТО ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ИМ НЕВЕРНИ, НО ТОВА НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО. ВСЕКИ СЧИТА, ЧЕ САМО НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е МЕРОДАВНО.

4
НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ ГУНДИ Е ХОДИЛ ПРИ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ АНГЕЛ СОЛАКОВ ДА ГО МОЛИ ДА ПОЛУЧИ АЛФА РОМЕОТО. ТОЗИ АВТОМОБИЛ НИКОГА НЕ Е БИЛ НЕГОВ. Л.А. Е СОБСТВЕНОСТ НА ВРАТАРЯ НА "ЛЕВСКИ" ПО ТОВА ВРЕМЕ КАМЕНСКИ, КОЙТО ЛИЧНО МИ Е РАЗКАЗВАЛ, ЧЕ АЛФА РОМЕОТО Е НЕГОВО. ТЕ ДВАМАТА С ГУНДИ СИ РАЗМЕНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ. ГУНДИ МУ ДАВА МЕРЦЕДЕСА СИ, А КАМЕНСКИ МУ ДАВА АЛФА РОМЕОТО. ДО ДЕНЯТ НА КАТАСТРОФАТА СОБСТВЕНОСТТА НА ДВАТА АВТОМОБИЛА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ. СЛЕДОВАТЕЛНО, ГУНДИ НИКОГА НЕ Е БИЛ СОСТВЕНИК НА АЛФА РОМЕОТО В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА, КАКТО ТВЪРДЯТ МИЛИОНИ ХОРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, МНОГО ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК, РАЗПОЛАГАТ С ОСКЪДНА ИНФОРМА-ЦИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА, КОЕТО ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ИМ НЕВЕРНИ, НО ТОВА НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО. ВСЕКИ СЧИТА, ЧЕ САМО НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е МЕРОДАВНО.

0
НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ ГУНДИ Е ХОДИЛ ПРИ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ АНГЕЛ СОЛАКОВ ДА ГО МОЛИ ДА ПОЛУЧИ АЛФА РОМЕОТО. ТОЗИ АВТОМОБИЛ НИКОГА НЕ Е БИЛ НЕГОВ. Л.А. Е СОБСТВЕНОСТ НА ВРАТАРЯ НА "ЛЕВСКИ" ПО ТОВА ВРЕМЕ КАМЕНСКИ, КОЙТО ЛИЧНО МИ Е РАЗКАЗВАЛ, ЧЕ АЛФА РОМЕОТО Е НЕГОВО. ТЕ ДВАМАТА С ГУНДИ СИ РАЗМЕНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ. ГУНДИ МУ ДАВА МЕРЦЕДЕСА СИ, А КАМЕНСКИ МУ ДАВА АЛФА РОМЕОТО. ДО ДЕНЯТ НА КАТАСТРОФАТА СОБСТВЕНОСТТА НА ДВАТА АВТОМОБИЛА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ. СЛЕДОВАТЕЛНО, ГУНДИ НИКОГА НЕ Е БИЛ СОСТВЕНИК НА АЛФА РОМЕОТО В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА, КАКТО ТВЪРДЯТ МИЛИОНИ ХОРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, МНОГО ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК, РАЗПОЛАГАТ С ОСКЪДНА ИНФОРМА-ЦИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА, КОЕТО ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ИМ НЕВЕРНИ, НО ТОВА НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО. ВСЕКИ СЧИТА, ЧЕ САМО НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е МЕРОДАВНО.

0
НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ ГУНДИ Е ХОДИЛ ПРИ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ АНГЕЛ СОЛАКОВ ДА ГО МОЛИ ДА ПОЛУЧИ АЛФА РОМЕОТО. ТОЗИ АВТОМОБИЛ НИКОГА НЕ Е БИЛ НЕГОВ. Л.А. Е СОБСТВЕНОСТ НА ВРАТАРЯ НА "ЛЕВСКИ" ПО ТОВА ВРЕМЕ КАМЕНСКИ, КОЙТО ЛИЧНО МИ Е РАЗКАЗВАЛ, ЧЕ АЛФА РОМЕОТО Е НЕГОВО. ТЕ ДВАМАТА С ГУНДИ СИ РАЗМЕНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ. ГУНДИ МУ ДАВА МЕРЦЕДЕСА СИ, А КАМЕНСКИ МУ ДАВА АЛФА РОМЕОТО. ДО ДЕНЯТ НА КАТАСТРОФАТА СОБСТВЕНОСТТА НА ДВАТА АВТОМОБИЛА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ. СЛЕДОВАТЕЛНО, ГУНДИ НИКОГА НЕ Е БИЛ СОСТВЕНИК НА АЛФА РОМЕОТО В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА, КАКТО ТВЪРДЯТ МИЛИОНИ ХОРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, МНОГО ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК, РАЗПОЛАГАТ С ОСКЪДНА ИНФОРМА-ЦИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА, КОЕТО ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ИМ НЕВЕРНИ, НО ТОВА НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО. ВСЕКИ СЧИТА, ЧЕ САМО НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е МЕРОДАВНО.

0
НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ ГУНДИ Е ХОДИЛ ПРИ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ АНГЕЛ СОЛАКОВ ДА ГО МОЛИ ДА ПОЛУЧИ АЛФА РОМЕОТО. ТОЗИ АВТОМОБИЛ НИКОГА НЕ Е БИЛ НЕГОВ. Л.А. Е СОБСТВЕНОСТ НА ВРАТАРЯ НА "ЛЕВСКИ" ПО ТОВА ВРЕМЕ КАМЕНСКИ, КОЙТО ЛИЧНО МИ Е РАЗКАЗВАЛ, ЧЕ АЛФА РОМЕОТО Е НЕГОВО. ТЕ ДВАМАТА С ГУНДИ СИ РАЗМЕНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ. ГУНДИ МУ ДАВА МЕРЦЕДЕСА СИ, А КАМЕНСКИ МУ ДАВА АЛФА РОМЕОТО. ДО ДЕНЯТ НА КАТАСТРОФАТА СОБСТВЕНОСТТА НА ДВАТА АВТОМОБИЛА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ. СЛЕДОВАТЕЛНО, ГУНДИ НИКОГА НЕ Е БИЛ СОСТВЕНИК НА АЛФА РОМЕОТО В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА, КАКТО ТВЪРДЯТ МИЛИОНИ ХОРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, МНОГО ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК, РАЗПОЛАГАТ С ОСКЪДНА ИНФОРМА-ЦИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА, КОЕТО ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ИМ НЕВЕРНИ, НО ТОВА НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО. ВСЕКИ СЧИТА, ЧЕ САМО НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е МЕРОДАВНО.

0
НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ ГУНДИ Е ХОДИЛ ПРИ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ АНГЕЛ СОЛАКОВ ДА ГО МОЛИ ДА ПОЛУЧИ АЛФА РОМЕОТО. ТОЗИ АВТОМОБИЛ НИКОГА НЕ Е БИЛ НЕГОВ. Л.А. Е СОБСТВЕНОСТ НА ВРАТАРЯ НА "ЛЕВСКИ" ПО ТОВА ВРЕМЕ КАМЕНСКИ, КОЙТО ЛИЧНО МИ Е РАЗКАЗВАЛ, ЧЕ АЛФА РОМЕОТО Е НЕГОВО. ТЕ ДВАМАТА С ГУНДИ СИ РАЗМЕНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ. ГУНДИ МУ ДАВА МЕРЦЕДЕСА СИ, А КАМЕНСКИ МУ ДАВА АЛФА РОМЕОТО. ДО ДЕНЯТ НА КАТАСТРОФАТА СОБСТВЕНОСТТА НА ДВАТА АВТОМОБИЛА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ. СЛЕДОВАТЕЛНО, ГУНДИ НИКОГА НЕ Е БИЛ СОСТВЕНИК НА АЛФА РОМЕОТО В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА, КАКТО ТВЪРДЯТ МИЛИОНИ ХОРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, МНОГО ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК, РАЗПОЛАГАТ С ОСКЪДНА ИНФОРМА-ЦИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА, КОЕТО ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ИМ НЕВЕРНИ, НО ТОВА НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО. ВСЕКИ СЧИТА, ЧЕ САМО НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е МЕРОДАВНО.

0
НЕ Е ВЯРНО, ЧЕ ГУНДИ Е ХОДИЛ ПРИ МИНИСТЪРА НА ВЪТРЕШНИТЕ РАБОТИ АНГЕЛ СОЛАКОВ ДА ГО МОЛИ ДА ПОЛУЧИ АЛФА РОМЕОТО. ТОЗИ АВТОМОБИЛ НИКОГА НЕ Е БИЛ НЕГОВ. Л.А. Е СОБСТВЕНОСТ НА ВРАТАРЯ НА "ЛЕВСКИ" ПО ТОВА ВРЕМЕ КАМЕНСКИ, КОЙТО ЛИЧНО МИ Е РАЗКАЗВАЛ, ЧЕ АЛФА РОМЕОТО Е НЕГОВО. ТЕ ДВАМАТА С ГУНДИ СИ РАЗМЕНЯТ АВТОМОБИЛИТЕ. ГУНДИ МУ ДАВА МЕРЦЕДЕСА СИ, А КАМЕНСКИ МУ ДАВА АЛФА РОМЕОТО. ДО ДЕНЯТ НА КАТАСТРОФАТА СОБСТВЕНОСТТА НА ДВАТА АВТОМОБИЛА НЕ СЕ ПРОМЕНЯ. СЛЕДОВАТЕЛНО, ГУНДИ НИКОГА НЕ Е БИЛ СОСТВЕНИК НА АЛФА РОМЕОТО В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ НА ДУМАТА, КАКТО ТВЪРДЯТ МИЛИОНИ ХОРА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, МНОГО ОТ КОМЕНТАТОРИТЕ ТУК, РАЗПОЛАГАТ С ОСКЪДНА ИНФОРМА-ЦИЯ ЗА КАТАСТРОФАТА, КОЕТО ПРАВИ ИЗВОДИТЕ ИМ НЕВЕРНИ, НО ТОВА НЕ Е НАЙ-ВАЖНОТО. ВСЕКИ СЧИТА, ЧЕ САМО НЕГОВОТО МНЕНИЕ Е МЕРОДАВНО.

0
ТУК СЕ ПИШАТ БУКВАЛНО ГЛУПОСТИ С МАЛКИ ИЗКЛЮЧЕНИЯ ОТ ЕДИН ФОРУМЕН УЧАСТНИК. ПИШАТ ГЛУПОСТИ ДЕЦА, КОИТО ИЗОБЩО НЕ СА ЗАПОЗНАТИ С ОНАЗИ ТРАГЕДИЯ, НЯМАТ ПРЕДСТАВА ЗА СТАРОТО ШОСЕ ПРЕЗ ВИТИНЯ. АЗ СЪМ МИНАВАЛ СТОТИЦИ ПЪТИ ПО СТАРОТО ШОСЕ В ОНИЯ ГОДИНИ И ДОБРЕ ЗНАМ МЯСТОТО НА КАТАСТРОФАТА. ВИНАГИ СПИРАХ И ОСТАВЯХ ЦВЕТЯ НА МАЛКОТО ПАМЕТНИЧЕ НА ГУНДИ, КОГОТО ПОЗНАВАХ ЛИЧНО. ТАМ ТОЧНО МОЖЕШЕ ДА СЕ ПОДКАРА С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ, НО ПРОСТО БЕШЕ ВЪПРОС НА ЛОШ КЪСМЕТ С ИЗЛИЗАЩАТА ПЕРПЕНДИКУЛЯРНО ОТ СТАРИЯ АРАБАКОНАШКИ ПЪТ ТОВАРНА КОЛА С РЕМАРКЕ. ПРИ СКОРОСТ ОТ 90-100КМ/Ч Е СИГУРНА БИЛА КАТАСТРОФАТА. В КОЛАТА Е ИМАЛО ОЩЕ ЕДИН ЧОВЕК, ВОЕНЕН, КОЙТО ГУНДИ ГО Е КАЧИЛ ГОРЕ НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА НА ВИТИНЯ. ДА, УТРЕ Е ГОДИШНИНА ОТ СМЪРТТА МУ, НО НЕКА НЕ МУ ВДИГАМЕ КОКАЛИТЕ С ВСЕВЪЗМОЖНИ "НОВИ ОТКРИТИЯ" НА РАЗНИ ОПРЕДЕЛИЛИ СЕ КАТО ЖУРНАЛИСТИ ХОРА. ЛЕКА МУ ПРЪСТ И ТОЛКОВА!

0
Съгласен съм с мнението на този "цска",въпреки,че не съм симпатизант на този отбор. А на Джон,който обича винаги да поучава /въпреки крайно скромните си интелектуални възможности/ ще кажа, че думата МИЛИЦИЯ означава недържавна военнизирана организация,или военна служба. Ако има речник на латинските думи нека да види,че има и една много близка по звучене дума,която означава -тъп, като просо!

0
Не сте права! Много истини или спорове се изясняват години,дори десетилетия по-късно! Важното е да се изясни истината в някои от случаите,а в други е важна поуката за останалите! Забрави това не казвай,не питай,само хубаво или нищо за мъртвите -знаеш ли още колко повече ще станат така -това ли искате !? Дори и да искате да скриете нещо,то едва ли имате право. Човешко право е правото на информация, на справедливо отношение ,а ти ,предаваща една характерна устна фраза тук ,опитваш по навик да незаинтересована,неутрална,за да не стане скандал или конфликт,който по принцип разраства с мълчание или примирение с нещо нежелано ,но не и безпристрастна ,както се иска по ООН,за да решиш конфликт ,или да предотвратиш в бъдеще такъв

0
На Гунди кокалите му изгниха,а някой хора продължават да ги повдигат.Оставете човека да си почива в мир и спрете да се занимавате с една легенда в нашия футбол.Откъде пък точно сега излезе наяве,че колата му била конфискувана и ред други глупости,а някой хора се правят на интересни като ни занимават с простотии станали преди 30-40 год.Това ли е най-важното сега,стига сте се ровели в миналото,Гунди е легенда и такъв ще си остане .Жалко ,че си отиде толкова млад.Да коментираме сега с каква кола карал,с каква скорост, какви са били завоите и т.н ,кой е виновен и кой не ,всичко това е излишно. За мъртвия или хубаво или нищо.Затова тези коментарии по-долу смятам,че са излишни и ненужни относно Гунди.

0
шофьори в гардове и села тук ! Карат прибързано и рузко ускоряват,за да се вмъкнат отпред,отзад,и ПРЕДИ НЯКОЙ ДРУГ -ДА СА НАГЛИ И НАХАЛНИ Е ОСНОВНОТО ИМ УДОВОЛСТВИЕ! Представете си като се впусне и дете със същото ускорение зад тях,или майката им -ще бъдат УДАРЕНИ С ВИСОКА ЕНЕРГИЯ ОТ УСКОРЯВАЩОТО МПС -СЛЕДОВАТЕЛНО ТРАВМАТА ЩЕ Е ПО-ТЕЖКА И ПО-ФАТАЛНА.НЕ КАРАЙТЕ ТАКА! Такива щофьори няма в ЮАР,като няма и птп ,както тук -другаде птп са рудкост ,хората спазват правилата на движение!

0
Дори и ограничението да е било 60 км/час ,ТО Е ЗАБРАНЕНО ДА СЕ ПРАВИ МАНЕВРА ПРЕДИ ЗАВОЙ -ДА СЕ СПИРА,ДА СЕ ПРЕСИЧА НАСРЕЩНОТО ПЛАТНО И Т.Н.!!!! В АНГЛИЯ дори когато голям камион прави маневра до магазин ,има още 2-3 души с отличителни знаци,които спират останалото движение ОТДАЛЕЧЕ,а когато няма такива ИМА ЗВУКОВИ СИГНАЛИ ЗА ПЕШЕДХОДЦИТЕ -да се пазят

0
:fr Бог да ги прости-и да почиват в мир - от един цесекар. На червените фенове само ще кажа: Гунди /Котето/ не беше като тая сган, която скверни не само неговата памет, но и паметта на Апостола. И паметникът му не трябва да бъде поругаван. Не прехвърляйте отношението си към днешните крадци на имена, купи и турнири към хора, които са били легенди на българския футбол. Гунди беше това, което Борат, Автоматчика, Осмокласника, Николай, Бенката, Обецата, Кокала, Ефрем, Хитреца, Керимов и цялата пасмина от псевдошефове, псевдотреньори, псевдофутболист и, псевдожурналист и и псевдофенове никога не могат да бъдат. Така че оставете ги да правят мехурчета в собственото си блато, те друго и без това не могат. И уважавайте онези левскари, които не си служат с измами и фалшификации, а просто си обичат отбора. Васил Василев - Пеперняк

1
По времето на соца ограничението на междуградски път беше по правилник 80км/ч, а на мястото преди завоя на Витиня ограничението е 60км/ч с допълнителен знак. Това е истината. Гунди беше велик играч, но не търсете вина у другиго за тая катастрофа.

0
А нима на съотборника на Гунди Стефан Аладжов Алфа Ромеото също е конфискувано?Двамата си ги купиха след световното първенство Мексико 70 и бяха еднакви.Стига с простотии на хора които си приписват това или онова

0
Скоростта е максималната, с която е можел да бъде взет завоя. Все някой не разбрал. Ограничението на този път е 60. Идете го вижте, още съществува

0
като знае,че е разрешена скорост от над 100км/час на участъка,ЗАЩО Е ПРЕПРЕЧИЛ ПЪТЯ ?-ЗА ДА ПРЕДИЗВИКА ПТП ИЛИ ОТ НЕБЕРЖНОСТ И НЕЗНАНИЕ ,ИЛИ НАРОЧНО

0
ПРИ ПЪТ,НА КОЙТО СА РАЗРЕШЕНИ 100КМ/ЧАС И ПОВЕЧЕ ,СА ЗАБРАНЕНИ МАНЕВРИ,КОИТО ПРЕПРЕЧВАТ ПЪТЯ НА НАСРЕЩНОТО ДВИЖЕНИЕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!НА МАГИСТРАЛИ -НЯМА КРЪСТОВИЩА,НЕ СЕ ДОПУСКА ПРЕСИЧАНЕ НА НАСРЕЩНОТО ДВИЖЕНИЕ,И НЕ СЕ ДОПУСКА КОНСТРУИРАНЕТО НА ОСТРИ ЗАВОИ НА МАГИСТРАЛИ -ПЪТЯТ ДА Е ИЗПРАВЕН ИЛИ С НЕ-ОСТРИ ЗАВОИ ИЛИ КРЪГОВИ КРЪСТОВИЩА,КАКВОТО БЯХА НАПРАВИЛИ НА НАСКОРО ЗАВЪРШЕНИ УЧАСТЪК ОТ МАГИСТРАЛА,когато катастрофираха на кръговото всички мпс в деня на пускането на участъка преди няколко години,/турска фирма,май/

0
не е достатъчно шофьорското умение да се нарече "РЕФЛЕКС",защото става дума за "ДИНАМИЧЕН СТЕРЕОТИП "-изграждане на система от нови "УСЛОВНИ РЕФЛЕКСИ" НЕ СА "вродени рефлекси",съобразно правилата за движение по пътищата,и психологически основано на очакваното поведение от другите водачи на мпс,като последното е вече елемент от изпита за водачи на мпс в някои държави/всяка държава си има такива "рискови за причиняване птп шофьори" като например с фалшиви книжки и без образование,което научава хората да мислят преди птп-тата и учат правила и прниципи на поведение в живота,а не да са нагли и да нарушават правилата,за да доминират.СПОРТИСТЪТ Е ИМАЛ КРАТЪК ПЕРИОД ЗА ВЪЗБУДНИТЕ ПРОЦЕСИ,НО КАКЪВ Е БИЛ ПЕРИОДА ЗА ЗАДЕЙСТВАНЕ НА ЗАДРЪЖНИТЕ РЕФЛЕКСИ.При проблемните хора -които вършат насилие и престъпления-за да се едобият с нещо крадат и пребиват -НЯМАТ ЗАДРЪЖКИ ТЕ ЗАДРЪЖНИ ПРОЦЕСИ КЪМ МОЗЪЧНАТА ИМ СЪЗНАТЕЛНА ДЕЙНОСТ,НЯМАТ МОРАЛ И СЪВЕСТ ЗА ЗАДРЪЖКИ АСОЦИАЛНИТЕ СОЦИОПАТИ НЕ САМО НА ПЪТЯ,НО И ЖИВОТА

0
Джон (govedo@poduene.com) прав си! Ясно личи че това е атентат организиран от Дучето. :)

0
от снимката много ясно личи, че камионът не е завивал, а е препречил пътя. това говори в подкрепа на теорията, че катастрофата е активно мероприятие срещу всеобщия любимец. и не пишете глупости, Гунди беше произведден майор посмъртно, както и котака. за дебилите отдолу - милиция идва от латински и означава "народна армия". това - за да знаете кой винаги е бил отборът на силовите структури - верният авангард на партията! ръбове, гарги, гоговци - тъпи сте като всички чурбъри!

1
Защо сте изрязали фирмения надпис на автора на великолепния фотопортрет на Гунди? Да не би да ви е неудобно да напишете, че снимката е направена от големия български фотограф-художник Петър Папакочев? Подобно поведение освен некоректно е и подсъдно.

0
Защо не ми се отвори коментара-защото полицейските цензори от пет-левска не дремят с говеждите си чипове завинаги!

0
Това някой го е измислил със задника си.Клюки и нищо друго.Единствено става ясно,че "Левски" е отбора на милицията.Сега е отбора на еврейския мафиот.

0
Той на земята и рита във въздуха след поредния фаул. Не във въздуха а в протегнатата за извинение за фала ръка. Проявата бе много грозна и червеният картон заслужен. Кажете истината. Това бе една отвратителна постъпка на " големият Гунди".

Добави коментар

Добави коментар

Роб Камерън: На масата сложих вина от цял свят, изпиха се само българските

Роб Камерън е новозеландски винен технолог и съосновател на INVIVO - една от най-успешните изби в Нова Зеландия. В България консултира една от водещите изби - "Вила Любимец" в качеството си на външен

Еквадорски индианец кръсти бебето си Цар Борис

Индианец от племето кечуа е кръстил сина си Борис, а го нарича Цар Борис. Херардо Боливар Анди е учител в родината си Еквадор. Той обаче има бурно минало, което е здраво свързано с Бъл

Йорданка Христова и Маричков пазят тоалети от 1967 година

Не хвърляйте с лека ръка стари дрехи, детски играчки и прашасали албуми, те разказват историята на едно минало. Макар че у повечето от нас подобна гледка би предизвикала замечтана, но тъжна усмивка

Краят на театралния сезон идва с премиери

Да разкажеш един живот с помощта на контрабас, е смахнато, но звучи благородно. Така го е направил екипът на Валентин Ганев, Пламен Марков и авторът Патрик Зюскинд в Народния театър.

Културна търсачка - най-интересното по сцените и галериите

Случи се Ликът на Петя Дубарова на марка Юбилейна марка с лика на Петя Дубарова бе показана вчера в Бургас. Събитието е част от двумесечните чествания по повод 50-годишнината на поетесата.

Ивайло Калоянчев на изпит пред баща си за "Стъклен дом"

Ивайло Калоянчев влиза в „Стъклен дом" в ролята на търговец от мола, където се кроят битките между Юлиан Вергов, Калин Врачански и останалите. Това се разбра от екипа на сериала.

Индиец лекува с дишане

"Знаете ли, че 60- 70 % от токсините в тялото се изчистват чрез дишането - каза индийският лечител Свами Джотирмая в началото на лекцията си в София. - Обикновено при дишане не използваме целия ...