Пишат на сиренето от палма, че е имитация
09.05.2012 20:02; Виктор ИвановНадписи "имитиращ продукт" трябва да има на етикетите на млечните продукти, в които има палмово масло и други растителни заместители.
Това предвижда наредбата за млечните продукти, която бе одобрена принципно от правителството вчера. За да влезе в сила, документът трябва да бъде доработен от министъра на земеделието Мирослав Найденов.
По искане на премиера Бойко Борисов забраната за производство на продукти от мляко и от растителни мазнини на една поточна линия ще бъде смекчена.
Първоначалното предложение бе на линия, на която е работено с палмово масло, да не може да произвеждат млечни продукти. Вчера на заседанието на кабинета е обсъждано работата с мляко да е възможна, ако проверка от агенцията по храните установи, че машината е чиста.
Според наредбата маслото трябва да съдържа поне 80% мляко, но ще има продукт "половин масло" за по-ниско съдържание. Има дефиниция за почти всички продукти като например айрана не трябва да е с повече от 50% вода и 0,8 на сто сол.
Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.
-
Гледат мярката на задържания за убийството на 33-годишен мъж в Бургас
-
Генната терапия направи голяма крачка напред през 2019 г.
-
Строят 74 жилища за бедни в Пловдив
-
Красимир Вълчев: Със Стоянка Мутафова си отива една епоха
-
Борисов се срещна с руския посланик Макаров: Искаме равнопоставен диалог
-
Радев: София се определя като топ 10 дестинация за стартиращ бизнес
-
Седем кандидати за шеф на БНР
-
Вижте новото лице на вечерните новини по bTV
-
Валя Ахчиева напуска БНТ (Видео)
-
Кокаин в “Пътят на честта” смутил зрители. Да не сме в манастир, ядосва се Халваджиян
-
Българска интернет телевизия тръгва в Аржентина
-
Фондация "Америка за България" ще работи и за българите в чужбина
-
Никола Минков: Три са основните разлики между успешната и неуспешната SEO агенция
-
“Прозрачен” и “алтернатива” - думите, които политиците изхабиха в местните избори
-
Saatchi & Saatchi Sofia е най-ефективната рекламна агенция във фестивала “Ефи”
-
Сайтът на "24 часа" вече е най-големият в България
-
Бъдеще с медии за богати и новини за бедни
-
Рекламодателите връчиха 8 златни и 7 сребърни приза на BAAwards 2019