Сайтът на Агенцията по вписвания блокира, стотици чакат на опашка
29.06.2012 20:21; 24 часа онлайнСпоред ръководството на агенцията обаче проблем с регистъра няма. Хората са чакали последния момент, за да впишат отчетите си и така са претоварвали сайта.
Опашката пред гишетата на Агенцията по вписванията в последния ден стигна до входа й. Хората недоволстваха, че са направили многократни опити да подадат отчетите си по електронен път, но системата е блокирана от дни. Освен това, по закон, таксата за подаване на документите по електронен път е два пъти по-малка от отчитането на гише - 25 вместо 50 лева.
От Агенцията са категорични, че сайтът работи и системата е направена така, че да приема заявления на всяка секунда.
"Всяка една секунда се издава входящ номер. Но има периоди, когато се натоварва, защото много хора влизат. Тогава се включват защити и гражданите не могат да получават номер на всяка секунда", обясни директорът на Агенцията по вписвания Юлиян Митев.
До септември сървърите на електронната система трябва да бъдат подсилени, за да не става подобен срив и догодина.
Отчети ще се приемат на гише извънредно и утре до 15:30 часа.
-
Лавров: Русия залага на съхраняването на иранското ядрено споразумение
-
Уил Смит бойкотира щата Джорджия
-
Мечка в Румъния е убила мъж
-
Харви Уайнстийн обжалва решението да бъде екстрадиран
-
Български ученик ще учи в Харвард с пълна стипендия
-
Мнимият полицай от Каварна откраднал и 11 900 лева от друг пенсионер
-
Евтим Милошев с COVID, жена му и синът му също
-
Коритаров: Всички вие, чиито съдби съм променил – извинете!
-
Лора Крумова: Коритаров обичаше да ме изпитва в ефир. Недостижим интелект!
-
За Коритаров беше без значение дали е в голяма телевизия или в кабеларка
-
Слави, който се покланя на публиката
-
БТА ще излъчи интервюта с девет носители на голямата награда "Аскеер"
-
Прогнози 2021: Доверието във фармацевтичния и здравния сектор ще е най-сериозното предизвикателство през следващите години
-
PHD е обявена за Медийна мрежа на Европа, Близкия изток и Африка в наградите на списание Campaign за 2021 г.
-
All Channels става представител на австрийската дигитална агенция Datenwerk
-
Чужди инвеститори ще развиват дигитално “Телеграф”, “Спортал” ще купува продукти и извън спорта
-
Известни са финалистите в IAB MIXX AWARDS 2021
-
Две свободни позиции в агенция Interpartners