Берлускони награди “Канали” – славим Италия

https://www.24chasa.bg/Article/255719 www.24chasa.bg
Министър-председателят на Италия Силвио Берлускони (вляво) връчва награда на Еудженио Канали (бащата на Паоло Канали) за 75-годишнината на марката. Церемонията се състоя в Милано на 12 октомври, малко преди посещението на Берлускони в България.

С маркетинговия директор на "Канали" Паоло Канали разговаря Силвия Жекова:

- Г-н Канали, добре дошли в България. За първи път ли сте в страната?

- Да, за първи път. Успях да разгледам центъра на столицата ви. Да си призная, очаквах по-малко. София надмина очакванията ми.

- Вашето посещение съвпада с това на Берлускони (15-16.10. - бел. ред) Това случайно ли е?

Освен класически палта и костюми “Канали” предлага и спортни пуловери. СНИМКИ: РЕНЕТА ПОПОВА И КАТАЛОГ “КАНАЛИ”

- Да, случайно е. Но “Канали” много си прилича с г-н Силвио Берлускони. Винаги пътуваме из приятелските страни, като така поддържаме контактите си. Интересно е, че в понеделник (бел. ред 12. 10) господин Берлускони на специална церемония връчи на “Канали” награда за 75-годишнината на фирмата затова, че допринася за развитието на мъжката мода в Италия и по света.

Класическите мъжки палта са запазена марка на “Канали” още от създаването на марката през 1934 година.

- Кое е новото за студения сезон?

Костюмите от новата колекция на италианската марка освен в сиво и класическото синьо са във всички нюанси на бежовото.

- Най-актуални си остават елегантните палта и костюми. Те са изработени от специално обработени материи, които са по-леки, а в същото време са дебели и топлят през студените дни. Кройките са изчистени и вталени по тялото.

ПАОЛО КАНАЛИ

- Цветовете?

- Ние се придържаме към мъжките цветове. Това са тъмносивото и класическото синьо. В новата колекция сме вкарали и тоновете на земята и на бронза. Имаме палта в бежово със златисти и червеникави нюанси. Най-новото е, че като акцент в пуловерите присъства и лилавият цвят. Той допринася за пълния завършек на дрехата.

- Барак Обама е почитател на марката. Кои други знаменитости обличате?

- “Канали” облича известни политици, бизнесмени и актьори. В последните 20 години работим с Холивуд. (Виж по-долу.)

- Как икономическата криза повлия на модния бранш?

- Естествено е скъпите марки да усетят кризата. Неминуемо е на един пазар, който е в Европа и Америка, да се усети спад в продажбите. Но в същото време в Азия и Индия кризата не е достигнала. Там все още пазарът расте и се развива.

- Вие сте трето поколение от Канали, което управлява семейния бизнес. Как започна всичко?

- Дядо ми Джовани и неговият брат Джакомо преди 75 години правят шивашки цех. В началото са шили всичко само по поръчка. Тогава периодът е бил много труден. Но след Втората Световна война “Канали” започва да се развива. Най-благоприятни за фирмата са 50-те и 60-те години, тогава в Италия започва едно следвоенно развитие. Наложили са се на пазара предимно с шлифери и палта, тъй като по това време много са се носели. Това е дало тласък и на самата фирма. По същото време започват да строят фабриките и цеховете. Важна дата за “Канали” е 1969 година. Тогава баща ми и братята му започват да шият и костюми. Сега произвеждаме и аксесоари - обувки, колани, портфейли. Характерно за фирмата е, че за да постигнем високото качество на дрехите, всичко се прави в нашите фабрики в Италия.

- Вашите деца ще продължат ли семейния бизнес?

- За момента всичките ми братя, сестри и братовчедите работим заедно. Те са между 38 и 48 години. А децата ни са още малки - между 3 и 5 годинки. Да се надяваме, че ще продължат.

- Винаги ли сте облечен в “Канали”? Изневерявате ли на марката?

- Винаги! Просто защото в “Канали” има всичко необходимо за един мъж от понеделник до неделя.

Паоло Канали е маркетинг директор на “Канали”. Той е и един от основните фактори, повлияли за развитието на фирмата в последното десетилетие.

 

От малък цех до 1000 магазина по целия свят

“Канали” е водещо име в мъжката луксозна мода, синоним на перфектно ушиване, елегантност и стил в Италия и по света. Основана през 1934 година от братята Джовани и Джакомо Канали, фирмата сега се управлява от третото поколение на семейството.

Имат над 1000 магазина в повече от 100 страни в различни географски области като Европа, САЩ, Близкия и Далечния изток - Китай, Япония, Корея и Индия, и Австралия.

Фабриките им произвеждат над 1450 костюма дневно. Паоло Канали, маркетинг директорът на фирмата, твърди, че икономическата криза не ги е засегнала много. Доказателство за това са приходите им - над 190 милиона евро за 2008 година. (24часа)

 

И Обама се облича в марката

“Канали” е предпочитана марка от изявени политици, спортисти и представители на шоубизнеса.

На червения килим на оскарите италианската марка също е сред фаворитите.

От 1992 година пък модните бутици обличат актьорите от най-касовите филми на Холивуд.

Джордж Куини, Никълъс Кейдж и Майкъл Дъглас са сред изтъкнатите клиенти на “Канали”. С палта от марката се обичат Антонио Бандерас, Робърт де Ниро, Ричард Гиър и Бен Афлек. Бившият им колега и настоящ губернатор на Калифорния Арнолд Шварценегер пък избира “Канали” за дипломатическите си срещи.

Дори Барак Обама, който бе обявен от списание “Венити феър” за най-елегантния мъж на годината, се доверява на италианците класици. През 2-годишната си президентска кампания той неведнъж бе засичан с такъв костюм. (24часа)

Пазарувай в MediaMall.bg - книги, музика, филми и абонаменти

Коментари

Сортирай по:

Добави коментар

Добави коментар

аватар
ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

"Банда гейове ми дават наклон на оная работа!" Така се изказа босът на "Локо" (Пловдив)за част от своите играчи, които през лятото се опитваха да му търсят сметка за това как управлява клуба. Сега Крушарски отново е бесен на някои футболисти, след тежкото поражение от "Ботев" в дербито на Пловдив. "Канарчетата" спечелиха с 3:0 и не оставиха

Водещата се мести окончателно в Америка Наталия Симеонова почти сигурно може да се счита за американка. Водещата на "Море от любов" и "Предай нататък", които отдавна не огряват ефира на Би Ти Ви, трайно се премести във Флорида, където дъщеря й Виктория е била приета да учи "Връзки с обществеността",

50 бона искал от бизнесмена Акиф Тодор Давидов с обвинение за изнудване и закани за убийство Скандалното гадже на ромската перла Софи Маринова Тодор Давидов-Гринго го чакат до 8 години затвор, ако се докажат обвиненията към него за изнудване за 50 бона и заплахи за убийство на айтоския бизнесмен Асен Атанасов-Акиф.