Берлускони награди “Канали” – славим Италия

https://www.24chasa.bg/Article/255719 www.24chasa.bg
Министър-председателят на Италия Силвио Берлускони (вляво) връчва награда на Еудженио Канали (бащата на Паоло Канали) за 75-годишнината на марката. Церемонията се състоя в Милано на 12 октомври, малко преди посещението на Берлускони в България.

С маркетинговия директор на "Канали" Паоло Канали разговаря Силвия Жекова:

- Г-н Канали, добре дошли в България. За първи път ли сте в страната?

- Да, за първи път. Успях да разгледам центъра на столицата ви. Да си призная, очаквах по-малко. София надмина очакванията ми.

- Вашето посещение съвпада с това на Берлускони (15-16.10. - бел. ред) Това случайно ли е?

Освен класически палта и костюми “Канали” предлага и спортни пуловери. СНИМКИ: РЕНЕТА ПОПОВА И КАТАЛОГ “КАНАЛИ”

- Да, случайно е. Но “Канали” много си прилича с г-н Силвио Берлускони. Винаги пътуваме из приятелските страни, като така поддържаме контактите си. Интересно е, че в понеделник (бел. ред 12. 10) господин Берлускони на специална церемония връчи на “Канали” награда за 75-годишнината на фирмата затова, че допринася за развитието на мъжката мода в Италия и по света.

Класическите мъжки палта са запазена марка на “Канали” още от създаването на марката през 1934 година.

- Кое е новото за студения сезон?

Костюмите от новата колекция на италианската марка освен в сиво и класическото синьо са във всички нюанси на бежовото.

- Най-актуални си остават елегантните палта и костюми. Те са изработени от специално обработени материи, които са по-леки, а в същото време са дебели и топлят през студените дни. Кройките са изчистени и вталени по тялото.

ПАОЛО КАНАЛИ

- Цветовете?

- Ние се придържаме към мъжките цветове. Това са тъмносивото и класическото синьо. В новата колекция сме вкарали и тоновете на земята и на бронза. Имаме палта в бежово със златисти и червеникави нюанси. Най-новото е, че като акцент в пуловерите присъства и лилавият цвят. Той допринася за пълния завършек на дрехата.

- Барак Обама е почитател на марката. Кои други знаменитости обличате?

- “Канали” облича известни политици, бизнесмени и актьори. В последните 20 години работим с Холивуд. (Виж по-долу.)

- Как икономическата криза повлия на модния бранш?

- Естествено е скъпите марки да усетят кризата. Неминуемо е на един пазар, който е в Европа и Америка, да се усети спад в продажбите. Но в същото време в Азия и Индия кризата не е достигнала. Там все още пазарът расте и се развива.

- Вие сте трето поколение от Канали, което управлява семейния бизнес. Как започна всичко?

- Дядо ми Джовани и неговият брат Джакомо преди 75 години правят шивашки цех. В началото са шили всичко само по поръчка. Тогава периодът е бил много труден. Но след Втората Световна война “Канали” започва да се развива. Най-благоприятни за фирмата са 50-те и 60-те години, тогава в Италия започва едно следвоенно развитие. Наложили са се на пазара предимно с шлифери и палта, тъй като по това време много са се носели. Това е дало тласък и на самата фирма. По същото време започват да строят фабриките и цеховете. Важна дата за “Канали” е 1969 година. Тогава баща ми и братята му започват да шият и костюми. Сега произвеждаме и аксесоари - обувки, колани, портфейли. Характерно за фирмата е, че за да постигнем високото качество на дрехите, всичко се прави в нашите фабрики в Италия.

- Вашите деца ще продължат ли семейния бизнес?

- За момента всичките ми братя, сестри и братовчедите работим заедно. Те са между 38 и 48 години. А децата ни са още малки - между 3 и 5 годинки. Да се надяваме, че ще продължат.

- Винаги ли сте облечен в “Канали”? Изневерявате ли на марката?

- Винаги! Просто защото в “Канали” има всичко необходимо за един мъж от понеделник до неделя.

Паоло Канали е маркетинг директор на “Канали”. Той е и един от основните фактори, повлияли за развитието на фирмата в последното десетилетие.

 

От малък цех до 1000 магазина по целия свят

“Канали” е водещо име в мъжката луксозна мода, синоним на перфектно ушиване, елегантност и стил в Италия и по света. Основана през 1934 година от братята Джовани и Джакомо Канали, фирмата сега се управлява от третото поколение на семейството.

Имат над 1000 магазина в повече от 100 страни в различни географски области като Европа, САЩ, Близкия и Далечния изток - Китай, Япония, Корея и Индия, и Австралия.

Фабриките им произвеждат над 1450 костюма дневно. Паоло Канали, маркетинг директорът на фирмата, твърди, че икономическата криза не ги е засегнала много. Доказателство за това са приходите им - над 190 милиона евро за 2008 година. (24часа)

 

И Обама се облича в марката

“Канали” е предпочитана марка от изявени политици, спортисти и представители на шоубизнеса.

На червения килим на оскарите италианската марка също е сред фаворитите.

От 1992 година пък модните бутици обличат актьорите от най-касовите филми на Холивуд.

Джордж Куини, Никълъс Кейдж и Майкъл Дъглас са сред изтъкнатите клиенти на “Канали”. С палта от марката се обичат Антонио Бандерас, Робърт де Ниро, Ричард Гиър и Бен Афлек. Бившият им колега и настоящ губернатор на Калифорния Арнолд Шварценегер пък избира “Канали” за дипломатическите си срещи.

Дори Барак Обама, който бе обявен от списание “Венити феър” за най-елегантния мъж на годината, се доверява на италианците класици. През 2-годишната си президентска кампания той неведнъж бе засичан с такъв костюм. (24часа)

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Николай Грозев е роден на 25 юли 1960 г. Средното си образование е завършил в ТМТ "Н.Е. Жуковски" в Сливен, а висшето - в Институт за учители специалисти, отново в областния град. От 1984 до 1990 г. работи като автоинструктор към СБА - Нова Загора. След това в продължение на 17 години е управител в частен бизнес.

  Най-старият датира от V в. преди Христа Над 600 кораба лежат на дъното на Черно море, като някои от тях нямат аналог в света. Смята се, че потопени в Черноморието са фрегатата на Марко Поло и кораб на близо 2,5 хил. г. Последният случай е от неделя - потънал плавателен съд разрази смут и уплах в стотици туристи край Созопол.

Фалшив сайт, който копира визията на интернет страницата на Българската национална телевизия, продава лекарства, видя "България Днес". Сайтът използва логото на медията и е структуриран едно към едно с начина, по който изглежда официалната страница на телевизията. На челно място е публикувано интервю с лекаря Симеон Тодоров Голтсман,