Борбата с излишните килограми понякога може да е отчайваща

https://www.24chasa.bg/zdrave/article/4664799 www.24chasa.bg

Пролетта и лятото наближават и трябва максимално бързо да влезете във форма, ако вече сте опитали всякакви диети без резултат, прочетете следващите редове. Причините да не отслабвате може да са различни, но има някои лесни правила, които ще ви помогнат не само да свалите излишните килограми, но и да се сдобиете със стегната фигура и да подобрите здравето си:

1. Не гладувайте – гладът за по – дълъг период се отразява изключително зле на здравето ви, тъй като лишавате организма си от ценни съставки. По този начин ще отслабите имунитета си, ще нарушите хормоналния баланс и метаболизма си. Не само, че няма да отслабнете, но има риск дори да напълнеете още повече, тъй като гладуването не може да продължи вечно, след като преминете на нормален режим на хранене, поради забавения метаболизъм, има риск да качите още излишни килограми. Освен това при гладуване се губи мускулна маса.

2. Не пазарувайте на празен стомах – усещали ли сте, че когато сте гладни желанието ви за вредни и бързи храни се увеличава? Когато пазаруваме на празен стомах ни се струва, че можем да изядем всичко, което видим и често купуваме излишни неща, които после след като са ни „на една ръка разстояние” разбира се изяждаме без да имаме нужда от тях.

Борбата с излишните килограми понякога може да е отчайваща

3. Хранете се в по – малки чинии – обема на порцията определя количеството храна, което ще приемете за деня. По време на ядене дори когато сме приели достатъчно храна, мозъкът ни не изпраща веднага сигнал, че сме се нахранили и така продължаваме докато не свърши всичко в чинията. Това е много вреден навик!

Борбата с излишните килограми понякога може да е отчайваща

4. Приемайте л- карнитин за да ускорите отслабването - л- карнитинът спомага за по – бързото топене на мазнините, най – добър ефект има когато се съчетава с умерени тренировки и правилно хранене. Освен за отслабване, л- карнитинът подпомага сърдечната дейност, увеличава физическата активност и издръжливост, намалява апетита за сладки храни.

5. Пийте повече вода – водата участва в изгарянето на калориите, забързва метаболизма и по този начин подпомага процеса на сваляне на килограми. Освен това предпазва от образуване на целулит и бръчки. Трябва да приемате поне по 8 чаши вода дневно.

6. Използвайте фетбърнари – фетбърнарите са хранителни добавки за бързо и ефективно отслабване. Те контролират апетита, зареждат тялото с енергия и увеличават ефекта от диетата. Фетбърнарите ще ви помогнат не само да отслабнете за момента, но и да задържите трайно теглото си, тъй като подтискат образуването на мазнини, намаляват апетита и поддържат постоянно ниво на кръвна захар. Благодарение на фетбърнарите ще свалите килограми само там където има нужда без да губите мускулна маса.

7. Тренирайте – освен да свалите килограми със сигурност искате да се радвате трайно на стройна и стегната фигура. Най – добрия начин за това са тренировките, те ще ви предпазят от отпускане на кожата, стрии, ще подобрят здравословното състояние, съня и тонуса ви.

Още по темата вижте в сайта на БГ Фитнес!