Отличена с първа награда в категорията „Най–добра международна компания за подбор на персонал“ на „Global Recruiter Awards“ за 2013 г. (водещо събитие в сферата на услугите за подбор), Антал Интернешънал представя какво стои зад новата ѝ корпоративна идентичност.
Новото лого - преплетени пръстени и изгряващо слънце, символизира партньорство, глобален обхват и предприемачески дух. Няма случайност в тази символика, компанията запазва ангажираността си да работи в тясно сътрудничество със своите клиенти, кандидати и партньори в отговор на техните бизнес нужди. Новото мото – „5 Континента, 1 Визия – Да Открием Таланта“ отразява характера на международния бизнес модел на Антал. Доказателство за това е и признанието, което получава през 2013г. на „Global Recruiter Industry Awards 2013“, благодарение на добрите и успешни методи на сътрудничество между 130-те офиса в световен мащаб.
„Новият уебсайт и новата идентичност на Антал са ключови елементи от нашата стратегическа визия за растеж и развитие“ – казва Тони Гудуин, основател и главен изпълнителен директор на компанията.
Новият сайт приветства посетителите „където и да са те“, независимо от мобилното устройство. Дизайнът е забележително подобрен с опростена навигация и нови функции, като търсене на обява и гео-маркиране. Регистрираните потребители, които търсят работа, вече могат да запазят като „любими“ обявите, към които проявяват интерес, и да се свържат със специалиста по подбор само чрез един клик на мишката. Бизнес партньорите и лицата, вземащи решения, сега се радват на бързо и лесно търсене на най-близо разположения консултант от Антал, чрез разпределени по индустрии страници, директно свързващи ги със съответния офис.
Преди дни Антал разкри и резултатите от 17-то поред глобално проучване на тенденциите в наемането и освобождаването на кадри, проведено сред повече от 9000 организации в 40 ключови страни.
Делът на организациите, които наемат управленски кадри в България се е повишил до 60% в началото на 2015г. Междувременно, процентът на компаниите, които съкращават отделите си, също не е за подценяване – той е с 2% по-висок, спрямо септември 2014г. Място за притеснения няма, тъй като Автомобилният сектор и Информационните Технологии компенсират с висок дял на наемащи компании от бранша. В следващото тримесечие 42% от организациите на автомобилната индустрия се очаква да разрастват своята дейност и да търсят специалисти на високо професионално ниво. Едва 10% от IТ компаниите плануват да свиват отделите си. Проучването разкрива значително търсене на високо специализирани инженери и специалисти по логистика. В сектора на човешките ресурси, маркетинга и продажбите, процентът на наемащите остава стабилен за началото на 2015 г. и колебания не се предвиждат за следващото тримесечие.
„Да открием таланта“ – Заедно!
За контакт: bulgaria@antal.com, тел. 02 952 3660
-
Готвят платинения юбилей на Елизабет II
-
Двама българи са задържани за участие в телефонни измами в Гърция
-
Георги Енев, който лъгал, че кремира хора, погребал Добри Джуров, Огнян Дойнов и Христо Фотев
-
Клон падна върху пейка и едва не премаза майка и дете в Пловдив
-
Хакан Екмен, umlaut: Мрежата на Yettel се класира най-високо в България
-
Звездите пеят за абитуриентите от домове, президентът и жена му ги посрещат на бал в "Бояна"
-
Македонец играе сърбин в новия сериал "С река на сърцето"
-
Кирил Вълчев горд да носи знанието за истината на днешния ден
-
BG филмът на HBO за Перник ще се гледа в 16 държави наесен
-
Ани Салич и Николай Дойнов четат късните новини от 22 ч през лятото
-
Васил Василев - Зуека: Още не съм научил испански, но на всички езици се разбирам с хората
-
Извън сериала: Боряна Братоева отново репетира, но смешна роля за театъра
-
Рекламният фестивал ФАРА приема заявки за участие до 21 април
-
Д-р Александър Христов: В PR-а си толкова добър, колкото е последната ти идея
-
Инициатива: 4 април да стане ден без тролове и коментари в социалните мрежи
-
Започва конкурсът Young Lions Bulgaria 2022
-
Томислав Цолов: Русия загуби медийната война
-
Д-р Александър Христов: Пиарът може да препоръча спиране на кампания по време на война