Убеждаваме чужденци, че тук живеем като в магия

https://www.24chasa.bg/Article/591016 www.24chasa.bg
Клипът за реклама на СПАтуризма е единственият, в който няма кадри от дискотеки.

“Магията живее тук" е слоганът на рекламната кампания на българския туризъм, която започва от септември по четири европейски телевизии - “Евронюз”, “Евроспорт”, “Дискавъри” и “Нешънъл Джиографик”.

Целта на кампанията е да привлече поне 5% повече туристи от тази година като освен това станем по-скъпа дестинация, а не за евтин младежки туризъм.

Клипчетата, които ще се въртят, са четири на брой - главен, който представя морските и ски курорти и отделни за СПА, еко и културния туризъм.

Министърът на икономиката Трайчо Трайков и заместникът му Иво Маринов представиха вчера рекламните клипове на България.
СНИМКА: АНДРЕЙ МИХАЙЛОВ
Министърът на икономиката Трайчо Трайков и заместникът му Иво Маринов представиха вчера рекламните клипове на България. СНИМКА: АНДРЕЙ МИХАЙЛОВ

Кадри на дискотеки и влизащи в жаравата нестинарки обединяват и четирите клипчета. Това се видя вчера при представянето на клиповете от министъра на икономиката Трайчо Трайков и ресорния за туризма зам.- министър Иво Маринов. Освен дискотеките присъстват и кадри от амфитеатъра в Пловдив, Етъра, тракийски гробници и СПА процедури.

Клиповете са изработени от фирма "Идо стил-ТМ" по поръчка на бившата агенция по туризма от 2008 г. Цената им е 483 000 лв., съобщи Маринов. Той самият обяви, че не харесва изцяло клиповете.

"Харесването е естетически спор, в каквито рядко влизам. Имахме нужда от реклама, имаме пари от еврофондовете и готов платен продукт, така че решихме да го ползваме", обясни пък Трайчо Трайков.

Клипчетата ще бъдат завъртени 3166 пъти по “Евронюз”, “Евроспорт”, “Дискавъри” и “Нешънъл Джиографик” срещу 6,8 млн. лв. Министерството е договорило отстъпки, стигащи до 67% от нормалните рекламни тарифи на каналите.