Преди да тръгнат на дълъг път, в България или в чужбина, отговорните водачи имат навика да проверяват състоянието на автомобила. В много от съвременните коли обаче шофьорите, дори и да имат по-голяма техническа грамотност, реално могат да проверят само гумите и евентуално нивото на маслото и някои експлотационни течности. Всичко е "капсуловано" под капака и високотехнологичните автомобили "сами" алармират за проблем със светването на някоя лампичка на дисплея на арматурното табло.
Евентуалното активиране на светлинен индикатор на дисплея плаши най-много водачите преди да поемат на дълъг път, било то по работа или на ваканция със семейството. Особено в чужбина. Мнозина си задават въпроса какво ще стане, ако случайно автомобила ми се повреди или пък просто спукам гума. Къде мога да поправя колата, колко ще ми струва, а ако това се случи през нощта?! Подобна житейска ситуация с "щастлив край" се е случила на този клиент на Audi. Вижте неговата история.
За това и автомобилните производители и техните дилъри се грижат за клиентите си с различни програми за професионална пътна помощ. Една от тях, доказана с годините, е "Гаранция за мобилност" на Audi. Програмата обхващаща 33 страни в Европа, грижи се да се чувствате сигурни на пътя и при повреда да получите помощ - 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата.
Клиентите на Audi могат да бъдат напълно спокойни по време на път, независимо дали се нуждаят от пътна помощ на място или пък повредата е по-сериозна и не им позволява да продължат пътуването си. При дребни проблеми аварийният център ще им укаже помощ на място, а при по-големи – автомобилът им ще бъде репатриран до най-близкия Audi оторизиран сервиз. В зависимост от повредата и необходимото време за отстраняването като водач на Audi, който редовно сте обслужвали автомобила си в оторизиран сервиз, може да разчитате на заместващ автомобил, средства за обществен транспорт или пък дори на нощувки в хотел, докато бъде отстранена повредата.
Повече за уникалната услуга на Audi "Гаранция за мобилност" може да прочетете тук.