Тотален контрол с камери и събиране на глобите

А който не си слага колана в автобуса, шофьорът да може да го сваля - само така ще намалим драстично загиналите ПЪРВО, да кажем, че отминалата неделя, 19 ноември, беше ден за възпоминание на жертвите от катастрофи. Този световен ден се отбелязва в целия свят - защото проблемът не е само български, той е общоевропейски и световен.

6 важни промени, за да намалим катастрофите

Стара наредба пречи за алкохолните проби. Нарушителите трябва да ги плащат, не държавата Явно в нашата държава, за да се случат някои неща, премиерът трябва да тропне по масата. Казвам го по повод мерките, които се налагат, за да се подобри ситуацията с безопасността на пътищата. По отношение на алкохола и наркотиците има една безумна наредба,

5 години срок да се преоборудват автобусите с колани

80% от пътуващите на задната седалка на автомобили не се “закопчават”. По тази причина 200 души годишно загиват на пътя СЛЕД ужасната катастрофа между лека кола и пътнически автобус край с. Микре, в която загинаха трима души, а 26 са ранени, логично изникна въпросът - дали ако пътниците в автобуса бяха обезопасени с колани,

156 деца са загинали на пътя, а 5937 са ранени за 5,5 г.

70% от тях са били пътници в автомобила на родителите си На първия учебен ден всяка година една класна стая остава празна, защото около 30 деца загиват на пътя за година. Тази статистика, за съжаление, не се променя - от 1 януари 2011 г. до 30 юни 2016 г., т.е. за 5,5 г. са загинали 156 деца, а 5937 са били ранени.

Над 500 хил. коли у нас са без “Гражданска отговорност”

Над 500 хиляди автомобила се движат у нас без задължителната застраховка “Гражданска отговорност”. Трябва много да се внимава, когато се дава възможност за сезонни застраховки за срок под една година, въпреки че за моторите и караваните това е добър вариант. При пътен инцидент пострадалите няма как да бъдат компенсирани и обезщетени,

Не развързвайте тировете в кървавите месеци

Парите от глоби трябва да отидат за мантинели и поддръжка на радари за скорост B началото сме на най-кървавите месеци - всяка година през юли, август и септември в катастрофи загиват между 70 и 80 души. И най-вероятно тази статистика ще остане непроменена и това лято. Трудно се случват промени в пътната картина.

Как човекът, който си шофира с 35 000 лв. глоби, да ги плати

За пръв път в Народното събрание се проведе разширена комисия по транспорт, на която присъстваха почти половината министри, а също главният прокурор Сотир Цацаров и неправителствени организации. Само по себе си това обстоятелство е знак, че положението с катастрофите на пътя се влошава и управленският елит се опитва да се справи с това,

Закон от 1969 г. бави събирането на глоби от КАТ

Заради него държавата харчи по 300-400 лв., за да прибере 50 лв. от нарушител От години повтаряме, че един от основните проблеми в пътната безопасност е проблемът със събираемостта на глобите. По статистика всяка втора глоба не се събира и случаят с Георги Самуилов от София, който дължи на КАТ 35 000 лв.

Защо не отнеха книжката на убиеца на Паоло веднага?

ТРАГИЧНИЯТ инцидент, в който 4-годишният Паоло загина нелепо, след като бе премазан от джип на пешеходна зона в Стара Загора, разтърси цяла България. Затова е необяснимо, че 7 месеца след смъртта на малчугана 44-годишният шофьор на джипа Георги Сапунджиев се разхожда на свобода след влязла в сила присъда на първа инстанция.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Една от най-сексапилните спортни журналистки Дилeтa Лeoтa не скри радостта си от осмата поредна титла на "Ювентус". Италианката отрази на живо победата с 2:1 над "Фиорентина", която и на практика донесе поредно скудето за "старата госпожа". "Прекрасно!", избухна Дилета и се снима край терена на "Алианц Стейдиъм" в Торино.

Руският полузащитник на "Валенсия" Денис Черишев, може да не играе до края на сезона. Той получи разтежение на дясното коляно при победата на "Валенсия" с 2:1 над "Бетис" като гост в неделя. 28-годишният руснак премина обстойни медицински прегледи вчера, които да покажат дали става въпрос наистина за разтежение, или за скъсване на връзки,

40-годишния футболист на "Вердер" (Бремен) Клаудио Писаро иска да остане поне още един сезон в клуба, признава самият той пред "Канал+" "След края на сезона ще седнем с ръководството и ще решим за бъдещето ми. Самият аз още не знам. Имаме сили да играем на финала за Купата", коментира Писаро. Евентуален двубой за трофея би бил негов девети.