Коментар на седмицата №1: Защо Плевнелиев каза категорично “не” на фейсбук и как Радев имаше късмет да атакуват 2 г. жена му, а не него

Властта на президента, която е по-скоро символна, минава през контакта с хората, той пък минава през медиите Може би не съм точният човек, който да коментира как един президент работи с медиите и кои са особеностите на тази връзка. Защото всеки президент има прессекретар, който отговаря за работата с медиите.

Защо Плевнелиев каза категорично “не” на фейсбук и как Радев имаше късмет да атакуват 2 г. жена му, а не него

Властта на президента, която е по-скоро символна, минава през контакта с хората, той пък минава през медиите Може би не съм точният човек, който да коментира как един президент работи с медиите и кои са особеностите на тази връзка. Защото всеки президент има прессекретар, който отговаря за работата с медиите.

Румяна Коларова: Тезата на Радев е мислена - да е обратна на Борисов

Публичният сблъсък между президента Румен Радев и премиера Бойко Борисов стана повод да се обърнем към политолози и социолози с въпросите: 1. С блъсъкът между Радев и Борисов принципен ли е, или личностен? 2. Какви са сценариите за развитие на този сюжет? 1. Сблъсъкът Радев - Борисов е по повод на персони, затова е персонален.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Гледачите в столичния зоопарк вземат дезинфекциращ душ преди влизане при прасетата. Мярката е заради разпространяващата се африканска чума на територията на нашата страна. Въпреки че заразата все още не е достигнала Софийско, в зоологическата градина вземат мерки, за да опазят здравето на животните.

Дениз и Елица са секси морските патрули на "България Днес" Снимки: Ивайло ПЕТРОВ www.ivaylopetrovphotography.eu Черната и русата! Не една, а две горещи спасителки на плажа бдят за спокойствието на народа. И особено за мъжката част. Дениз Хайрула и Елица Младенова са секси морските патрули на "България Днес",

10 лева броят фетишисти, за да си купят носени и непрани дамски гащи. Ароматният бизнес набира популярност в платформите за онлайн търговия, а скандалните обяви зачестяват през последните месеци. "Гащичките ми са напоени със соковете ми и са с неустоимо възбуждащ аромат", гласи една от най-провокативните реклами,