Porsche Cayenne E-Hybrid дърпа от място до 100 км/ч за 5 секунди

https://www.24chasa.bg/avto/article/6854411 www.24chasa.bg

След трите бензинови модификации на новия Cayenne, от Porsche се похвалиха и с модификацията E-Hybrid. Хибридният модел за кросоувъра е взет от модела Panamera 4 E-Hybrid, но бензиновият мотор и трансмисията за смяна на предавките са различни.

Porsche Cayenne E-Hybrid разчита на турбодвигател V6 с обем 3 литра и мощност 340 коня от базовата версия на джипката. Между агрегата и 8-степенният автомат е монтиран електромотор с мощност 136 коня.

Така общата мощ

става 462 конски

сили и 700 Nm

въртящ момент

вместо 416 к.с. и 590 Nm при хибридния кайен от миналото поколение. както и преди литиевойонната батерия с течно охлаждане е разположена на пода на багажника, като нейният обем е увеличен от 10,8 до 14,1 квтч. Зареждането от битов контакт отнема почти 8 часа, но има възможност и за бързо пълнене чрез специални станции.

Основната характеристика на новата хибридна инсталация е различната логика за управление на двата двигателя. Електрическият мотор влиза в действие от самото начало на потегляне на автомобила и не се отдръпва, дори когато са включени най-крайните режими на управление на електрониката. И ако в повечето настройки системата се опитва да поддържа заряда на батерията, в най-екстремния режим Sport+ се разрешава почти напълно разреждане на акумулатора. По този начин кросоувърът ускорява от място мигновено, като един истински електрически автомобил.

Хибридният гурмански кросоувър с внушителното тегло от 2295 кг дърпа от 0 до 100 км/ч за 5 секунди, а максималната му скорост е 253 км/ч. Предишният хибрид е по-бавен при спринта с 0,9 сек, а максимално може да вдигне 243 км/ч. Само при електрически режим този Cayenne вдига от място до 60 км/ч за 6,3 сек.

Само на ток с напълно заредена батерия Cayenne E-Hybrid може да мине до 44 км и да вдигне максималните 135 км/ч.

Турбодвигателят е свързан чрез отделен съединител, който сега е с електромеханично задвижване вместо предишния електрохидравличен и работи по-бързо.

Обявеният среден

разход на гориво

от 3,2-3,4 л/100 км,

в зависимост от гумите, със сигурност във всекидневието едва ли може да бъде постигнат.

Дистанционно от смартфона може да пуснете и да контролирате климатроника. За първи път в автомобил на Porsche се появява и Head-up дисплей. Кросоувърът също така разполага с масажни функции и отопление на предните кресла, адаптивен круиз контрол Porsche InnoDrive, както и 22-цолови джанти. Външно хибридната версия се отличава от традиционната с капачката за зареждане на електрическата батерия и зелените спирачни апарати.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Нелепо припознаване става причина за смъртта на сириеца Локман Ибрахим. Според криминалисти наемникът, изпратен от хора на ВИС-2, е трябвало да убие брат му Бахзад, сочат от МВР за един от босовете на контрабандните канали у нас. Самата екзекуция е извършена късно вечерта на 19 юли 2004 г. Куршумите застигат 37-годишния сириец с български паспорт

Богдан и Янко с обща кръвоносна система, единият е добре, другият - в кома Борислав РАДОСЛАВОВ Сиамските близнаци са под ключ в социален дом в Бургас. До тях не се допуска никой друг освен семейството и всякаква информация за състоянието им е забранена. Това показа проверка на "България Днес". Богдан и Янко се родиха през август 2016 г.

Нова серия финансови проблеми и дела заплашват богатството на Ветко Арабаджиев, показа проверка на "България Днес". След обвиненията за пране на пари и последвалия запор на част от богатството му за олигарха са се присетили от НАП и руският гражданин Семьор Данилюк. Заради неплатени дългове и данъчни задължения приходната агенция и чужденецът са