Вижте кое е най-евтиното Ferrari

https://www.24chasa.bg/avto/article/7008444 www.24chasa.bg

В разгара на лятото Ferrari направи пазарен дебют на най-евтиния си модел - Portofino. Кръстеният на възпятото от великия Андреа Бочели курортно селце на Италианската Ривиера модел струва около 180 000 евро. Това не пречи на ферарито да е най-мощният кабриолет с твърд прибиращ се покрив с новия си бензинов V8 GT двигател. Без усилия колата се превръща от класическо купе в кабрио, като отзад има и две малки седалки за кратки пътувания и за големи хора.

Твърдият гюрук е с изцяло нов разработен механизъм, който позволява да се прибира в багажника или да се вдига само за 14 секунди при движение при по-ниски скорости, което прави автомобила още по-практичен.

Ferrari Portofino представлява перфектната комбинация от дизайн и технологии, като в същото време колата е значително по-лека от предшественика California T.

3,8-литровият турбомотор на италианския кабриолет, спечелил две поредни години титлата за най-добър двигател в света, е с

максимална мощност

600 конски сили,

които достигат

при 7500 оборота Максималният въртящ момент на този уникален двигател е 760 Nm, налични в диапазона 3000-5250 об/мин.

Тежащото 1664 кг возило набира от място до 100 км/ч само за 3,5 секунди, а до 200 км/ч - за 10,8 сек. Трябва да се отбележи също така, че това ферари е в състояние да закове на място от 100 км/ч в рамките на 35 метра благодарение на въглеродно-керамичните си спирачки. По каталог автомобилът харчи средно по 10,7 литра бензин на 100 км пробег, но “за всеки случай” резервоара му е цели 80 литра. Максималната скорост е над 320 км/ч. 7-степенната автоматична трансмисия е с два съединителя и може да се управлява и чрез лостчетата на волана.

Двигателят на Portofino продължава традицията на Ferrari с нулево турбо закъснение и с мигновената си реакция на газта за по-малко от 1 секунда. Кабриолетът разполага с технологията Variable Boost Management. Това е контролен софтуер, разработен от Ferrari, който настройва предаването на въртящия момент, за да отговаря на избраната скорост. Това води до намаляване на разхода на гориво и чувство за по-страхотно ускорение в ниските обороти. Всичко е гарнирано и със страхотен “саундтрак”, излизащ от ауспусите на колата.

Интериорът на автомобила също е пипнат допълнително с цел намаляване на теглото. Структурата на седалките е изцяло преработена и изработена от магнезиева сплав, а новата климатична система е по-компактна и ефикасна. Всички тези решения целят “да се облекчи” колата, но едновременно с това да се подобри комфортът на пътниците. За редуциране на масата са намалени различни компоненти на електрониката и двигателя. Резултатът е, че колата е с 80 кг по-лека от “Калифорния T”.

Стартирането става чрез червен бутон на волана, който включва и

настройката на

режимите Comfort,

Sport и ESC off Динамиката на кабриолета е оптимизирана чрез работа по окачването с въвеждането на по-твърди пружини (+15,5% отпред и +19% отзад) и на последната еволюция на системата с магнитни амортисьори (SCM-E ), за да гарантира едно комфортно пътуване. По този начин е прецизирано и усещането за колата при спортен режим, където движението по асфалта е по-твърдичко. При нормален режим на каране обаче комфортът е подобрен.

За първи път на такъв модел на Ferrari имаме трето поколение електронен заден диференциал (E-Diff3), което прави колата по-лесна за шофиране и справяща се още по-добре при ситуации с ниско сцепление с настилката на шосето. За това помага и новият електрически сервоусилвател на волана, чиято твърдост се променя в зависимост от скоростта, с която се кара.

По време на разработката на автомобила е обърнато сериозно внимание на конфигурирането на интериора му, като са интегрирани мултимедийна система с 10,2-инчов екран, оптимизирана климатична инсталация, седалки с възможност за регулиране в 18 направления и специален въздушен дефлектор, който намалява навлизането на въздух в кабината при сгънат таван с 30%.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Керамичната глава на Богинята майка, открита при археологически разкопки, спасява Северозапада, вярват местните хора. Артефактът е открит край видинското село Майор Узуново и вероятно е направен от първите земеделци по тези географски ширини. Предполага се, че откритата част от статуетка датира отпреди 9000 години,

Куршум от предишен атентат са извадили медици от тялото на несебърския бос Димитър Желязков - Митьо Очите след престрелката между хората му и групата на Божидар Кузманов - Божо Кравата в Слънчака! Това разказаха вчера пред съда доктори, помогнали за спасяването на Очите, научи "България Днес". Лекарите се явиха да свидетелстват по делото срещу

Манчо Ковачев осветли проблем с простатата. Ходя до тоалетна по 50-60 пъти на ден, оплака се изпеченият врачански мошеник За памперс се разплака в съда изпеченият врачански измамник Манчо Ковачев. Гангстерът разигра истински шоу спектакъл пред спецмагистратите, които решаваха дали да го пуснат от ареста заради проблемите му с простатата,