Революционна електрическа BG кола с 3 размера на купето

https://www.24chasa.bg/avto/article/7056386 www.24chasa.bg

снователят на българската автомобилна компания SIN Cars Росен Даскалов разкри първите подробности за изцяло новата разработка за градска мобилност, наречена Sin L City.

Eлектрическият автомобил представлява многофункционална концепция с модулна тръбна конструкция, която може да бъде персонализирана според клиентското предпочитание в три основни дължини - 3, 3,5 и 4 метра. В зависимост от избраната от трите налични версии платформа, в интериора на електромобила

могат да намерят

място 2, 4 или

6 души,

а в конфигурация търговски автомобил вариантите варират от стандартен пикап до строго персонализирани решения за бизнес употреба.

По отношение на задвижването Sin L City също предлага няколко варианта - с един или два електромотора и различни видове интегрирани в пода батерийни блокове. От компанията обещават също така автономност от 600 километра. Допълнително предимство може да бъде постигнато и чрез интегрирането на соларни модули в тавана на превозното средство.

С ограничена до 70 км/ч максимална скорост на движение и благодарение на модулната си тръбна платформа Sin L City може да бъде изпълнен и с изцяло електронно управление (drive-by-wire), което намалява присъствието на механични връзки в кормилната система, допълнително намалявайки експлоатационните разходи. Използването на стандартно управление с волан, педали и седалка ще бъде предвидено да бъде заменено лесно с електрохидравлична система за управление и спиране. Колкото до структурата на шасито на автомобила, то е аналог на електрическите автобуси на китайската компания BYD.

Според Даскалов Sin L City разполага с всички предпоставки

да бъде произвеждан

в България

Благодарение на модулната си конструкция сглобяването му в която и да е страна по целия свят също не би трябвало да представлява проблем.

Регистрираната в Англия и България фирма Sin Cars на известния български предприемач и бивш състезател Росен Даскалов показа през март и първия си хибриден автомобил - Sin S1, също конструиран на модулна база. В различните възможности за промени шасито си остава същото, а всичко останало – видът на купето, силовият агрегат и интериорът са по избор на клиента.

Конфигурацията на колата може да се променя в процеса на нейната експлоатация. През лятото Sin S1 може да е кабриолет или родстър, а през есента и зимата - спортно купе. На пистата това ще е мощна бегачка, а след напускането й автомобил за ежедневна употреба.

Новият модел ще се прави не само в Европа, но и в Щатите, където компанията Sin Cars е регистрирана като дребно сериен автопроизводител и може да прави и продава до 325 машини годишно.

Двигателната гама на Sin S1 е с четири варианта – първият е бензинов с турбомотор с обем 2 литра (255 к.с., 434 Нм). Вторият е с атмосферен двигател 3,5 литра (365 к.с., 570 Нм). При първия вариант класическото упражнение 0-100 км/ч става за 2,8 секунди, а при втория - за 2,5. Третият вариант е с хибриден силов агрегат, като е добавен към турбомотора електродвигател с мощност 120 к.с. и акумулатор за захранването му с капацитет от 24 кВтч. Четвъртият е чисто електрически – само с електромотора и пробег с едно зареждане от 200 км.

След изложението в Женева журналистите от английския вестник “Телеграф” определиха S1 за най-грозната кола на салона. Истината е, че този тип автомобили, които се правят и от фирми като Сatеrham от много отдавна, могат да променят вида си, като се сменят панелите на купето, а се използва една и съща тръбна конструкция. Така че при S1 всичко остава на въображението и желанието на клиента, за което той ще плати най-малко 49 000 долара - толкова струва въпросната кола на русенския бизнесмен Росен Даскалов.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Министерски съвет е най-доброто място за вдъхновение за карикатуриста Чавдар Николов. Майсторът на рисуваната сатира бе изловен от топпапараците на "България Днес" да обикаля около властовите сгради на бул. "Дондуков", нарамил торбичка с най-ценното си - материали за шаржове. Николов очевидно е готов, щом види някой управник,

Мая Манолова дъх не може да си поеме от работа. Омбудсманът проведе сериозен разговор по телефона, след което забърза крачка явно за важна делова среща. Макар динамичното си всекидневие, Мановола поддържа стилен външен вид, като се започне от фризурата й, минава през бутикова чанта и завършва с обувките й.

Късо съединение в електрически стълб в столицата на бул. България предизвика временно блокиране на движението в посока центъра. В отстраняването на аварията се включиха екипи на енергото и