Тест на BMW X7: Големият брат

https://www.24chasa.bg/avto/article/7693511 www.24chasa.bg

Големия брат (Big Brother) е литературен герой от романа “1984” на британския писател Джордж Оруел. Той е загадъчен диктатор в Океания - тоталитарна държава, доведена до своята логична завършеност, в която управляващата Партия упражнява тотален контрол над жителите в името на своите интереси. Големият брат е представян като мъжко лице, което те гледа право в очите. Той е навсякъде - върху плакатите по улиците, по телевизионните екрани.
Това провокира и новото BMW X7 с огромната си решетка тип бъбрек, голямата емблема и въобще с внушителната си осанка.
Х7 е най-голямото
BMW
в над 100-годишната история на баварците. Грамаданският германски джип, който всъщност се произвежда в Щатите, е с 2 см по-дълъг от главния си конкурент Mercedes GLS и с цели 15 см над Range Rover.


Смело може да се каже, че BMW X7 е сред най-луксозните SUV лимузини, които се предлагат на пазара. Както и останалите модели на автомобилния гигант X7 залага на отлично пътно поведение, върховен лукс и отлична проходимост извън асфалта.
Новото BMW X7 е изградено на платформата CLAR, която дебютира за първи път на седма серия и се превръща в основа за баварските модели с надлъжно разположение на силовия агрегат, включително X5. Въпреки това X7 има за цел да бъде не просто опъната Х-петица, а истинска луксозна Серия 7, но в класа на SUV.


BMW X7 има три реда седалки, като на най-задния спокойно могат да се разположат и възрастни високи мъжаги. Всички кресла са оборудвани с електрически задвижвания. Бутоните, разположени в багажника, могат лесно да превърнат огромния кросоувър или в бизнес пътнически самолет, или в голяма товарна баничарка. Всички седалки в седемместната версия се сгъват и разгъват автоматично за около половин минута. Третият ред се преобразува в напълно равен под, а вторият е с лек наклон.
Багажникът с напълно разгънати седем седалки е 326 литра, което стига за два малки куфара. Ако е необходимо, можете да използвате и пространството в дъното, където се съхранява завесата на багажното отделение. Ако приберете третия ред, тогава обемът на товарното отделение ще се увеличи до 722 литра, а при втория сгънат ред до рекордните 2120 л.


Стандартните колела са 20-инчови. Срещу доплащане се предлагат 21- или 22-инчови. Адаптивната LED оптика вече е в базовата комплектация. Налични са и уникалните лазерни фарове.
Бензиновите версии на X7 са две - xDrive40i се задвижва от 3-литров бензинов битурбо двигател, който развива мощност 340 к.с., а модификацията M50i е с 4,4-литров битурбо V8 мотор с мощност 530 к.с. Версията X7 xDrive30d се задвижва от 3-литров битурбо дизелов двигател с мощност 265 к.с. Тествахме по-мощният нафтов джип BMW X7 M50d с 3-литров 6-цилиндров дизелов мотор с четири турбокомпресора и
максимална
мощност 400 коня
Този агрегат осигурява оптимален баланс между спортна динамика и нисък разход на гориво (между 7 и 8 литра на сто при движение по магистрала). Максималният му въртящ момент от 760 Нм е наличен още при 2000 об/мин и остава на разположение до 3000 оборота, което обещава фантастично ускорение при скорости над 120 км/ч. Трите турбини се включват веднага, а четвъртата след 2500 оборота. Тежащата над два тона кола ускорява от място до 100 км/ч за 5,4 секунди.


Постоянното задвижване на четирите колела е допълнено от режимите за пясък, сняг, камъни и чакъл, а офроуд пакетът включва електронно управляван блокаж на задния диференциал. Стандартното адаптивно въздушно окачване ви позволява да променяте пътния просвет, който в нормално положение е 221 мм, а в зависимост от ситуацията височината на автомобила може да бъде променяна с до 80 мм с натискане на бутон. При офроуд колата се повдига с 40 мм за по-лесно преодоляване на коловози и неравности, а при товарене се спуска с 40 мм. Завиващите задни колела помагат за намаляване на радиуса на завой. В градски условия с ниска скорост воланът се върти с лекота, а при висока скорост на магистралата натежава.


Серийното оборудване на новото BMW X7 е много богато и включва безконтактен достъп, пълен електрически пакет, четиризонов автоматичен климатик, сензори за дъжд и светлина, аудиосистема с 10 високоговорителя, панорамен покрив с диодно осветление, сателитна навигация, автопилот за паркиране, камера за обратно виждане, Wi-Fi, адаптивен круиз контрол с функция за автоматично спиране. На борда има 7 въздушни възглавници и завеси, системи за стабилизация и следене на налягането в гумите, технология за наблюдение на лентата и наблюдение на слепите зони.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Камери са заснели измамницата, представила се за имотната Люба Коева, за да изтегли над половин милион лева от сметката на мъртвата пенсионерка! Това разкриха разследващи пред "България Днес" по повод ареста на имотните измамници, женели се за мъртъвци. Авоарите на Люба включвали около един милион лева, апартамент на столичния бул

Ванга ще помага на играчите на "Левски" да счупят прокобата над тима. Вече 10 години "сините" не са спечелили нито един трофей. За да счупят каръка, играчите на Петър Хубчев решиха да потърсят помощ от пророчицата. Те посетиха храма на Ванга на Рупите в сряда следобед. Футболистите използваха почивния си полуден на лагера в Сандански

"Левски" няма как да съществува без финансовата подкрепа на собственика Васил Божков. Поне на този етап. Причината е, че издръжката на клуба е най-малко 18,6 млн. лева на година. "Към днешна дата санитарният минимум „Левски" да съществува е не по-малко от 1 550 000 лв. на месец - заяви изпълнителният директор Павел Колев