Harley-Davidson и Triumph - класика в мотоциклетния жанр

https://www.24chasa.bg/avto/article/8171222 www.24chasa.bg

Какво обединява Harley-Davidson и Triumph у нас. Едните са далеч-далеч, в Милуоки, САЩ. Другите са във Великобритания, в Хинкли, Лестършиър. Разделя ги цял океан – Атлантическия. У нас ги събира представителя и на двете фирми София Мото Трейд ООД.
Двете марки имат сериозно присъствие на българския мотоциклетен пазар. Harley-Davidson имат огромна маса от фенове в България. Марката е участвала на почти всички мото изложения, независимо от формата им. Triumph са по-отскоро на пазара, но за кратко време събраха популярност и привличат мотористите. И двете марки се радват не само на любовта на мъжете, но и на дамите.
На предстоящото изложението Moto Expo 2020 и Triumph, и Harley-Davidson ще присъстват със всичките си модели. Но ще има някои нови и дългоочаквани. Така на изложение Moto Expo 2020 в обновената зала Асикс Арена (бивша зала Фестивална) от 20 до 24 март 2020 г. ще видим няколко нови модела. Щандът на София Мото Трейд ООД е на площ от 324 кв. м. Традиционното Moto Expo 2020 се организира от Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България (ААП), съвместно с утвърдения си дългогодишен партньор - “Експо Тим” ООД.

Harley-Davidson

Както винаги, Harley-Davidson ще представи атрактивни и мощни машини, някои от тях са съвсем нови, а други с дълга история.
Road Glide Special превръща обикновеното пътуване в луксозно изживяване. Това е модел, който е характерен със своя черен двигател Milwaukee-Eight 114. Новият модел за 2020 г. е оборудван със системи Reflex и Traction Control, които могат да ви преведат през всякакви атмосферни условия. Към първокласните характеристики, се добавят е големи и просторни багажници. Информационно-развлекателна система BOOM! Box GTS и H-D Connect, правят продължителното пътуване освежаващо, комфортно и приятно. Моторът е оборудван със система RDRS и двигател с работен обем от 1868 куб. см. Това е една дългоочаквана туринг машина на Harley-Davidson , която няма търпение да излезе на пътя.


Мотоциклетът Iron 883 въплъщава стандарта за суров, изчистен и blacked-out външен вид. Освен това може да се похвали с прецизно регулирано окачване, tuck and roll седалка, черни алуминиеви лети джанти. Към това за версията 2020 г. можем да добавим и нови графики. Двигателят е с въздушно охлаждане (аir-cooled) Evolution. Максималният въртящ момент е 68 Нм при 4750 об/мин. и работен обем от 883 куб. см. Така този мотор е истински звяр, готов за приключения.

Triumph

Британската марка прави у нас две очаквани и атрактивни премиери. Машините бяха представени в края на миналата година и веднага привлякоха феновете.
Най-новият Тiger 900 е с ексклузивно участие в „Джеймс Бонд: Смъртта може да почака“. Който е гледал филма, не може да е останал безразличен към невероятната комбинация от каскади, високоскоростното каране, дългите скокове, изкачвания и спускания при различни условия.
Е този мотор e вече тук. Това е съвсем нов модел, наследник на много успешния Tiger 800, той се предлага във версии Tiger 900 Rally и Rally Pro; Tiger 900 GT и GT Pro Тiger 900, който е базовият модел в гамата.
За първи път адвенчър мотор от среден клас е оборудван с електронно задно окачване. Моделът е с изцяло нов 900-кубиков двигател, покриващ нормите Euro 5. Впечатляват TFT дисплея, режимите на каране и, разбира се, силно променената визия. Въртящият момент е с 10% повече, 87 Нм при 7250 об/мин. Мощността също е по-висока с 9% в средните обороти: 95 к.с. при 8750 об/мин. Други екстри са нов резервоар с обем 20 л; тракшън контрол и ABS. В джопълнение са LED светлините; куикшифтър, работещ нагоре и надолу (за моделите GT Pro и Rally Pro) и спирачки Brembo Stylema.
Новата гама Tiger 900 е значително по-лека от предишните модели Tiger. Така тези най-способни, пъргави и динамични приключенски мотори са със средно тегло.


Лимитираният Rocket 3 TFC е истинска легенда при мотоциклетите. Този гигант е шедьовър в мотоциклетизма. Toй задава изцяло нов стандарт при въртящия момент, производителността, възможностите и стила. Чрез 3-цилиндровия двигател с кубатура 2500 куб. см. той осигурява най-високия въртящ момент в света – 225 Нм.
Машината е характерна с чисти линии и двойни LED фарове. Отличителни са хидроформованите ауспуси, изкусно изработените алуминиеви колела и невероятният силует. Всичко това създава абсолютният връх в излъчването и стила на мотоциклета. Сега той е с невероятните 44,5 кг по-лек спрямо предишния модел Rocket III.
Rocket 3 TFC е по-усъвършенстван и с много повече функционалност. Той е абсолютният връх при модерните технологии. От най-новите цветни TFT инструменти от второ поколение до оптимизирана ABS система при завои. Контролът на сцеплението е в комбинация с индивидуално изработените, уникални шумозаглушители Arrow от въглеродни влакна, за невероятен саундтрак с дълбоко ръмжене.

Абонамент за печатен или електронен "24 часа", както и за другите издания на Медийна група България.

ПОСЛЕДНО ОТ последно от 24 Часа

Короновирусът стряска Мира Добрева. Водещата с нетъпрение чака паниката около заразата да отшуми. Заради страха си от вируса, телевизионерката не пътува из страната. Мира пише книга за живота на столетниците у нас. Всяка свободна минута, тя търси вековници, но опасността от емипедия я спира. "Айде да се маха вече тоя коронавирус

Съдя Атанас Семов е явно доста обичан човек, видяха папараците на "България Днес". Юристът се разходи по една от централните софийски улици, но почти на всяка крачка бе спиран от познати, които да го поздравят. Това по никакъв начин не го притесни, а точно обратното. Толкова подобри настроението му, че Семов реши сам да се почерпи с едни от

Половинката на звездата на "Реал" (Мадрид) Иско Аларкон - Сара Саламо, се оказа доста разностранна личност. Тя изненада всички с последната новина около себе си. Футболната половинка е готова с написването на своя първи роман. Нещо повече - той вече е отпечатан и в най-скоро време ще бъде пуснат в продажба