
КЗК започва да прави секторен анализ на продажбите през интернет, за да види кой кой е на този пазар
Само месец след като НАП започна информационна кампания за онлайн търговията, Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) също се прицели в този пазар. Според нейно решение отпреди няколко дни антимонополистите ще правят секторен анализ на онлайн пазара, което означава, че ще се определи кои са точно онлайн пазарите,
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.