
Пламен Михайлов от пазарджишкото с. Щърково разказва за партньорството си с най-голямата търговска верига
Всеки плод и зеленчук на рафтовете на най-големия рителър у нас – Kaufland, преминава многостепенен контрол за качеството - както вътре в самите магазини, така и много преди да попадне в тях. И докато контролът в магазина е някак си очакван, интерес предизвиква начинът, по който немската компания си гарантира качеството и на доставките от български плодове и зеленчуци. За работата си в Kaufland България разказва
един от големите родни производители на плодове и зеленчуци,
който е и дългогодишен доставчик на компанията – Пламен Михайлов.
Пламен Михайлов започва да отглежда череши през 2008 г. и създава компанията „Чери Дриймс“ ООД. Макар пазарът в активния сезон на един от най-сладките български плодове да не е дълъг повече от месец, Пламен засажда около 300 декара овошки. Работи рамо до рамо със семейството и колегите си, намира най-модерните решения за повишаване на качеството на продукцията си.
Преди около пет години решава да диверсифицира дейността си, като се насочи и към отглеждането на зеленчуци. Опитва с много видове и открива, че земите в пазарджишкото село Щърково са най-благосклонни към зелени и червени пиперки, люта чушка „рибка“, тиквички и зеле.Така площите с люта чушка заемат 15 декара от площите, засадени от земеделския производител.
През всичките тези години негов лоялен партньор е Kaufland България, с който работи ексклузивно още от началото на дейността си. С много малки стъпки успяхме да изградим голямо доверие помежду ни и
партнирайки си, растем заедно,
казва Пламен Михайлов за сътрудничеството си с лидера в сектора на търговията.
Освен че му дава сигурност, това партньорството го стимулира да продължава да отговаря максимално на все по-високите изисквания на клиентите. Той подчертава, че и двете страни държат да предлагат възможно най-доброто качество на пазара, затова са постоянно ангажирани да следят актуалните тенденции за всяка една земеделска култура. 100% от продукцията му на люти чушлета, на череши, на другите зеленчуци, които отговарят на високите изисквания на Kaufland България, са на свежите рафтове в хипермаркетите на веригата.
В работата си Пламен влага изключително много физически и емоционален ресурс – става всяка сутрин в 4 часа и работи по 15 часа на ден в най-активния сезон. Всяка една чушка и череша
минава пред погледа на служителите, преди да се сложи в касата
и да се изпрати към най-голямата верига в България.
„Зад хубавата стока в магазините стоят почти денонощен труд и много ползотворни взаимоотношения, които ни позволиха да надскочим себе си и да разгърнем бизнеса си. Нашите съвместни усилия гарантират на клиентите, които купуват плодове и зеленчуци от Kaufland, че ядат продукти с най-високо качество“, категоричен е Пламен Михайлов.
Благодарение на споделените ценности и отговорности на двете страни, той ще бъде един от близо 50-те български производители на плодове и зеленчуци, които
ще представят стоката си и във възродените Централни хали
в София. Задължително условие за производителите там е продукцията на всеки един от тях да бъде сертифицирана по международния стандарт GlobalG.A.P., което Пламен прави всяка година за всички свои продукти.
Kaufland България вече започна изпълнението на одобрения от Националния институт за недвижимо културно наследство проект за възстановяване на оригиналните вид и функция на Централните хали и се очаква магазинът да отвори врати в края на следващата година.