
323 000 рекламни сувенири, които да представят България пред потенциални туристи, са изработени по поръчка на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма.
Финансирането от 828 746 лв. е по еврофондовете. Сред сувенирите освен традиционните магнитчета, писалки и ключодържатели има и 3000 хавлиени кърпи и 2000 дъждобрана.
5,8 млн. лв. е струвало изработването на рекламните материали на страната ни, като те трябва да стигнат за следващите 2 години, обяви зам.-министърът на туризма Иво Маринов. След 24 месеца трябва да е ясно и дали страната ни ще има ново лого, с което да се рекламира.
По проекта са отпечатани и над 1 млн. брошури на 21 езика.
Направен е и 200-страничен пътеводител, който е отпечатан в пет езикови версии и има общ тираж 25 000 броя.
Около 4-5 човека от туристическата дирекция на министерството на икономиката няма да се преместят в Пловдив, обяви вчера Маринов.
Общо в дирекцията работят 40 души.