
Финалът на "Като две капки вода", който беше на 21 май, неделя, и продължи малко над 4 часа, закри пролетния телевизионен сезон на "Нова тв".
Той бележи историята на медията с най-високите постижения по гледаемост. С постигнат аудиторен дял от над 30% сред зрителите в активна възраст (18-49 г.), "Нова" постави абсолютен рекорд в историята си.
Рекордна е и преднината пред втората телевизия в класацията - Би Ти Ви, която успява да привлече малко над 21% от телевизионната аудитория.
Две от най-гледаните продукции на "Нова тв" - Hell’s kitchen и "Като две капки вода" - също подобриха собствените си постижения през годините, а всички ключови праймтайм продукции като "Един за друг", "Много мой човек" и централната емисия на новините отбелязаха завидна преднина пред втората телевизия в класацията в съответния часови пояс.
Идентични са данните и в другата основна целева група на Нова тв – зрителите на възраст между 18 и 59 години.