
Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви старта на 8-те годишни награди BAAwards 2023. В бизнес конкурсите могат да участват създателите на рекламно-комуникационни кампании, осъществени между 1 януари 2022 г. и 30 юни 2023 г.
Кандидатури в трите конкурса (за рекламодатели, комуникационни агенции и студенти) щe бъдат приемани от 16 септември до 31 октомври 2023г.
БАР се обръща и към студентите в специалности „маркетинг, реклама, комуникации“ с призив за участие в студентския конкурс на BAAwards’23. Категориите, в които ще се приемат предложения за кампании от студентски отбори, са еднакви с бизнес конкурсите:
1 - пускане на пазара на нов продукт,
2 - пускане на пазара на нова услуга,
3 - корпоративна социално-отговорна кампания.
„Наградите на БАР са уникална част в професионалната репутация както на маркетолози, работещи за компании рекламодатели, така и на рекламисти, работещи в комуникационни агенции. Все повече професионалисти отчитат важността на признанието и експертизата на BAAwards за оценката на свършената от тях работа. Конкурсите BAAwards предоставят и безценна практическа обратна връзка на студентите, очертавайки посоката и връзката на тяхната работа с реалния бизнес“, казва д-р Свилен Стрезов, дългогодишен съдия в конкурсите BAAwards и председател на УС на БАР.
„Успехът се крие в нашата (обща) сила и енергия“ - това е фокусът на осмите награди на БАР, обяви изпълнителният директор на асоциацията Росен Мисов. „Сложната бизнес реалност отправя предизвикатества пред екипната работа. Добрите резултати днес, повече отпреди, идват от симбиоза, взаимно уважение и разбиране между трите страни: рекламодатели, комуникационни агенции и студентски таланти", обяснява Мисов.
Кампаниите в трите конкурса ще бъдат оценявани от жури, съставено от 11 водещи български професионалисти в сферата на маркетинга, рекламата и медиите.