Потребителите, които предпочитат да не дават пари, ще трябва да се съгласят личните им данни да се ползват за таргетирани реклами
Фейсбук, инстаграм, тикток - всеки ден милиони хора по цял свят използват социалните мрежи, за да следят съдържанието на любимите си страници, за да си чатят с близки, да прегледат новините или просто да убиват време. Възможно е обаче скоро потребителите да плащат, за да правят всичко това. Освен, разбира се, ако не предоставят на компаниите личните си данни за таргетирани реклами.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.