Умни решения за търговци, или как с гъвкави методи за разплащане успява и бизнесът, и клиентът

Поредицата видео разговори tbi growth talks е практичен пътеводител в реалната бизнес среда в България. В нея лидери от различни индустрии обсъждат предизвикателствата, решенията и научените уроци. Споделят ефективни практики за привличане и задържане на клиенти, работещи стратегии за комуникация във висококонкурентна и динамична среда. От изпитани маркетингови подходи до гъвкавите разплащателни методи на tbi bank тази поредица предоставя на бизнеса споделен опит за устойчив растеж.

В първи епизод гост на tbi growth talks е Елица Душкова - онлайн маркетинг мениджър на мебелната група Aiko XXXL-Mömax

Хората днес живеят паралелно в два свята - реалния и дигиталния. Онлайн пространството е пренаситено от рекламно съдържание, а потребителите все повече ценят времето си - искат да го използват пълноценно в личен план. В предпразнични сезони, като Черния петък и Коледа, валят промоции и оферти, които "не са за изпускане". А всеки потребител би оценил, ако вместо подскачащи цени и проценти компаниите показват повече качествени видеа с полезно съдържание - например хитрини и съвети за уют у дома. Точно това са осъзнали от мебелната група Aiko XXXL-Mömax.

За да спечелиш аудиторията като бранд, трябва да залагаш и на друг тип съдържание в социалните мрежи, убедена е  Елица Душкова - маркетинг мениджър на групата. Особено силно се е  откроила тази тенденция по време на пандемията, когато всички преоткриха личните си пространства.

Потребителските нагласи се промениха, социалните мрежи изиграха роля на посланик на бранда към хората, споделя Душкова. Екипът фокусира усилията си в изграждането на доверие с клиентите. Обратната връзка не закъснява и след пандемията хората масово поръчват с един клик от дивана мечтаната мебел или аксесоар.

Чрез алтернативните методи на разплащане ние можем да гарантираме на своите клиенти сигурност, гъвкавост и липса на ограничения по отношение на обзавеждането, което иначе може да бъде тежък финансов ресурс, споделя Душкова.

Споделя, че благодарение на стабилното партньорство между Aiko XXXL-Mömax и tbi bank, продължаващо над 13 години, ръстът в продажбите и броят на лоялните клиенти се увеличава, превръщайки компанията в лидер в мебелния бизнес в България: 

Гъвкавите методи на плащане ни позволяват да растем и ни създават потенциал, който иначе не бихме могли да постигнем. Те дават сигурност и на нас като търговец, и на клиентите ни.  Душкова подчертава, че резултатите от съвместната работа с банката са по-добри от очакваните.

Във видео разговора тя разкрива и какво ги е привлякло в tbi - най-вече желанието на банката за дигитализация и навлизане в най-новите тенденции на пазара. 

Автор на статията

24 часа


Споделете статията

Четете още