НА ЖИВО: Пленарно заседание на 49-ото Народно събрание

Видео Подкаст image/svg+xml

Стефан Еленков: Концерти на световни звезди са по-достъпни с алтернативни разплащателни методи

Поредицата видео разговори tbi growth talks е практичен пътеводител в реалната бизнес среда в България. В нея лидери от различни индустрии обсъждат предизвикателствата, решенията и научените уроци. Споделят ефективни практики за привличане и задържане на клиенти, работещи стратегии за комуникация във висококонкурентна и динамична среда. От изпитани маркетингови подходи до гъвкавите разплащателни методи на tbi bank тази поредица предоставя на бизнеса споделен опит за устойчив растеж.

В седми епизод гост на tbi growth talks е Стефан Еленков, изпълнителен директор на Ticket Station – водеща платформа за продажба на онлайн билети.

Във видеото той разказва как са се променили нагласите на потребителите след пандемията, както и за ползите от алтернативните методи на разплащане.

Сметки за вода, за парно, за ток - това са само една част от задължителните разходи, които се налага да покрива едно домакинство. Точно затова удоволствия като пътешествия, концерти и развлечения често не попадат в плановете за бюджета през месеца. От Ticket Station имат решение на проблема - с алтернативните методи на разплащане, които предлагат, дават възможност на хората да купуват билети за най-различни събития разсрочено и то с 0% лихва.

"Най-доброто нещо, което може да се случи на един клиент - разсрочено плащане, не се иска първоначална вноска и няма оскъпяване", убеден е Еленков, който може да предложи тези услуги благодарение на партньорството на компанията с tbi bank.

Гостът разкрива и наблюденията си, че след пандемията има огромен бум на събития, голямо предлагане и все повече артисти изнасят концерти.

"Съответно търсенето и продажбите на билети се увеличи и именно тук дойде нуждата да се търсят алтернативни начини за продажбата им. Освен това ние предлагаме и нещо, което го няма никъде на Запад - даваме възможността част от стойността на билета да бъде заплатена и след приключване на събитието, а това не е никак малко", мотивира се Еленков.

Той дава и пример с успешна обща кампания около концерта на световната група Arctic Monkeys през 2022 г. - за 4 часа успели да продадат 13 хил. билета.

 

Автор на статията

24 часа


Споделете статията

Четете още