Вече може да ни намерят в Пловдив, скоро и във Варна
- През март "Електрохолд" добави към мрежата си от центрове за клиенти в столицата още един – в Бизнес парк София. Това означава ли, че има повишен интерес от страна на клиентите?
- Откриването на нов търговски център на "Електрохолд" в Бизнес парк София беше една много успешна стъпка за нас в стремежа ни да предложим модернизирана визия на клиентското обслужване и изцяло ново преживяване за нашите клиенти.
Нашият опит и професионализъм, както и персонализираният подход, който прилагаме, привличат клиентите. Също и удобната локация и възможностите за ползване на личен или обществен транспорт. Центърът е предпочитан от работещите в района и живеещите в тази част на града, както и от много бизнес клиенти. За два месеца работа той е посетен от над 1000 клиенти и в него са заявени над 4000 услуги, което показва сериозен интерес заради удобното му разположение за жителите на южните квартали на София. Сред най-заявяваните са услугите за пререгистрация на битови клиенти и тези, свързани с предоставяне на информация за потребление на електроенергия.
- Вече обявихте, че планирате да разширявате търговската си мрежа. Наскоро отворихте търговски център в Пловдив. Какво още предстои тази година?
- Наскоро открихме първия ни собствен търговски център в Пловдив. Това е ключов момент за групата "Електрохолд". С него стартираме разширяването на търговската си мрежа извън Западна България. До момента в другите региони на страната разчитахме на партньорски офиси, но плановете ни включват разкриването на наши офиси. Съвсем скоро ще открием собствен клиентски център и във Варна.
Приоритет за нас е да запазим водещата си позиция сред бизнес клиентите в цялата страна, за които сме предпочитан доставчик със стабилни позиции и богат опит. Разширяването на търговската ни мрежа е важна част от стратегията ни да бъдем близо до тях във всяка точка на България. Вярвам, че това ще бъде от полза както за нашия бизнес, така и за клиентите, защото конкуренцията нараства, а от това печелят най-вече потребителите.
- Все повече хората предпочитат да плащат и да заявяват услуги онлайн. Подготвени ли сте за това?
- Досега говорих за разширяването на търговската ни мрежа, но в "Електрохолд" активно надграждаме и усъвършенстваме и електронните услуги. Наясно сме, че ако не сме напълно дигитализирани, няма как да сме успешни в условията на изострена конкуренция. Преминахме към електронни фактури, разработихме ПОС терминал за плащания през корпоративния уебсайт, вече 100% от нашите услуги могат да бъдат заявени дистанционно. Клиентите откликват позитивно на тези промени и това ни дава увереност, че се движим в правилната посока. През септември миналата година въведохме виртуален пос терминал, чрез който клиентите могат да плащат сметките си за електроенергия отвсякъде, по всяко време и без допълнителни такси. Броят на клиентите, които ползват тази услуга, постоянно нараства, като спрямо началото на годината ръстът е над 70%.
- Значи ли това, че се чувствате уверени да работите в условията на нарастваща конкуренция?
- Благодарение на 17 години работа на пазара в Западна България ние имаме богат опит в работата с голям брой потребители и на свободен, и на регулиран пазар, разработили сме и комплексни системи за обслужване, разполагаме с обучен персонал и финансова и административна обезпеченост. Разполагаме с широка мрежа от търговски центрове и партньорски офиси на територията на цяла България. Това ни позволява да сме близо до клиентите – те могат да ни посетят, да ни видят, да разговарят с нас.
Част от групата на "Електрохолд" са един от най-големите доставчици на ток за крайни клиенти в България – "Електрохолд Продажби" и най-голямото електроразпределително дружество – ЕРМ "Запад". "Електрохолд Трейд", първият лицензиран търговец на електрическа енергия за бизнес клиенти в България, предоставя устойчиви решения за индустриални и корпоративни клиенти и управлява водеща балансираща група. Компанията предлага дългосрочни зелени договори, които се явяват естествено затваряне на веригата между търсене и предлагане. Предимствата на PPA договорите са, че гарантират фиксирана цена за клиента за период от 7 до 15 години и позволяват по-лесно бюджетиране на разхода за електроенергия.
Вече две години зад гърба ни стои един от най-големите финансови холдинги в страната - "Еврохолд". Това ни осигурява необходимата стабилност, за да разширяваме бизнеса си, да предлагаме нови продукти и да стъпваме на нови пазари.