
Българите сме прагматичен народ и като такъв отдавна сме се убедили, че да си правиш сметката, когато харчиш, е най-сигурният начин да не се охарчиш. Оказва се, че тази философия набира все по-голяма популярност не само заради характерните за последните години растяща инфлация и покачващи се цени. Смарт шопингът или т.нар. умно пазаруване е последната тенденция в потребителската мода, която повелява – разумен избор и избягване на излишни разходи.
С две думи, независимо от възраст или доходи хората все повече ценят времето и парите си. Неслучайно търговските стратегии на компаниите са насочени към формулата „изгодна цена, качество и разнообразие, бързо и лесно пазаруване“. Без значение дали говорим за храна, дрехи, козметика или друг вид стоки, потребителското сърце печелят търговците, които в условията на икономическа несигурност успяват да предложат онова съотношение цена-качество, което позволява на клиентите им да запазят стандарта си, като в същото време разумно управляват разходите си.
Подобна заявка за дълготрайни и стабилни отношения между търговска компания и клиентите ѝ направи преди време у нас веригата dm със своята ценова политика „Трайно изгодно“. Вече четири години тя гарантира, че цената на всеки продукт на дрогерията няма да бъде повишавана минимум четири месеца от датата, обозначена върху етикета на рафта. Това дава на потребителите спокойствието да пазаруват, без да преследват периодични намаления, краткосрочни акции на ограничени бройки или да купуват продукти само защото са на промоция.
Разумно, удобно, редовно
Наскоро dm надгради възможностите за разумно пазаруване с нова функционалност в мобилното си приложение Моят dm. Тя възнаграждава редовните клиенти на компанията и превръща разходите им в отстъпка за следващо паразуване. Благодарение на нововъведението всяка покупка от клиенти с регистрация в приложението се отчита и сумите от техните покупки се натрупват - независимо дали пазаруват онлайн през сайта на компанията, в Моят dm-App или на каса в магазина, където задължително трябва да сканират клиентския си номер от приложението при всеки пазар.
Достигането на определена сума на покупките носи талон с отстъпка при следващо пазаруване. Нивата са осем – при оборот от 20 лв. се генерира талон за отстъпка от 2 лв.; при 90 лв. талонът е за 3 лв. и така нататък. Талоните са достъпни само през Моят dm-App и ще се събират до 30 април 2025 година, след което започва нов период за събиране на суми от покупки.
Ако сте от хората, които още не са инсталирали Моят dm-App, поправете тази шопинг несправедливост, защото клиентите с регистрация получават още много предимства при пазаруване. Както добре знаем, приложенията отдавна вече не са просто мобилна версия на сайта. Те са ценен канал за връзка с компаниите, източник на полезна информация и практични съвети, смарт помощник при пазаруване. Моят dm-App, например, може да ви помогне предварително да си направите списък за пазаруване и да купите само необходимото. В приложението проверявате предишните си покупки и дали любимите ви продукти са налични в най-близкия до вас магазин. С него регистрирате своите онлайн и офлайн покупки, събирате талони, получавате отстъпки за рожден ден и различни празници, както и много полезни статии, съвети и допълнителна информация за продуктите.