Според проучване на GfK, веригата се нарежда на първо място и по най-продавана маринована сьомга
Lidl е магазин №1* за риба в България по обем на продажбите в категория „прясна риба“. Това сочат данните от национално представително маркетингово проучване на GfK „Потребителски панел“, проведено през 2023 г. сред 2500 домакинства от цялата страна. В него веригата се нарежда на първо място и по най-продавана маринована сьомга с едно от най-популярните си предложения – сьомга с подправки. Проучването следи покупките на домакинствата на продукти от бързооборотния сектор за домашна консумация, като данните се събират на ежедневна база чрез разработено за целта приложение и специална техника.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.