Пенсионно-осигурителна компания „Доверие" предлага за първи път на пазара изцяло дигитална услуга, която позволява на желаещите да станат нейни клиенти, да го направят за броени минути.
Процесът по прехвърляне на средства в Универсален пенсионен фонд „Доверие“ се осъществява чрез портала mydoverie.bg по изключително интуитивен, сигурен и съобразен с нуждите на съвременния потребител начин – всичко, което е нужно, е достъп до интернет и мобилно устройство.
Услугата е част от дигиталната трансформация на дружеството и е внедрена, за да улесни новите клиенти, спестявайки им посещения в офиси, редене по опашки и подписване на хартиени документи.
Компанията е създала кратък клип, който показва лесните стъпки, чрез които всеки може, буквално от дивана си, да се присъедини към 1,2 млн. клиенти* на ПОК „Доверие“.
Порталът „Моето Доверие“ също така дава възможност за проверка по всяко време на денонощието на натрупаните пари за втора пенсия. А друга дигитална услуга на дружеството - „Карта с инвестиции“, показва максимално прозрачно къде се инвестират средствата на клиентите.
Тази година ПОК „Доверие“, която е част от Vienna Insurance Group, чества своята 30-та годишнина. Компанията е единствената в България, която за трета поредна година увеличава пожизнените пенсии и разсрочени плащания на клиентите от фондовете за изплащания на пенсии на „Доверие“, с процент, по-висок от годишната инфлация. Общото увеличение, в резултат на ежегодната актуализация за първите пожизнени пенсии, които са отпуснати през месец октомври 2021 г., е 28,63%.
*По данни на КФН към 30.06.2024 г.