Cadillac се опитва от десетилетия да стъпи в Европа - без успех. За да промени това, американската премиум марка сега пуска на Стария континент серия от електрически автомобили.
След години на отсъствие General Motors прави нов опит да завладее Европа , започвайки с Cadillac и фокусирайки се върху електрическите коли. Американският гигант, най-големият сред всички производители на автомобили в Щатите, разчита на своята инвестиция от 35 милиарда долара в модерни технологии, по-специално платформата Ultium, която технически превъзхожда всяко европейско предложение с изключение на Volvo.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.