
Разговорният изкуствен интелект (Conversational AI) може да повлияе на решенията на потребителите за търговски сделки, дори преди още да са ги взели, проправяйки пътя за възможни манипулации. Това прогнозират изследователи от Кеймбриджкия университет в статия, цитирана от Франс прес и БТА.
"Инструментите на изкуствения интелект вече са в процес на разработка, за да получават, извеждат, събират, разбират, прогнозират и в крайна сметка - манипулират и превърнат бъдещите решения на потребителите в стока". Това отбелязва Якуб Чаудари един от авторите на статията на Центъра "Леверхълм" за бъдещето на изкуствения интелект към Кеймбридж - център за интердисциплинарни проучвания, посветен на изкуствения интелект.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.