
„Топлофикация София" пусна новото си мобилно приложение
Клиентите на столичното парно .могат да плащат сметките си през новото мобилно приложение – "Моето топло". То е налично и може да се изтегли безплатно от AppStore или Google Play на всяко мобилно устройство
„Моето топло" има опростен и интуитивен дизайн, който осигурява лесен достъп до услугите на дружеството и улеснява управлението на всички дейности, свързани с топлоенергията. Потребителите могат да добавят или премахват свои обекти, да получават известия, както и да заявят получаване на електронна фактура.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.