
Потребителското доверие в САЩ се срива до едно от най-ниските си равнища, откакто се провежда съответното проучване на Университета на Мичиган. Това сочи първоначалната оценка на данните от най-новото изследване по темата, огласена днес и цитирана от Си Ен Би Си.
Индексът на университета, който отразява промените в потребителското доверие, се понижава до 50,8 пункта през май от 52,2 пункта през април, сочат първоначалните данни.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.