
Над 80 проекта се състезаваха в 15 категории в конкурса "PR Приз 2025"
Влиянието като ресурс в битката за обществено доверие беше темата на пиар фестивала „Игри на интереси"
Българското дружество за връзки с обществеността (БДВО) награди на тържествена церемония най-добрите комуникационни кампании в конкурса „PR Приз 2025". Тази година в него се състезаваха над 80 проекта в 15 категории.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.