
Данните на Amazon понякога разказват по-интересни истории, отколкото маркетинговите кампании на производителите. И доста по-достоверни.
Зад подредените кашони и безупречната логистика стои един по-тих, но показателен показател - честотата на върнати продукти. През последните месеци Apple AirTag се оказа най-връщаният малък брандов технологичен продукт в Amazon. Сред джаджи като смарттракери, слушалки и носими устройства именно AirTag се оказва проблемният артикул, от който потребителите най-често се отказват, показва статистиката на Amazon, събрана от техните логистични центрове. Когато процентът на върнати продукти надвиши обичайните стойности за дадена категория, продуктът получава жълтия етикет “често връщан артикул”. За бранд като Apple и за продукт с толкова проста и полезна функция - да намира изгубени вещи, подобен знак звучи тревожно.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.