Отличена с първа награда в категорията „Най–добра международна компания за подбор на персонал“ на „Global Recruiter Awards“ за 2013 г. (водещо събитие в сферата на услугите за подбор), Антал Интернешънал представя какво стои зад новата ѝ корпоративна идентичност.
Новото лого - преплетени пръстени и изгряващо слънце, символизира партньорство, глобален обхват и предприемачески дух. Няма случайност в тази символика, компанията запазва ангажираността си да работи в тясно сътрудничество със своите клиенти, кандидати и партньори в отговор на техните бизнес нужди. Новото мото – „5 Континента, 1 Визия – Да Открием Таланта“ отразява характера на международния бизнес модел на Антал. Доказателство за това е и признанието, което получава през 2013г. на „Global Recruiter Industry Awards 2013“, благодарение на добрите и успешни методи на сътрудничество между 130-те офиса в световен мащаб.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.