
Мария Милушева - творчески директор на агенция “Ноубъл графикс”, е сред 15-те жени - бъдещи лидери в индустрията, избрани да участват в тазгодишното издание на програмата See It Be It. Това е една от сесиите по време на рекламния фестивал Cannes Lions, където избраните жени се срещат с ментори и доказани професионалисти в рекламата. Освен че слушат лекции, успяват да си създадат и мрежа от контакти.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.