
Българинът има нагласа да прави големи разходи в през идните 12 месеца, включително за покупка или построяване на къща, обзавеждане за дома и свързаните с това разходи. Това показва октомврийското изследване на НСИ за общия показател за доверието на потребителите.
Потребителското доверие се следи от 2005 година насам. Според данните на НСИ в момента нагласите за купуване на дом са на едни от най-високите нива за целия този период и са съизмерими с данните за 2005 и 2006 година, когато на практика започна имотният бум.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.