Българската компания за млечни и други хранителни продукти “Кремио” изнася продукцията си в над 40 държави на три континента. Продуктите стигат до потребителите в Европа, Азия и Африка.
Преди да достигне до този успех, развитието на фирмата е динамично, разказва Георги Гановски, изпълнителен директор на “Кремио” ЕАД. Той е инженер-химик, с дълъг опит в сферата на бързооборотните стоки в България и в чужбина. Започва в компанията като управител.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.