
Компанията работи с повече от 50 български фирми, с някои от тях - от самото начало
Kaufland България развива нехранителния си асортимент откакто компанията е на пазара у нас. Сега търговската верига предлага над 5000 нехранителни продукта, като непрекъснато адаптира предложенията си към потребителското търсене.
Категорията е изключително разнообразна и включва необходимото за цялото семейство - текстил, грижа за дома, градината и автомобила,за кухнята и трапезата, електроуреди, детски играчки и стоки „направи си сам“.
„За близо 15 години нехранителният ни продуктов асортимент се развива стабилно и устойчиво. Основната ни цел е
клиентите ни да откриват при нас всичко,
от което имат нужда за своето домакинство“, коментира Георги Стоилов, директор „Нехранителни стоки“ в Kaufland България.
В нехранителната си категория търговската верига развива дългогодишни партньорства с редица български производители. Сред основните нехранителни продукти, произведени в България, които компанията предлага, са стоки за дома и трапезата.
„В Kaufland предлагаме продукцията на повече от 50 български производители на нехранителни стоки, като с някои от тях работим от самото начало. Само за 2019 г. сме реализирали продажби от над 3 милиона броя нехранителни продукти, произведени у нас. Всеки от тези продукти е
обозначен със сърце в цветовете на трибагреника
на своя ценови етикет с цел клиентът да се ориентира лесно и бързо към родната продукция“, допълва Георги Стоилов.
За да отговаря на все по-голямото търсене на българска продукция, компанията винаги се стреми да работи устойчиво с българските производители, като им предлага национален пазар. В основата на добрата съвместна работа е общият стремеж към качествена сертифицирана продукция.
Един от родните производители, с които Kaufland България развива стратегическо партньорство през годините, е семейната компания с 25-годишен опит в производството на матраци – ТЕД-БЕД.
„Работим с Kaufland вече 12 години, което ни помага по-отблизо
да опознаем динамичните предпочитания
на българския потребител, за да създадем продуктови формати, които да бъдат в тяхно улеснение. Устойчивото ни партньорство ни позволява да предлагаме продуктите си на клиентите на Kaufland и на европейските пазари “, казва Ваня Стоянова, търговски директор на ТЕД-БЕД.
Пример за продуктов формат, създаден специално за клиентите на търговските вериги, е новият бранд на ТЕД-БЕД – Sleep Me, който отговаря на световните тенденции в продуктите за сън.
„За нас работата с Kaufland е изключително отговорна, защото изисква постоянни проверки за качеството и производствения процес. В ТЕД-БЕД работим със сертифицирани доставчици, отговарящи на световни стандарти за качество на материалите“, допълва Ваня Стоянова.
Kaufland България развива устойчива и дългогодишна политика в подкрепа на продуктите, произведени в България. Над 60% от всички производители на хранителни и нехранителни стоки, с които компанията работи, са български от почти всеки регион на страната.