Михаела Калайджиева, главен директор “Корпоративна политика” в Yettel, и Георги Милков СНИМКИ: ЙОРДАН СИМЕОНОВ, ВЕЛИСЛАВ НИКОЛОВ И НИКОЛАЙ ЛИТОВ
Проучване дава отговор как се вземат (не)правилните решения - ще се появи преди Коледа като част от новия хартиен и видеопроект на медийната платформа “24 часа”
141 истории на българи, които са успели в различни области, са събрани в двата проекта на хартия и видео “Жените. Умен свят” и “Мъжете, които задават TREND”. Те са с марката за достоверност и качество на медийната платформа “24 часа”.
Със сигурност има още много успели хора. Но каква е разликата между тях и вас? Тя е, че вие осъзнавате смисъла от споделянето. Защото, споделяйки вашия успех публично, със сигурност ще мотивирате някого и той също ще успее. Споделянето на ценностите, които гарантират грижа и за околните, е бъдещето на корпоративния свят, това е новото нормално.
Така издателят Венелина Гочева се обърна към кръга от умни и предприемчиви българи, които в столичния клуб Bedroom говориха за живота в бизнеса и извън него.
Рени Миткова, управител на ЕOS Matrix и автор на книгата “Винаги плащаш”, вдъхнови гостите с личната си история за колебанията, промяната, риска и пожела: Имайте дръзновение да преследвате мечтите си! Щастие може да има, може и да върви с успеха!
Преди Коледа ще се появи и новото издание на TREND - “Мъжете с решения”. То ще покаже още лица от качествения кръг на умни и предприемчиви българи, обеща екипът на проекта - Мила Иванова, Марияна Литова и Георги Милков.
Темата на новия брой ни предизвика да направим задълбочено изследване как вземаме решения. С ума или със сърцето? По интуиция или след внимателен анализ на различни фактори като време и бюджет например? В това проучване, подкрепено от сериозни доказателства, един от изводите на науката е изненадващ: Колкото повече има за обмисляне, толкова по-малко трябва да се мисли. Звучи парадоксално, нали? Но умните решения често са парадоксални, каза Георги Милков.
Ники Кънчев си прави селфи с Надя Жекова и Тони Макмъри от Ingram Micro. Издателят на “24 часа” Венелина Гочева с екипа на проекта - Мила Иванова, Марияна Литова и Георги Милков Столичният клуб Bedroom бе препълнен от приятели и партньори на медийната платформа “24 часа”. Светослав Любомиров, главен изпълнителен директор на “Главболгарстрой Холдинг” АД Д-р Цветелина Спиридонова, д.м., изпълнителен директор на лечебни заведения “Хигия” (вляво), и Илонка Каратодорова-Димова, директор “Бизнес център” - София, в Банка ДСК Рени Миткова, управител на ЕOS Matrix, вдъхнови гостите на партито с история за своя успех. Главният редактор на “168 часа” Слави Ангелов с водещата на “Референдум” по БНТ Добрина Чешмеджиева Арх. Весела Мирянова (вляво) и Илонка Каратодорова-Димова - директор “Бизнес център” - София, в Банка ДСК Десислава Еленкова (вляво), директор “Маркетинг и комуникации” в “Евроинс България”, с гл. ас. д-р Даниела Цветкова, преподавател в УНСС, катедра “Бизнес и предприемачество” Проф. Георги Манолов, ректор на ВУСИ Венета (в средата) и Валентин Павлови, създатели на EO Dent Георги Гочев, директор “Корпоративно развитие” на Медийна група България (вдясно), с предприемача Георги Крумов Михаела Калайджиева (вляво) с основателя на “Телелинк” Любомир Минчев и Надя Жекова Чавдар Първанов, собственик на Alfa Communications, със съпругата си Томислав Цолов, собственик на APRA Porter Novelli Яворка Петрова, акаунт директор на V+O Communication Красимира Христоскова, "Корпоративни комуникации", Кауфланд България Елеонора Тотева, PR на “Главболгарстрой”, заедно с изпълнителния директор Албена Ангелова и Пламена Ненкова, Ръководител "Международно сътрудничество" (от ляво на дясно) Тодор Янев, съсобственик на агенция “Янев и Янев”, със съпругата си Анелия Виткова, директор “Операции”, и Тони Макмъри, управляващ директор в Ingram Micro (вдясно) Михаела Маркова, създател на първото Baby Spa в България – White Lagoon Десислава Власакиева, управител на Dental Care Center и 3DMedical Print Боряна Герасимова, основател на Re:Gena Венелина Гочева получи букет от Ники Кънчев Соня Бонова, CEO на финтех компания Rilla, част от MFG (вляво) Сияна Коджаниколова, E&M Watches Адриана Гюзелева, фуудблогър и водеща на подкаст, дъщеря на оперния бас Никола Гюзелев. Маркетинг директорът на “Медийна група България” и водещ на подкаста “24 часа от живота” Анатолий Попов с Мина Кайе, стилист, костюм дизайнер и главен дизайнер на Maria Queen Maria