Инициативата на Yettel и safenet - Digital Scouts, е ангажирала подрастващите през забавни активности офлайн и интересно съдържание онлайн
Над 47 000 деца и младежи са получили нови знания за опасностите, които крие интернет пространството, как да ги разпознават и да се предпазват от тях. Това показват резултатите от трите кампании за 2023 г. на инициативата Digital Scouts, която Yettel реализира в партньорство с Център за безопасен интернет (safenet). Целта на програмата през изминалата година беше да ангажира подрастващите по нов разнообразен и увлекателен начин, с който да спечели вниманието им и да им предаде важни знания през забавни активности офлайн и интересно образователно съдържание онлайн.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.