Руската дигитална агенция, която е правила кампанията на националиста Джорджеску в Румъния се оказа свързана с над 50 български фирми (повечето в същата сфера), регистрирани в Пловдив, с един и същ собственик. Това сподели в социалната мрежа "Екс" Ивайло Мирчев от "Да, България", които са коалиционен партньор на ДСБ.
Тази информация можете да прочетете само с регистрация на сайта на "24 часа". Регистрацията е напълно безплатна и ви дава неограничен достъп до архива на 24chasa.bg, възможност за персонализиране на новините през "Моят 24 часа", както и всекидневен нюзлетър с най-важните новини за последното денонощие. Може да бъде с профил в социална мрежа или e-mail.
Руската дигитална агенция, която е правила кампанията на националиста Джорджеску в Румъния се оказа свързана с над 50 български фирми (повечето в същата сфера), регистрирани в Пловдив, с един и същ собственик.
— Ивайло Мирчев (@IvoMirchev) December 8, 2024
Това води до много въпроси - има ли руска намеса в българската…