
Разберете как може да реализирате мечтата си и да следвате в елитни университети за обучение по хотелски мениджмънт и кулинарни изкуства на семинари в София и Пловдив съответно на 15 и 16 февруари. Събитията са безплатни след регистрация
Българските кандидат-студенти традиционно избират държави от ЕС в Западна Европа, но напоследък все повече младежи проявяват интерес към Швейцария.
„Това се дължи на няколко фактора: образованието е на високо ниво, със силна практическа насоченост и задължителни стажове, което прави випускниците добре подготвени за динамичния пазар на труда“, обяснява Горан Йорданов, регионален директор по прием на студенти от Централна Европа и Скандинавия за образователната група Sommet Education, специализирана в хотелския мениджмънт и кулинарните изкуства.
Тъй като туризмът е най-динамично развиващата се индустрия не само в България, но и в света, все повече образователни институции предлагат обучение в тази област. Именно заради това образователната група Sommet Education организира в София (на 15.02) и в Пловдив (16.02) инфо презентации. Ще се говори за специалностите, условията за кандидатстване, таксите, възможностите за стипендии и начина на живот.
<< Безплатна регистрация за презентациите в София и Пловдив ТУК >>
Стажовете играят голяма роля както от образователен характер, така и от чисто житейски
Практическите програми са с период от 6 месеца и при бакалавърската степен има стаж след първата и след втората година. В края на програмата пък студентите стават консултанти и подготвят проект според изискванията на първия им работодател.
„Glion и Les Roches имат отдели за стажове, където моите колеги помагат на студентите в намирането на интересни възможности спрямо техните интереси. Целта на практиката е да научим кандидатите как успешно да си намират работа, а не да им дадем готови решения, това им помага и в бъдещата реализация като професионалисти“, категоричен е представителят на академичната група.
Първият стаж обикновено е на стартова позиция и цели да научи младежите на базовите процеси в индустрията, да разберат болките и успехите на всеки един служител. Това е критично важно по-късно в кариерата, когато студентът ще поеме ролята на ръководител. Вторият стаж обикновено е в администрацията на бизнеса, отдели като маркетинг, финанси, човешки ресурси и помага за усвояването на знанията, натрупани в програмата до момента.
Средно на студент се падат по 4,6 предложения за стаж
Така повечето от студентите могат да избират къде да стажуват, а работодателите са от международни хотелски вериги като Ritz Carlton, Hyatt, Hilton и Marriott, до луксозни брандове като Chanel, Luis Vuitton, Prada и др.
Елате на безплатните презентации в София и Пловдив съответно на 15 и 16 февруари, за да научите повече. Безплатна регистрация на сайта ТУК.